Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם, אז רכשתי סוזוקי אלטו 2012 ידנית. הבנתי כבר מקריאת שירשורים שהרכב זוועה לנוחות,כיסאות שהורסים את הגב,נוחות נסיעה 0 וויברציות ורעידות. השאלה שלי לגבי צריכת הדלק,מה הצריכה האמיתית? ראייתי שרשורים שרשמו 1.16 בנסיעה מאומצת,חלק 1:20.

מה הצריכה האמיתית? בנהיגה רגועה יד 100 קמש,בלי מזגן, ועם מזגן.

תודה

עריכה אחרונה על ידי Bennnn1
פורסם

בנהיגה בין עירונית רגועה אכן אפשר לצפות לאזור 1/20.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

הוא לא כזה זוועה לדעתי,

לא מפנק,אבל גם לא נורא,מורגש בעיקר בנסיעות ארוכות של שעה+.

 

לגבי צריכה, 

לנסיעה רגועה בין עירונית מדדתי באופן קבוע סביב

1 ל-18 /17.

 

נסיעה תוך עירונית רגועה 1-14/15.

 

התחזרות על הגז יצא גם אחד ל12/13.. אבל זה ממש ללחוץ כל הזמן(עד כמה שאפשר ללחוץ עם אלטו..).

עריכה אחרונה על ידי Gauss
פורסם

אני הצלחתי גם להגיע. לצריכה של  1 ל 22. בממהרות של 90 עד 100 קמ"ש.  אם מזגן. שהיה חדש.

אם עוברים ל 110 או 120. יורדים ל 1 ל 16.  משולב הגעתי ל 1 ל 18 בלי מזגן.

רכב חסכוני מאוד. 

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

לא רכב כזה נורא בכלל, להגיע מנקודה לנקודה במינימום עלות. 

חיפשתי פעם לעצמי גם כזה, פשוט היה קשה למצוא אחת שהייתה מטופלת כמו שצריך ועם קילומטראז׳ ומחיר סבירים.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם (נערך)

בעבר היתה לי אלטו ידנית. הצריכה הכי רעה שהשגתי היתה 1 ל15, הממוצע היה סביב ה1 ל17, והכי טוב שהשגתי היה 1 ל21.

את הרכב הזה היה לי בזמן שחיפשתי את הפתרון הכי זול להגיע מנקודה א' לב' וחזור כאשר תחבורה ציבורית היתה לא רלוונטית והרכב עמד במשימה בהצטיינות.

מעבר לחסכון לרכב אין המון מה להציע, הוא לא נוח, והוא חסר אבזור בסיסי.

עריכה אחרונה על ידי tepic
פורסם
בתאריך 30.3.2024 בשעה 12:13, Bennnn1 כתב:

שלום לכולם, אז רכשתי סוזוקי אלטו 2012 ידנית. הבנתי כבר מקריאת שירשורים שהרכב זוועה לנוחות,כיסאות שהורסים את הגב,נוחות נסיעה 0 וויברציות ורעידות. השאלה שלי לגבי צריכת הדלק,מה הצריכה האמיתית? ראייתי שרשורים שרשמו 1.16 בנסיעה מאומצת,חלק 1:20.

מה הצריכה האמיתית? בנהיגה רגועה יד 100 קמש,בלי מזגן, ועם מזגן.

תודה

כמה עולה רכב כזה? 

פורסם
בתאריך 30.3.2024 בשעה 12:13, Bennnn1 כתב:

שלום לכולם, אז רכשתי סוזוקי אלטו 2012 ידנית. הבנתי כבר מקריאת שירשורים שהרכב זוועה לנוחות,כיסאות שהורסים את הגב,נוחות נסיעה 0 וויברציות ורעידות. השאלה שלי לגבי צריכת הדלק,מה הצריכה האמיתית? ראייתי שרשורים שרשמו 1.16 בנסיעה מאומצת,חלק 1:20.

מה הצריכה האמיתית? בנהיגה רגועה יד 100 קמש,בלי מזגן, ועם מזגן.

תודה

היו לנו 2 אלטו ידניות. במשך 11 שנים.

 

לא עקבנו הרבה אחרי צריכת הדלק בשגרה בה הרכב נסע בעיקר בעיר.

בהערכה כללית בעיר לדעתי 1:13-1:16.

 

פה ושם בנסיעות בינעירוניות הייתי בודק (עד כמה שזה מדוייק בנסיעות בודדות) ומגלה 1:17-1:21. כמעט תמיד עם מזגן.

 

לגבי ההשמצות על האלטו אני חושב שתגלה שהן ממי שנהג פה ושם ברכב ולא ממי שרכש והחזיק אותו.

