Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

טויוטה אוריס בנזין 2013. קילמוטראז נוכחי מתקרב ל-110,000.

בקרוב הרכב צריך לעבור את הטיפול השנתי.

הוראות היצרן הן לאחר 120,000 ק"מ יש להחליף מסנן דלק (נאמר לי בעבר במוסך שמתייחסים לקילומטר בפועל ולא לשגרת ומספר הטיפולים ולא למספר השנים)

ברכב הזה אני מבין שמדובר בעצם על החלפת המשאבה.

במוסך טויוטה החלק עולה בערך 900 ש"ח, ועבודה 400 פלוס.

 

1. האם להחליף בטיפול הזה או אפשר לכתחילה לחכות לטיפול בשנה הבאה (זה יהיה כנראה בין 120-125)?

2. בחנויות חלפים חלק מקורי כזה עולה לא הרבה פחות, מעל 800 ש"ח, האם יש עוד אופציות?

3. יש הטוענים שאין בכלל צורך להחליף מסנן דלק, מה דעתכם?

 

תודה

 

 

פורסם

1.לא מדובר במשאבה משאבת דלק עולה בערך פי 4.

2.כדאי לקנות חלק מקורי.

3.מסנן תמיד כדאי להחליף זו לא שאלה.

-אם מדובר במסנן היניקה של המשאבה הוא עלול לשרוף את המשאבה עם הזמן (ואת הערכת מחירה ראית בסעיף ה 1).

-אם מדובר במסנן היציאה מהמשאבה זה פחות נורא אבל משפיע לרעה על צריכת הדלק וביצועי הרכב.

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, tribel כתב:

1.לא מדובר במשאבה משאבת דלק עולה בערך פי 4.

2.כדאי לקנות חלק מקורי.

3.מסנן תמיד כדאי להחליף זו לא שאלה.

-אם מדובר במסנן היניקה של המשאבה הוא עלול לשרוף את המשאבה עם הזמן (ואת הערכת מחירה ראית בסעיף ה 1).

-אם מדובר במסנן היציאה מהמשאבה זה פחות נורא אבל משפיע לרעה על צריכת הדלק וביצועי הרכב.

 

לפי המק"ט (77024-02320) מדובר על החלק שרואים בתמונה.

 

כאמור המלצת היצרן להחליף ב-120,000 ק"מ.

האם עדיף להחליף בטיפול הקרוב כשהרכב נמצא על 110,000 או אפשר לכתחילה להשאיר את זה לטיפול הבא בשנה הבאה שיהיה בערך ב120,000 (עד 125,000)?

 

תודה

פילטר.jpg

עריכה אחרונה על ידי mo2013
×
×
  • תוכן חדש...