Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נקודת התורפה של הדגם הזה היא המערכת ההברידית שלא נבדקה, וגם לא ניתנה אחריות עליה.

 

אישית אני לא מת על הדגם הזה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לא ציינת איזה מודל הרכב וכמה ק"מ.

לא ברור מי ביצע את הבדיקה ? מוסך מכונאות ? (יש לו ידע גם בפחחות ?) אולי היה מעורב בבדיקה גם פחח ?

לזכרוני, היו מנועים באינסייט, שצרכו שמן בצורה מופרזת, אולי אפילו תקלה סדרתית.

 

 

alfa 156 2.5.

פורסם

תודה על המענה המהיר
הרכב עם 250 אלף. דגם INSIGHT HYBRID COMFORT 2009

השאלה בעיקר היא, מה זה רצועת אביזרים פגומה (מה העלות?)

תושבות מנוע חלשות ( טעון החלפה?)

קורוזיה במערכת קירור (זה נשמע מפחיד)

וכיפוף קורת רוחב עם ברגים (בעיה בטיחותית?)

פורסם
לפני 6 דקות, עוזי ל כתב:

תודה על המענה המהיר
הרכב עם 250 אלף. דגם INSIGHT HYBRID COMFORT 2009

השאלה בעיקר היא, מה זה רצועת אביזרים פגומה (מה העלות?) - 200 שח כולל עבודה

תושבות מנוע חלשות ( טעון החלפה?) - הגיוני ב250 אלף, שמים רק מקורי, לא כזה זול.

קורוזיה במערכת קירור (זה נשמע מפחיד) - הרכב לא טופל כמו שצריך, בטח שותה שמן יותר מדלק.

וכיפוף קורת רוחב עם ברגים (בעיה בטיחותית?) - לפי מה שאני מבין עבר תאונת צד שגרמה לכיפוף הקורה, לדעתי לא צריך להיות על הכביש בכלל.

 

  • אהבתי 1

פורסם

רצועת אביזרים זה רצועת מנוע, זה לא טיימינג, וגם לא יקר.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 9 שעות, Albetx כתב:

וכיפוף קורת רוחב עם ברגים (בעיה בטיחותית?) - לפי מה שאני מבין עבר תאונת צד שגרמה לכיפוף הקורה, לדעתי לא צריך להיות על הכביש בכלל.

 

בכלל לא הגזמת. כיפוף קורת רוחב בד"כ נגרם ממכה ממדרכה או משהו כזה. הורה הזאת מחוברת בברגים ואפשר להחליף אותה בחדשה בקלות.(אבל לא רואה סיבה לעשות את זה)

 

לפני 9 שעות, Albetx כתב:

קורוזיה במערכת קירור (זה נשמע מפחיד) - הרכב לא טופל כמו שצריך, בטח שותה שמן יותר מדלק.

 

אין קשר בין קורוזיה במערכת הקירור לאכילת שמן. לכל רכב בגיל הזה (14) וגם לרוב הרכבים בגיל יותר צעיר יש קורוזיה במערכת הקירור. זה טבעי בגיל הזה ולא מעיד כלום על איכות הטיפול ברכב.

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

השאלה היא למה להיצמד להונדה שהיא הרבה פחות נפוצה והמערכת ההיברידית שלה פחות מוצלחת ולא לחפש פריוס?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 3 שעות, סולל הדרך כתב:

השאלה היא למה להיצמד להונדה שהיא הרבה פחות נפוצה והמערכת ההיברידית שלה פחות מוצלחת ולא לחפש פריוס?

מחיר

פריוס עם אותם נתונים בערך 10 אלף יותר

פורסם

@עוזי לאני מבין שאתה מעוניין לרכוש את הרכב הזה כי רצונך ברכב חסכוני בדלק.

 

לא ברור כמה הנסועה השנתית שלך, אבל כדאי שתקח בחשבון שעלויות האחזוקה של רכב די מורכב שעבר 250000 ק"מ לא תהייהנ זולות, ועוד יותר אם תסע עליו הרבה.

גם המערכת ההברידית של הרכב לא מאד מוצלחת והונדה ירדו ממנה אחרי שנים מעטות.

 

את מה שתחסוך בתחנת הדלק, סיכוי טוב שתוציא במוסך.

 

זאת כמובן בהנחה שמערכת ההברידית תקינה. אם היא תתקלקל - הרכב יהיה שווה את משקלו בברזל.

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

הרכב נקנה (לא אני. חבר)
ניסיתי להסביר לו את מה שכתבו החכמים ולא קיבל

המוסכניק אמר לו שהכל טוב חוץ מצמיגים אז למה שישקר??????? (ציניות כן?)

עריכה אחרונה על ידי עוזי ל
  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 15.11.2023 בשעה 09:10, zvit כתב:

 

בכלל לא הגזמת. כיפוף קורת רוחב בד"כ נגרם ממכה ממדרכה או משהו כזה. הורה הזאת מחוברת בברגים ואפשר להחליף אותה בחדשה בקלות.(אבל לא רואה סיבה לעשות את זה)

 

 

אין קשר בין קורוזיה במערכת הקירור לאכילת שמן. לכל רכב בגיל הזה (14) וגם לרוב הרכבים בגיל יותר צעיר יש קורוזיה במערכת הקירור. זה טבעי בגיל הזה ולא מעיד כלום על איכות הטיפול ברכב.

לגבי הקורה צודק טעות שלי, חשבתי שמדובר בקורת אורך.

לגבי החלק השני לא מסכים, הייתה אצלי הונדה עם 250k בת 23 ולא היה שום קורוזיה.

פורסם
לפני 3 דקות, Albetx כתב:

לגבי החלק השני לא מסכים, הייתה אצלי הונדה עם 250k בת 23 ולא היה שום קורוזיה.

 

זה שלא ראית לא אומר שלא היתה. סביר להניח שאם היית בודק לעומק - היית מוצא שיש קורוזיה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שיהיה לו בהצלחה. יש ניסים.

יש כאלה אגב שדווקט דלוקים על המראה של הרכב.

בתאריך 15.11.2023 בשעה 14:55, עוזי ל כתב:

המוסכניק אמר לו שהכל טוב חוץ מצמיגים

מה שהמוסכניק בדק זה בסדר. הבעיה מה שלא בדק. נקווה שיצא טוב.  

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

×
×
  • תוכן חדש...