Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

אז כולם כבר יודעים שיש כל הזמן הצעות לתעודות מכל הסוגים, ת ארים, תו נ כה, רישיון לק נא ביס ומה לא.

 

חבר הראה לי את כל ההתנהלות, סיפר לי (בבושה) שנעקץ וסיפר לי על התהליך כדי שאזהיר אתכם:

 

1.      הכל מתנהל רק בט לגר ם, אין מספר טלפון ולא שמות של העוקצים.

2.      הם היו נחמדים ואדיבים.

3.      הם ביקשו את כל הפרטים שבאמת צריך כשמוציאים אישור מהמדינה.

4.      הם אמרו לו שעכשיו תמתין 24-48 שעות למסרון שמאשר את קבלת הזכאות.

5.      המסרון הזה הוא פייק, אבל כתוב בו כל מה שהוא רצה לשמוע – "בקשתך התקבלה, מודים לך..."

6.      כשהמסרון יגיע, לדבריהם כמובן, הם מצפים לכסף ורק אז תוך שעתיים האיש "שלהם" במערכת האמיתית - יקליד את הזכאות והכל יזרום צ'יק צ'אק.

7.      את הכסף 4,000 שח הוא נדרש לשלם באמצעות משיכה ללא כרטיס מאפליקצית הבנק, צריך לנפק להם את הקוד והם ימשכו את המזומן שאין לו עקבות.

 

8.      עכשיו מגיע העוקץ:

9.      אתה מקבל מסרון מהבנק - נמשך 4000 שח מהכספומט.

10. כעבור שתי דקות אתה מקבל עוד מסרון "הקוד שהוזן שגוי, בצע פעולה מחדש, חשבונך יזוכה. הכסף יחזור לחשבונך."

11. כאן אתה מקבל בט לגר ם הודעות מהעוקץ: "איך אתה לא מתבייש, ביטלת את הקוד, נתת לי קוד שגוי" ועוד כל מיני פנינים.

12. עכשיו מגיע ניסיון לעוקץ שני – "תבצע שוב את המשיכה ותן לי את הקוד הנכון הפעם". בצירוף צילום (פייק) של כספומט שמציג שהפעולה בוטלה.

13. בשלב הזה החבר התקשר לבנק, כמובן שבוצעה משיכה והעוקץ טען שלא יצא מזומן.

14. זהו, מכאן העוקץ "נעלם" וכמובן שהכסף אבד ואף שירות לא התקבל.

 

מקווה שתבינו שאין מתנות חינם, ובטח לא מ הט ל גרם.

 

****השיבוש במילים כדי שגוגל לא יאתר את הפוסט הזה****

 

 

  • מעניין 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

האפליקציה של טלגרם מותקנת אצלי במחשב וגם בטלפון כבר יותר משנה אבל לצערי אף אחד מאנשי הקשר שלי לא יוצר קשר איתי דרך טלגרם אלא רק דרך וואצאפ.

הדבר היחיד שהיה לזה שימוש זה חיפוש סרטונים מתאריך 7/10/2023 ובזה נגמר השימוש בה.

אכן נתקלתי בהרבה פוסטים לרכישת גראס ותעודות אבל לא רכשתי כלום דרך טלגרם.

 

תגיד לחבר שלך שיעשה מגבית דרך ביט להחזר העקיצה :D

 

 

  • מצחיק 1

איזה כייף לי :)

פורסם

או, או. לא לנסות לרמות את המערכת ולקבל את מה שלא מגיע לך.

גם אופציה וגם לא מאבדים אלפי שקלים.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

זה ברמת ״מגיע לו״.

ניסה לבצע עבירה, נפל קורבן לתרמית.

מה שנקרא ״שניהם באופסייד״.

והסיפור הזה גם מראה על ניתוק, כי תרמיות שמבוססות על שליחת קוד לאיזה מספר עלום נפוצות מאוד.

  • אהבתי 3
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לאיזה עולם הגענו שכבר אי אפשר לסמוך על קרימינלים

  • מצחיק 17

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

יש עוד דברים שמציעים בתוכנת המסרים הזו, לאו דווקא חוקיים כמו סמים, זונות וכו'

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 3 שעות, מרק10 כתב:

הדבר היחיד

אני יכול להמליץ על ערוץ "הרגע קניתי", מבצעי קניות באמזון ועליאקספרס. פרט לזה גם לי אין ממש שימוש באפליקציה.

פורסם

את הלקח שלו הוא למד, את הפוסט פרסמתי כדי שתדעו איך זה עובד ומה (לא) יוצא מזה - למקרה שלא ידעתם איפה העקיצה.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני שעתיים, Michazzz כתב:

למקרה שלא ידעתם איפה העקיצה.

 

לפני 10 שעות, Michazzz כתב:

 

1.      הכל מתנהל רק בט לגר ם, אין מספר טלפון ולא שמות של העוקצים.

 

כבר פה ☝️

פורסם
לפני 17 שעות, avngas כתב:

אני יכול להמליץ על ערוץ "הרגע קניתי", מבצעי קניות באמזון ועליאקספרס. פרט לזה גם לי אין ממש שימוש באפליקציה.

 

גם כדי לקבל את הקופון של 50 ש"ח מ-KSP...

  • לא הבנתי... 1
  • רעיון טוב! 2
×
×
  • תוכן חדש...