Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט איביזה התלבטות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לחברי הפורום

שוקל לקנות סיאט איביזה 2018 אוטומטית הבנתי הגיר די בעיתי, ההתלבטות שלי היא לגבי הגיר שלה האם הזה שיקול רציני שיש לקחת בחשבון? האם הגיר קצת יותר אמין בשנים האלה להבדיל בשנתונים נמוכים יותר? במידה ויש אלטרנטיבה אחרת מאותו סגנון אשמח לשמוע.

תודה רבה לעוזרים

עריכה אחרונה על ידי YVKNNN
פורסם

הנסועה שלך ברובה עירונית או בין עירונית?

לנסיעות בין עירוניות בלי פקקים הגיר הזה לא נוראי כל כך. המצמדים יצטרכו החלפה מתישהו, וזו לא הוצאה קטנה, אבל מרוויחים חיסכון בדלק.

 

לעומת זאת, בנסיעות עירוניות או פקוקות המצמדים והמכטרוניקס עובדים הרבה יותר קשה, והם יצטרכו החלפה בשלב מוקדם יותר.

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם

ההבדל הוא שהעלות של החלפת מצמדים גבוהה הרבה יותר מבגיר ידני, כי יש 2 כאלה, ושהם נשחקים מהר יותר מאשר בגיר ידני לרוב.

 

ועל סמך מה אתה מניח שהמכטרוניקס לא יצטרך החלפה? זו בעיה שבהחלט קיימת לפעמים בגיר dsg...

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, שחר 1 כתב:

ועל סמך מה אתה מניח שהמכטרוניקס לא יצטרך החלפה? זו בעיה שבהחלט קיימת לפעמים בגיר dsg...

בדיוק על סמך מה שאתה אומר שהם כן יצטרכו החלפה.

זו בהחלט בעיה שלפעמים קיימת. ב 100% מהרכבים ? ב 0.5% מהרכבים ?

יש אלף תקלות שיכולות לקרות. לא יוצאים מנקודת הנחה שכל תקלה אפשרית תקרה. אין שום דבר מיוחד במכטרוניקס.

 

חוץ מזה, המצמדים דווקא נשחקים לאט יותר מגיר ידני (הרובוט מעביר באופן מהיר יותר)

עריכה אחרונה על ידי היו זמני בומבה
פורסם

הגיר אכן נקודת החולשה, יש מצמדים ומכטרוניק שיכולים להזדקק להחלפה במשמרת שלך, מצמדים בערך 3 אלף, מכטרוניק משופץ בערך 4.5 אלף.

מעבר לזה האיביזה זריזה,מרווחת, כדאי לחפש את אבזור סטייל או fr הבכירה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 8 דקות, היו זמני בומבה כתב:

בדיוק על סמך מה שאתה אומר שהם כן יצטרכו החלפה.

זו בהחלט בעיה שלפעמים קיימת. ב 100% מהרכבים ? ב 0.5% מהרכבים ?

יש אלף תקלות שיכולות לקרות. לא יוצאים מנקודת הנחה שכל תקלה אפשרית תקרה. אין שום דבר מיוחד במכטרוניקס.

 

חוץ מזה, המצמדים דווקא נשחקים לאט יותר מגיר ידני (הרובוט מעביר באופן מהיר יותר)

לא אמרתי שיצטרך, אמרתי שזה יכול לקרות.

 

לגבי המצמדים, הם דורשים החלפה בקילומטראז נמוך יותר מאשר שמצמד בגיר ידני דורש החלפה, בממוצע.

 

זה קורה בין השאר בגלל החלפות הילוכים בתדירות גבוהה בפקק, כשהגיר "מנחש" לא נכון מה ההילוך הבא (משלב לשלישי את המצמד שלא מחובר למנוע, ואז כשבולמים בפקק הוא משלב בחזרה לראשון).

החלפות תדירות כאלה גם מחממות את הגיר, מה שגורם לשחיקה מהירה עוד יותר.

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, שחר 1 כתב:

לא אמרתי שיצטרך, אמרתי שזה יכול לקרות.

אמרת שתוואי עירוני המכטרוניקס יצטרכו החלפה מוקדם יותר. כלומר יצטרכו.

אז הם לא יצטרכו.

אלא אם תהיה תקלה. זה לא חלק שצריך להחליף. בניגוד למצמדים.

באשר לתדירות מצמדים, אני מכיר שההיפך. בכל מקרה פות"ש מוזמן לחפש בפורום סטטיסטיקה על אורך חיי המצמדים.

עריכה אחרונה על ידי היו זמני בומבה
פורסם
לפני 7 דקות, היו זמני בומבה כתב:

אמרת שתוואי עירוני המכטרוניקס יצטרכו החלפה מוקדם יותר. כלומר יצטרכו.

אז הם לא יצטרכו.

אלא אם תהיה תקלה. זה לא חלק שצריך להחליף. בניגוד למצמדים.

באשר לתדירות מצמדים, אני מכיר שההיפך. בכל מקרה פות"ש מוזמן לחפש בפורום סטטיסטיקה על אורך חיי המצמדים.

התכוונתי שהמצמדים יצטרכו החלפה מהר יותר, ויש גם סיכוי יותר גבוה שהמכטרוניקס ידרוש החלפה או שיפוץ.

אתה צודק שלא ניסחתי את עצמי כמו שצריך.

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

×
×
  • תוכן חדש...