Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיצד אתם נערכים לתרחיש הפסקות החשמל כתוצאה ממלחמה בצפון?


GTאי

פוסטים מומלצים

לפני 16 שעות, Boltik כתב:

בינגו!
אתה חייב למדוד גובה המפלס כאשר הגנרטור עומד ישר על שטח אופקי. הצפת את המנוע בשמן, מקווה בשבילך שלאין נזק.
פתחת הוראות הפעלה?

 

למדוד אני מודד מן הסתם כשהוא מפולס.

המילוי היה כשהוא הפוך על הצד לכמה עשרות שניות.

למה שהמנוע יוצף בשמן? אגן השמן לא אטום? להיכן השמן יעבור אם הופכים את המנוע?

ROOONEEYY

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, איציק נ. כתב:

הסינים יודעים להעתיק ממש טוב, זה לא חדש לך אני מניח....

 

כתוב גרמני, אני יודע.... 😀

 

20240313_163537.jpg

המדבקה הזו גורמת לי להיות בטוח שהוא לא מיוצר בגרמניה (כנראה סין).

אם היה מיוצר בגרמניה היה רשום את זה ובצורה די בולטת.

כנראה שהחברה גרמנית אבל מייצרת בסין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסיתי לקרוא על העניין בגרמנית. אף אחד לא אומר איפה הם מייצרים את הגנרטור, אבל אפשר למצוא איזכור לכך ש"כלי החקלאות של שפאך עדיין מיוצרים בגרמניה". כלומר גנרטורים - לא.

זה לא באמת משנה, רכשתי מגוון מוצרים ממותגים גרמניים שמיוצרים בארצות אחרות. כל עוד המוצר מקורי אין עם זה בעיה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי ויקיפדיה כלל לא מייצרים בגרמניה. לא כתוב,היכן מייצרים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, KipodYam כתב:

שאלה - למה אומריפ להפעיל את זה עד שהדלק נגמר? בגלל קטע בטיחותי של לא לאחסן מוצר עם דלק בתוכו?  בגלל שאתה מטלטל אותו ואם נשפך וכו וכו?

מניח שאם לא מטלטלים אותו, אין בעיה להשאיר בתוכו דלק כמה ימים. מהי התקופה שהייתם באמת מפעילים אותו עד שהדלק נגמר?

דלק מתקלקל עם הזמן וגורם למשקעים. מדובר בתהליך שקורה תוך סדר גודל של חודשים, אז להשאיר דלק לכמה ימים לא תהיה בעיה.

לפני 6 שעות, פליקס כתב:

למה שהמנוע יוצף בשמן? אגן השמן לא אטום? להיכן השמן יעבור אם הופכים את המנוע?

כמו בכל מנוע 4 פעימות - דרך הנשם אל יניקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טו מייק א לונג סטורי שורט:

ה scheppach הוא מותג גרמני, מיוצר בסין.

כמו עוד הרבה חברות שמייצרות בסין, אז גם הם. אני עדיין סומך יותר על המותג ולא רק על ארץ הייצור. לדעתי זו השקעה לטווח רחוק וטוב שם טוב משמן טוב.

אחרי שהוצאתי את הגנרטור, מילאתי שמן ודלק והתנעתי, חיפשתי על הקרטון את ארץ הייצור. אז ארץ הייצור מופיעה ממש בקטן בחלק *התחתון* של הקרטון. ז"א צריך להפוך את הקרטון בשביל לראות את זה.


השתמשתי בשמן סינטטי מלא 5W40HD  - נכנס כ 320-330 מ"ל, דלק - זרקתי 200 מ"ל רק בשביל ההתעסקות הראשונית. היצרן מסביר באופן מפורש שבדיקת השמן מתבצעת ע"י הכנסת המדיד לחור המילוי ***ללא*** סגירת התבריג. הסגירה מתבצעת רק לאחר שוידאתי שיש מספיק שמן.

המשיכות הראשונות הכניסו דלק לקרבורטור, לקח כמה משיכות עד שהניע.
לאחר מכן - נדלק בקלות במשיכה הראשונה.

מבחינת רעש - זה בהחלט מכשיר שיכול לעבוד במסתור כביסה ולא להציק יותר מידי.

בטלפון סלולארי רעשי מנוע נקלטים בתדר מאוד חזק, בפועל הרעש הוא סביר לחלוטין ברמה כזו שהנעתי אותו במרפסת וכאשר סגרתי את הויטרינה הוא בלתי מורגש בבית, ברמה כזו שהילדים ישבו בסלון ובכלל לא שמו לב שאני מתעסק עם משהו "רועש" מעבר לחלון.

איציק

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-15 בשעה 08.43.32_30b37c55.jpg

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-15 בשעה 08.43.31_92fea688.jpg

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-15 בשעה 08.43.32_599a5e20.jpg

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-15 בשעה 08.43.32_985a9187.jpg

  • אהבתי 6
  • רעיון טוב! 3

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היצרן מבקש החלפת שמן ראשונה אחרי 25 שעות - ולאחר מכן כל 50 שעות.

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, איציק נ. כתב:

היצרן מבקש החלפת שמן ראשונה אחרי 25 שעות - ולאחר מכן כל 50 שעות.

בגנרטור דומה עשיתי הרצה של שעה לפני השימוש. לא זוכר האם זה היה במדריך למשתמש או מצאתי את ההמלצה במקום אחר, אבל השמן אחרי ההרצה יצא בצבע אפור מוזר, כנראה בגלל כל השאריות וסיכה בתהליך הרכבה.
בכל מקרה, זה לא יכול להזיק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@איציק נ., ראיתי שהגנרטור הזה באחלה מחיר עכשיו. אבל צריכת הדלק שלו מוגדרת ל 1.3 ליטר לשעה. זה לא מלא?

