Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום יש לי טויוטה אוריס 2015 

בזמן האחרון שמתי לב שיש רעש כמו של חריקות של מיטה או דלת בזמן עליה על שיבושים או באמפרים מגלגל ימני קדמי אבל זה קורה רק כאשר אני לוחץ על דוושת הברקס באותו הזמן שאני עולה על באמפר או שיבוש אם אני לא לוחץ על הברקס ונותן לרכב "להחליק" על השיבושים או באמפרים אין את הרעש והכל תקין חשוב לי לציין שגם בזמן בלימה באופן כללי אין רעש זה קורה אך ורק כאשר אני עולה על באמפרים ושיבושים תוך כדי הבלימה תודה מראש לעוזרים 

עריכה אחרונה על ידי beko123
פורסם

ככלל, לבולמי זעזועים יש נטיה לחרוק קצת במזג אוויר קר, במיוחד בתחילת נסיעה, וזה תקין. יכול להיות שהבלימה פשוט מעמיסה קצת יותר על הבולם ואז זה עובר את הרף של הרעש שאתה שומע.

פורסם (נערך)
לפני 21 דקות, chrono כתב:

ככלל, לבולמי זעזועים יש נטיה לחרוק קצת במזג אוויר קר, במיוחד בתחילת נסיעה, וזה תקין. יכול להיות שהבלימה פשוט מעמיסה קצת יותר על הבולם ואז זה עובר את הרף של הרעש שאתה שומע.

היי תודה על התשובה זה קורה גם כשהרכב לא קר ,ולא רק בתחילת נסיעה במהלך כל הנסיעה בעיקר כאשר אני עולה על באמפרים ורק בצד ימין אבל זה קורה רק כאשר אני לוחץ על הברקס בזמן העליה על הבאמפר אם אני לא בולם ועולה אפילו במהירות יחסית "גבוה" אין רעש בכלל והוא עובר את זה חלק ללא רעשים ,אני לא יודע אם קשור אבל הוחלפו לאחרונה דיסקיות ורפידות ברכב ותאמת שמאז אני מרגיש גם כמו קפיצות כאלה בזמן בלימה בירידה חדה כאילו הרכב מקפץ חלש תוך כדי הבלימה  ..

עריכה אחרונה על ידי beko123
פורסם
לפני 3 שעות, chrono כתב:

אם כך, נחכה לתגובת מומחה.

בכל אופן תודה רבה 

מקפיץ. אשמח ממש לעזרה ראשונית לפני שאני פונה למוסך

פורסם

נשמע לי כאילו הדיסקיות בלם לא טובות, או שהותקנו בצורה לא טובה. ממליץ לחזור שלב ראשון למוסך שהחליף לך אותם לבדיקה.

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם

נשמע לי כמו בעייה של הבולמים.

כשאתה עולה על פס האטה תוך כדי בלימה, הבולם נדחס בעומס כפול,

גם בגלל הבלימה וגם בגלל הבאמפר, וכנראה מגיע קרוב לסגירה, מה שלא קורה בנסיעה רגילה בדר"כ.

גם מה שאתה מתאר בבלימה חזקה בירידה מעמיס את הבולמים הקדמיים בעומס גבוה,

ואולי אפילו לסגירה מלאה ואז בעצם אין שיכוך והאוטו מקפצץ על כל שיבושון קטן.

 

היתה לי בעבר קורולה ישנה עם תופעות דומות שהידרדרו לטריקת בולם על כל באמפר קטן או סתם שיבוש רציני.

אז רציתי לחסוך ושמתי בולמים תחליפיים שהיו תת-רמה לגמרי.

קרוב עם קורולה סבל גם מאותן תופעות, אבל השקיע בבולמים מקוריים ונפתרה הבעייה מייד.

 

*בכל מקרה - תמיד רצוי לעבור באמפר עם קצת גז. מאיטים לפני הפס ואז נותנים גז חצי מטר לפני.

הפעולה הזו מותחת את הבולמים הקדמיים והמעבר הרבה יותר חלק מאשר עם בלימה או סתם בלי גז.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
בתאריך 1.2.2024 בשעה 17:33, BoazB11 כתב:

נשמע לי כמו בעייה של הבולמים.

כשאתה עולה על פס האטה תוך כדי בלימה, הבולם נדחס בעומס כפול,

גם בגלל הבלימה וגם בגלל הבאמפר, וכנראה מגיע קרוב לסגירה, מה שלא קורה בנסיעה רגילה בדר"כ.

גם מה שאתה מתאר בבלימה חזקה בירידה מעמיס את הבולמים הקדמיים בעומס גבוה,

ואולי אפילו לסגירה מלאה ואז בעצם אין שיכוך והאוטו מקפצץ על כל שיבושון קטן.

 

היתה לי בעבר קורולה ישנה עם תופעות דומות שהידרדרו לטריקת בולם על כל באמפר קטן או סתם שיבוש רציני.

אז רציתי לחסוך ושמתי בולמים תחליפיים שהיו תת-רמה לגמרי.

קרוב עם קורולה סבל גם מאותן תופעות, אבל השקיע בבולמים מקוריים ונפתרה הבעייה מייד.

 

*בכל מקרה - תמיד רצוי לעבור באמפר עם קצת גז. מאיטים לפני הפס ואז נותנים גז חצי מטר לפני.

הפעולה הזו מותחת את הבולמים הקדמיים והמעבר הרבה יותר חלק מאשר עם בלימה או סתם בלי גז.

תודה רבה על התשובה המפורטת !

אבדוק את העניין מרגיש ממש מוזר כי שמתי לב עכשיו שהרעש הזה הוא גם בבלימה חזקה וסטייה ימינה של ההגה בלי שיש שיבושים,אשמח לדעת אם יש עוד סימנים שיכולים להעיד על בולמים גמורים

עריכה אחרונה על ידי beko123
×
×
  • תוכן חדש...