וזה תלוי בציפיות ובדרישות. מי שיש לו בשגרה סקודה סופרב ופתאום לסופש תקוע עם אלטו ייתן דגש לכך שלא נוח ועלוב. זה עניין יחסי.

 

אבל מי שצריך רכב אמין, עמיד וזול מאוד להחזקה יהיה מאוד מרוצה מהאלטו. 

גם כי הוא ריאלי לגבי החלופות במחירים הללו.

 

בקיצור, זה אחלה רכב לקהל היעד שלו.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

מצטרף לדעתך . נסעתי פעם עם חבר לעבודה ברכב הזה ומרוב הפחדות פה בפורום חשבתי מי יודע לאיזו ריקשה נכנסתי .

ממש לא היה נורא ובעל הרכב שיבח את יתרונותיו הידועים.

זהו רכב low cost ללא יומרות ויש לזה שוק.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

בכלל כדאי לדעת שבתחומים מסויימים יש בפורום לעיתים נטייה להפרזות.

 

סתם דוגמא: הרבה פעמים עולה הודעה בדבר אי הנעימות בגיר dsg בפקקים ובעיר. אני נוטה להאמין שאחוז גבוה מאוד מהנהגים לא היו מסכימים עם זה וכלל לא היו מזהים את זה.

אני לא מדבר על המשמעות של נהיגה עירונית על הבלאי והאמינות של הגיר הזה. בעניין זה ייתכן בהחלט שהעיר עושה לו רע. אבל מבחינת חווית השימוש...

 

עניין נוסף בהקשר של האלטו עלה עם כל מיני מגיבים ביחס לחייל סדיר שעושה יומיות של 80 קמ ביום באלטו. כאילו אוטוטו צריך לנתח לו ולהחליף את כל החוליות בגב ממה שיקרה לו. בתכלס מדובר בחייל בר מזל ומושא לקנאה של רבים שמשרתים איתו...

 

לא כולם כאן בפוקוס ורבים מערבים בין החוויה שלהם לחוויות של אחרים. 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 8 דקות, razi_pazi כתב:

. כאילו אוטוטו צריך לנתח לו ולהחליף את כל החוליות בגב ממה שיקרה לו

עכשיו אתה מגזים

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם
לפני 35 דקות, razi_pazi כתב:

בכלל כדאי לדעת שבתחומים מסויימים יש בפורום לעיתים נטייה להפרזות.

 

סתם דוגמא: הרבה פעמים עולה הודעה בדבר אי הנעימות בגיר dsg בפקקים ובעיר. אני נוטה להאמין שאחוז גבוה מאוד מהנהגים לא היו מסכימים עם זה וכלל לא היו מזהים את זה.

אני לא מדבר על המשמעות של נהיגה עירונית על הבלאי והאמינות של הגיר הזה. בעניין זה ייתכן בהחלט שהעיר עושה לו רע. אבל מבחינת חווית השימוש...

 

עניין נוסף בהקשר של האלטו עלה עם כל מיני מגיבים ביחס לחייל סדיר שעושה יומיות של 80 קמ ביום באלטו. כאילו אוטוטו צריך לנתח לו ולהחליף את כל החוליות בגב ממה שיקרה לו. בתכלס מדובר בחייל בר מזל ומושא לקנאה של רבים שמשרתים איתו...

 

לא כולם כאן בפוקוס ורבים מערבים בין החוויה שלהם לחוויות של אחרים. 

עוד דוגמא להגזמות : צמיגים .

קניתי בסוף 2021 סוזוקי קרוסאובר שהיתה מורכבת בו רביעיית דאנלופ SPFM800 תוצרת תאילנד מתחילת 2019.

לפני שנה וקצת החלפתי את הזוג הקדמי למישלין פרימאסי 4 פלוס עקב קרע.

החלפתי לאחרונה את הזוג האחורי לקלבר כי עברו 5 שנים מהייצור ולא כי התייבשו או נסדקו.

אינני יודע כמה ק"מ בדיוק הם עברו כי קניתי את האוטו איתם , מעריך כ 50-55 אלף ק"מ

למרות שאוהבים להשמיץ אותם בפורום , לא הרגשתי שינוי דרמטי לאחר ההחלפה לא למישלין ולא לקלבר , אולי כי אין לי כזאת רזולוציה להבחין.

היה לי פעם גם גודייר איגל ספורט במאזדה 3 ישנה ולא הבנתי מה רוצים ממנו ומדוע הוא מושמץ.

אין זה אומר שאתחיל לקנות צמיגים סינים זולים , אבל לא ברורה לי הקיצוניות שבחוות הדעת

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 8 שעות, שחר 1 כתב:

עכשיו אתה מגזים

 

אולי קצת...

 

אבל הדהים אותי להתייחס לחייל בר מזל שנוסע ברכב משלו לבסיס כקורבן מוטורי.

×
×
  • תוכן חדש...