רכב ממוצע צורך בעמידה  0.8-1L לשעה והוא צרכן הרבה יותר גדול מה 1600W שהגנרטור הזה נותן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, Ooga כתב:

@איציק נ., ראיתי שהגנרטור הזה באחלה מחיר עכשיו. אבל צריכת הדלק שלו מוגדרת ל 1.3 ליטר לשעה. זה לא מלא?

רכב ממוצע צורך בעמידה  0.8-1L לשעה והוא צרכן הרבה יותר גדול מה 1600W שהגנרטור הזה נותן.

בטח תחת עומס מלא.. כמדומני הגנרטור הזה אינוורטר 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, Ooga כתב:

@איציק נ., ראיתי שהגנרטור הזה באחלה מחיר עכשיו. אבל צריכת הדלק שלו מוגדרת ל 1.3 ליטר לשעה. זה לא מלא?

רכב ממוצע צורך בעמידה  0.8-1L לשעה והוא צרכן הרבה יותר גדול מה 1600W שהגנרטור הזה נותן.

ברכב הצריכה הזו היא בסרק ללא עומס. הגנרטור מייצר הספק -פועל תחת עומס. אם תריץ את הגנרטור בלי עומס, הוא יצרוך הרבה פחות.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Boltik כתב:

בגנרטור דומה עשיתי הרצה של שעה לפני השימוש. לא זוכר האם זה היה במדריך למשתמש או מצאתי את ההמלצה במקום אחר, אבל השמן אחרי ההרצה יצא בצבע אפור מוזר, כנראה בגלל כל השאריות וסיכה בתהליך הרכבה.
בכל מקרה, זה לא יכול להזיק.

אתה צודק, זה לא יכול להזיק.
אממה, 2 מותגים שחפרתי לגביהם ממליצים את הנ"ל. קראתי גם בחוברת (שקיבלתי עם הגנרטור, שהיא יותר עדכנית ממה שרץ ברשת) וגם בחוברת של K&S וההמלצה ב-2 המקרים היא להחליף שמן פעם ראשונה אחרי 20 שעות עבודה. ב K&S מחמירים עוד יותר ומבקשים לא להעמיס את הגנרטור מעבר ל 50% מהעומס האפשרי.
 

לפני 7 שעות, Ooga כתב:

@איציק נ., ראיתי שהגנרטור הזה באחלה מחיר עכשיו. אבל צריכת הדלק שלו מוגדרת ל 1.3 ליטר לשעה. זה לא מלא?

רכב ממוצע צורך בעמידה  0.8-1L לשעה והוא צרכן הרבה יותר גדול מה 1600W שהגנרטור הזה נותן.

ב"בסט טולס" הביאו סטוק נוסף (צפי אספקה עוד כ-שבועיים, אולי פחות אפילו)ועם הקופון של הקבוצה בפייסבוק אפשר לקבל אותו באותו המחיר של הסטוק הקודם (2390+משלוח=2490). המחיר הרגיל באיזור 2950~ ש"ח.
בנוגע לצריכת הבנזין: קודם כל, Scheppach הם בין אלו שבאמת רושמים צריכת בנזין, יש הרבה שלא (K&S לא רושמים). דווקא בישראל בהרבה מאוד מקרים רושמים בעמודי המכירה באינטרנט את צריכת הדלק של הגנרטורים או "שעות עבודה". זה קצת מעורפל אבל זה לא רע כשלעצמו.

הצריכה היא צריכה לעומס *מלא* (מה שאומר: סל"ד גבוה שיכול לנוע בין 3XXX ל 5XXX סל"ד) וצריכת זרם נומינלית (1600W) או יותר (2000W) לזמן קצוב.
בבדיקות שערכו קונים ברשת, על מצב ECONOMY (שייתן לך גג 800-1000W) ומקרר ותאורה מחוברים, הגיעו לאיזור 7+ שעות עבודה. שוב, זה תלוי עומס. בוא נגיד ש 6 שעות על 4 ליטר (במצב אקונומי) זה דיי מציאותי.

והכי חשוב: הצילינדר הבודד הזה עובד על סיבובי מנוע שהם בתחום האמצע של איזור ה 4-ספרות כל הזמן, בעוד שמנוע בנזין ברכב רגיל עובד על 750-800 סל"ד בסרק ויש לו מערכות טכנולוגיות מתקדמות יותר והזרקת דלק מדוייקת.
 

לפני 7 שעות, DareDevil כתב:

בטח תחת עומס מלא.. כמדומני הגנרטור הזה אינוורטר 

יפה אמרת. האינוורטר זו מערכת יחסית פשוטה עם מנוע צעדים קטן שסוגר מעט את המצערת ולמעשה "מוריד את הרגל מהגז" ומאפשר למחולל הזרם לספק 50% מהעוצמה הנומינלית שלו בלי בעיות.
 

לפני 7 דקות, Igalz כתב:

ברכב הצריכה הזו היא בסרק ללא עומס. הגנרטור מייצר הספק -פועל תחת עומס. אם תריץ את הגנרטור בלי עומס, הוא יצרוך הרבה פחות.

בדיוק. סיבובי המנוע גם משחקים פה תפקיד וגם הפקטור של העומס.
 

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, איציק נ. כתב:

האינוורטר זו מערכת יחסית פשוטה עם מנוע צעדים קטן שסוגר מעט את המצערת ולמעשה "מוריד את הרגל מהגז" ומאפשר למחולל הזרם לספק 50% מהעוצמה הנומינלית שלו בלי בעיות

יש פה בלבול מושגים, או שעושים abuse רציני למושג אינוורטר. בציוד חשמל אינוורטר הוא ממיר ממתח ישר למתח חילופין. האם קיים ממיר כזה בגנרטור המדובר?

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...