Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, חולגי כתב:

20260501_172611.jpg

זה אופנוע URAL רוסי חדש,  מודל 2022 פלוס מינוס.

 

זה העתק (לא העתק מדוייק, הוא השתנה מאוד עם השנים והתרחק מהמקור) של אופנוע BMW R71 שיוצר החל מ 1938 והיה אחד האופנועים התקנים של צבא גרמניה במלחמת העולם השניה.

 

ליצרן הזה היה יותר מזל מאושר ליצרני אופנועים סובייטם אחרים שנסגרו. אומנם היקפי הייצור ירדו מאוד אבל היצרן שרד בזכות ביקוש מסויים לדגמי רטרו כאלה במערב. היום 97% מהייצור נמכרים במערב  (היום - הכוונה עד 2022 אז הופעלו סנקציות על רוסיה).

 

מה מצב היצרן בעת הזו אני לא יודע.

 

עריכה - לפי גוגל היצרן עדיין קיים, הייצור הועבר לקזחסטן בשביל לעקוף את הסנקציות.

 

לאורך עשורים ובמידה רבה גם היום זה היה כלי תחבורה נפוץ בעיקר באיזורים כפריים, תחליף זול לרכב. 

DSCF9389.thumb.jpg.90d7d81507a08283996ed37874948ea2.thumb.jpg.ba22bcdc7a16bfa13aaaa62a738ae4be.jpg

  • אהבתי 4
  • מעניין 1

 

 

פורסם
לפני 4 שעות, asix כתב:

ניסאן פטרול v8 שנת 2023. לפי המערכת היחידה בארץ.

20260501_163310.jpg

 

עוד אחת מהמכוניות של שמעון מזרחי, המספר מסגיר אותו.

 

לפני 7 שעות, zaf כתב:

פרופורציות משונות בין הכנפיים למכסה המנוע

 

פרופורציות משונות היו כל הפואנטה של היצרן הזה באותן שנים. Their claim to fame.

 

פורסם
לפני שעתיים, Buki כתב:

לפי גוגל היצרן עדיין קיים,

קיים ואפילו מיובא לארץ במחיר מפולפל שממש לא תואם את הייעוד המקורי כאופנוע עבודה.

הדגם הבכיר הוא כפול הנעה (2X3) ומתומחר בסכום הזוי של 185K₪...

https://moto24.co.il/motorbike/ural-ranger/

לעומת רויאל אנפילד שמוכרים רטרו אמיתי במחירים די זולים, רובם ישאירו עודף מ-30K₪

 

Untit32led.jpg

Unti123tled.jpg

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 6 דקות, BoazB11 כתב:

ואפילו מיובא לארץ במחיר

כן אני יודע אבל ישראל לא הצטרפה לסנקציות נגד רוסיה. 

למרות המחיר הלא הגיוני נמכרו בארץ כמה יחידות.

 

השוק העיקרי של הדגם היה בארה"ב.. תהיתי מה קורה עם זה אחרי הסנקציות.

 

נראה לפי מקורות ברשת שייצור הדגם הקלאסי הנ"ל באמת הופסק ועובדים על משהו חדש בשת"פ עם סין.

  • מעניין 1

 

 

פורסם

image.thumb.png.409dd7d633792d17faa381694095db11.pngלא יודע מה נסגר עם הפוקוס בתמונה הזו

 

ו ^ גולדן בהמשך לE28 שהעלית ובהמשך לE28 השרופה... אתמול יצא לי לצלם אותה בעצמי:

image.thumb.png.e391f794f38a9273b65c4ffbd41d9b80.pngimage.thumb.png.06346e3e6e29cc880478d2333119e59c.png

 

@itaysamurai @amosbmw אני מניח שזה מסביר קצת יותר למה השיקום פה יותר מורכב (אפשר להגיד שכל הפרונט המכני והקוסמטי מלבד השלדה יצטרך החלפה בנוסף למערכת החשמל...)

זו שלדה מצוינת אז מי שיש לו ראש לזה - נהדר.

image.png

  • אהבתי 1
  • מבאס 2
  • רעיון טוב! 1
  • אחראי פורום
פורסם
לפני שעה, EliC25 כתב:

זו שלדה מצוינת אז מי שיש לו ראש לזה - נהדר

זה נראה לא טוב אבל אני חושב שההחזרה למצב תקין לא רחוקה מאוד.

בסוף אלו רכבים לא עמוסי אלקטרוניקה וצינורות.

אבל באמת צריך חיבור משמעותי לרכב כדי להיכנס לזה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני שעה, Rongaflugen כתב:

אחלה גראז׳

IMG_8367.jpeg

רק אני שמתי לב לפיח על הרצפה מתחת לאגזוז?
במקרה או שזה כתוצאה מהאגזוז?

 

לפני 23 שעות, Derish כתב:

 

עוד אחת מהמכוניות של שמעון מזרחי, המספר מסגיר אותו.

 

 

פרופורציות משונות היו כל הפואנטה של היצרן הזה באותן שנים. Their claim to fame.

 

מי זה שמעון מזרחי המדובר

  • מצחיק 1
פורסם

בכל רכב מהשנים האלו עם קרבורטור (ולפיכך תערובת עשירה 'במיוחד' בהתנעה קרה) תראה פיח כזה מהאגזוז.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 1.5.2026 בשעה 16:58, asix כתב:

ניסאן פטרול v8 שנת 2023. לפי המערכת היחידה בארץ.

20260501_163310.jpg

הוא לא הוריד שם במקרה איזה עמוד

לפני 3 שעות, Rongaflugen כתב:

אחלה גראז׳

IMG_8367.jpeg

איזו אלפא זאת

  • מצחיק 1

סקודה פאביה סטיישן 2013 1.2 T 

 "להפסיק לעשן זה הדבר הכי קל בעולם. מי כמוני יודע. עשיתי את זה אלף פעם." מארק טווין

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...