Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מניח שכמו הרבה בניינים, גם אצלנו יש תנועה של שליחים שמגיעים לבניין והדייר מוסר להם את קוד הכניסה.

בנוסף יש מנקה ויש עיתוני בוקר שמגיעים עד הדלת. וכמובן גם גננים וחברת גז ומן הסתם גם דיירים.

התנועה ערה ולאחר מספר העלמויות של אופניים וציוד אחר - אנו חושבים להתקין מצלמות אבטחה. לא רוצים לחשוד או להאשים בלי הוכחה.

אני מעריך ש 3-4  מצלמות יספקו כיסוי מלא של הכניסה החניה והחצר.

 

אשמח לשיתוף בכל מידע שימושי, לרבות עלויות, מיקום אלמנט הקלטה ועוד.

פורסם

לגבי עלויות, הנה דוגמה לפתרון שעשוי להיות מתאים (ללא נתונים נוספים כגון חשיפה לגשם/שמש, ונדליזם, צורך הצידוד/פוקוס וכו׳, לא ניתן לייעץ ולכן הנ״ל בגדר נקודת התחלה/ייחוס בלבד) https://www.amazon.com/REOLINK-Detection-Recording-RLK8-510B4-Black/dp/B094XVH5SR/ref=sr_1_8?crid=2T8OOSFJBR1D2&keywords=nvr%2Bsecurity%2Bcamera%2Bsystem&qid=1699342956&sprefix=Nvr%2Caps%2C202&sr=8-8&th=1

בעלות של כ-2,000₪ לאחר הפחתת קופון.

 

בארץ מוצעות מערכות של היקויז׳ן, ריאולינק, ג׳אווה ו ויצרנים אחרים,

 

בנוסף, עלות כבילה וסלילתה + אל פסק בסיסי + שילוט המיידע את הדיירים והמבקרים שהמקום מצולם,

 

לגבי מיקום, בגדול רצוי מקום מוגן - אם יש לך כזה בארון התקשורת שלך, עדיף לטעמי על ארון ציבורי

  • אהבתי 1
   לפני המון זמן,  avargel כתב:

חברים, הבא שעונה לו חוטף כאפה. אני לא צוחק.

פורסם (נערך)

ראשית אציין שאיני מתיימר למומחיות כלשהי, מלבד רכישה והתקנה עצמית.

 

לגבי NVR (יחידת הבקרה, הקלטה וכו׳) עדיפה אחת עם שמונה פורטים על כזו עם ארבעה.

לגבי כבילה, כל מצלמה מחוברת בכבל משלה אם כי ניתן לפצל כבל שמונה גידים אחד לשתי קבוצות עבור מצלמות סמוכות (נדרש מפצל בצד המצלמות ועוד אחד בצד ה-NVR). אין צורך בנקודות חשמל בצד המצלמות.

האמור לגבי מצלמות פוקוס קבוע.

 

מצלמות ברזולוציה של 4 מגהפיקסל אמורות להספיק למרבית היישומים.

 

התקנת ה-NVR ותיצורו, פשוטות למדי וכל היצרנים מציעים גישה מרחוק דרך הענן שלהן, או ישירות באם ספק האינטרנט שלך מציע אייפי קבוע.

 

האתגר בכבילה וקדיחות עבור המצלמות.

 

כמובן שבאם תבחר מתקין מקצועי, הכל יהיה פשוט יותר.

אצלי ביצעתי עצמאית כאתגר/תחביב ולא מסיבות כספיות.

 

באם אחת או יותר חשופה למזג אויר, ניתן לרכוש סוג של ׳קסקט׳ שיגן עליה מלמעלה.

 

כמדומני משתמש בשם  gv16 או דומה, יכול לחדד  מעבר

עריכה אחרונה על ידי waterman
  • רעיון טוב! 1
   לפני המון זמן,  avargel כתב:

חברים, הבא שעונה לו חוטף כאפה. אני לא צוחק.

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, Nakamichi כתב:

בדיוק עסקתי בנושא לטובת הבניין שלי.

שלח לי ה״פ ואעביר לך את המסקנות שלי.

למה? זה מעניין את כולם.

עריכה אחרונה על ידי nglancer
  • אהבתי 1
פורסם

הדבר הכי חשוב זה מתקין מקצועי.

שיעשה כבילה כמו שצריך, ציוד מתאים וכו'. הוא גם יוכל להמליץ על הציוד המתאים.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לגבי התובנות.

אני עסקתי בנושא בבניין גבוה מאוד,

ההבדלי מחירים בין מתקינים הם עצומים.

רוב השוק עובד עם מצלמות של hikvision או provision

הסטנדרט זה מצלמות של 4mp, את ה-2mp פחות נהוג לשים כבר.

אני ממליץ:

1. מתקין רציני בא לראות את העבודה לפני.

2. לקבל מינימום 3-4 הצעות. כל מתקין ייתן טיפים כאלה ואחרים. ובכלל עדיף לקרוא להם שיגידו לך כמה מצלמות אתה צריך וכו׳

3. אפשר לעשות התמחרות ביניהם. 

 

זה מה שעלה לי כרגע

 

התרשמתי לחיוב מ- א.ש מחולון

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...