Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם ,

אני יסביר את המצב ואחכה להמלצתכם .

קודם כל התקציב הוא 115 ומטה .

הכיוון מכוניות מנהלים כמו - פאסאט 2002 הדגם המפואר , מאזדה 6 לאקצ'רי 2003 , הונדה אקורד 2003 הדגם המפואר .

המכונית תהיה שלי ושל אמא רכב משפחתי שיעבור קלימוטראז' לא קטן .

צריך להיות מפואר כי אמא קיבלה קידום ומגיע לה להתפנק סופסוף. . . (אחרי הסבל עם הקורסיקה 95 )

אז השאלה שלי אליכם היא כזאתי :

מה הרכב מבין כל השלושה שרשמתי שהוא החסכוני ביותר האמין ביותר בעל שמירת ערך שוק הגדולה ביותר וכו'. . .

 

בנוסף אשמח לקבל הצעות על מכוניות כגון עלו עם קילומטראז' נמוך 45-50 ומטה!!!!!

פורסם

הונדה אקורד 2003 תשמור הכי טוב

עזוב פסאט ישנה

עוד מעט תופיע החדשה, הישנה תראה כמו קבר על גלגלים

מאזדה 6 היא גם תמורה טובה לכסף, מפנקת,

נראית טוב ולא יקרה.

פורסם

הפאסאט לא מומלצת מבין ה-3, אם כי שמירת הערך שלה לא רעה בכלל ביחס למתחרות.

 

מאזדה 6 תיהיה קלה למציאה (יחסית) והיא גם מאוד מאובזרת ומפנקת כפי שדרוש לאמא שלך.

 

עם ההונדה אתה יכול ללכת לשני כיוונים, האקורד האמריקאי והאירופאי..(בלי לגעת בשנתונים)

את האירופאי אני לא ממש מכיר, אבל לדגם האמריקאי יש ביקורות טובות- הוא אמנם לא מאובזר ברמה של מאזדה 6, אבל הוא מתנהג ונראה כמו רכב מנהלים מהשורה.

 

אמיר.

פורסם

אני הייתי הולך על ההונדה אוטו מדהים ..

 

גם נראה הכי טוב מבין ה-3 , יש לו אחלה מנוע {אמריקאי} V6 3,000, וגם אחלה אחיזת כביש :lol:

*אני מדבר לא על הצורה החדשה על האחת לפני ...

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם

אל תגע בפאסאט!

לגבי בחירה בין המאזדה 6 לבין האקורד, הייתי בוחר באקורד בכדי להמשיך המסורת :wink: .

אקורד, רכב מצויין! נראה מצויין! והכי חשוב, יש לי אחת בחנייה, אם כי זקנה יותר ממה שאתה מחפש :-P.

 

יום טוב,

Chimpo.

מהירות האור גדולה ממהירות הקול, זו הסיבה שאנשים נראים חכמים עד שהם פותחים את הפה.

פורסם

לפי דעתי אתה מדבר על שתי צורות לפני, 2001.

ואם כבר אקורד, למה לא Type R ? :-D (אחח .... חלום).

מהירות האור גדולה ממהירות הקול, זו הסיבה שאנשים נראים חכמים עד שהם פותחים את הפה.

פורסם
אני מדבר צורה לפני מה שיש למשטרה ..

אז זה בעצם צורה אחת לפני לא ?

למשטרה יש גם את הצורה האחרונה, וגם את זו לפני שתי צורות.

אבל אני לא חושב שזה רלוונטי לדיון :roll: .

 

Chimpo.

מהירות האור גדולה ממהירות הקול, זו הסיבה שאנשים נראים חכמים עד שהם פותחים את הפה.

פורסם

טעות. ההונדה אקורד שהראת, אם נעיף ממנה את הטייפ R, נשאר עם אקורד בריטית, שלא באה עם מנוע 3000 לארץ

 

מה שהוא מדבר עליו זה הרכב הזה:

 

 

 

98802041990003LRG.jpg

 

1999_Honda_Accord_72k.JPG

 

הגיע לארץ עם מנוע 2000, ו3000. אפשר להבדיל בקלות (חיצונית) לפי הג'אנטים, ו 2 אגזוזים (אחד בכל צד) לדגם ה3000. הגיע לארץ גם בגרסת קופה.

 

לפותח השירשור, לך על האקורד החדשה (צורה נוכחית) מודל 2003. אופציה נוספת, אם כי לא מפוארת, אבל טובה - מונדיאו.

 

גיא

×
×
  • תוכן חדש...