Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, ArikB כתב:

לא הייתי הרבה זמן לצערי בגלל עומס בעבודה. לא הפסקתי לצלם ולשמור תמונות בשביל השירשור הזה. אני מקווה שאני לא שם פה תמונות של רכבים שכבר היו.

 

פונטו עם כלוב על הגג סטייל הואנדורה של @BoazB11. הרכב נראה צבוע במברשת ולא ברור איך עבר רישוי עם וינקרים לבנים מקדימה

image.thumb.jpeg.0ea8c7c142499c7cf1ba4c4c61341e4d.jpeg

 

image.thumb.jpeg.9eb76998729ea9bd5868712d91eb65c1.jpeg

 

 

 

 כבר שראיתי את המספר, משהו היה לי מוזר.

 

https://meshumeshet.com/c/8270550

 

הפונטו בישראל הוחלפה בשנת 2000 בפונטו החדשה יותר.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
בתאריך 6.2.2026 בשעה 14:50, yohai71 כתב:

^

נדמה לי ש-GTI מקוריות היו רק שלוש דלתות. לא שאי אפשר להפוך חמש דלתות ל-GTI, אבל זה דורש הרבה יותר מסמל... 

אני חושב שאתה צודק אבל יש גם אחת לבנה שמגיעה הרבה למפגשים, דגם GT
ואגב GTI, מישהו יודע מה עלה בגורל האדומה ה3 דלתות שהסתובבה כאן?

פורסם (נערך)

פעם bright drop zero, היום שברולט bright drop, לאחר שהחטיבה ש-GM הקימה במיוחד מוזגה חזרה לאחר ירידת הביקוש לרכבים חשמליים. 

400 אלף בייבוא מקביל.

 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
  • מעניין 1
פורסם

ברלינגו קצרה סגורה.

די מעניין, כי כמעט ואין ייבוא של הטנדרונים בגרסאות סגורות וגם אם כן זה היה רק הגרסאות הארוכות (ברלינגו, קאדי).

 

הלוחית היא של ייבוא אישי/רישוי מחדש - ואני בספק אם מישהו הביא ברלינגו מסחרית בייבוא אישי.

20260208_113419.jpg

20260208_113343.jpg

  • מעניין 2
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 19 שעות, ArikB כתב:

פייבוריט אחרת שנראית כמו חדשה

אני שם בצד את זה שזה לא אותו דגם.

מגניב ששתיהן באותו צבע, ועם ספרות כמעט זהות בלוחית 

לפני 11 דקות, itsik170 כתב:

הלוחית היא של ייבוא אישי

מספר השלדה מופיע במאגר "יבוא אישי" ולא במאגר "רכבים שירדו מהכביש" (אם היה מספר רישוי אחר שבוטל, היה מופיע במאגר האחרון)

  • רעיון טוב! 1
פורסם

תצפיות מדכאות מאוד מיום ההולדת שלי היום ~ :

 

יגואר S-Type מוזנחת (שככל הנראה מיועדת לפירוק)

20260208_161258.thumb.png.32d72d44647277448ca57809bb8e84d0.png20260208_161314.thumb.png.e74cabfe3226888d729faf6ecbb2a8c5.png

מיצובישי קולט אדומה ללא סמל בכלל

20260208_162324.thumb.png.ba7d19c4fa66b5b82c7e7972297fa33a.png20260208_162335.thumb.png.1c693c3ff37a8b2c759083e3d3dcabe8.png

ואת הוולוו 940 הזאת שגם היא הושלכה לעת זקנה

20260208_164846.thumb.png.31d03be220e4a4b01bb385cfa76f2740.png

  • אהבתי 3

הערה לעצמי:

תמיד להעלות רק מכוניות נדירות, אספנות, רכבי ספורט וחד פעמיים לשרשור תצפיות הרכבים המעניינים.

פורסם
לפני שעתיים, itsik170 כתב:

הלוחית היא של ייבוא אישי/רישוי מחדש - ואני בספק אם מישהו הביא ברלינגו מסחרית בייבוא אישי.

 

היא גם מאד מוקדמת - דור שני phase ראשון, שיוצר בסה"כ בין 2008 ל-2012. אני מהמר על המשטרה בתור בעלים קודמים. 

 

פורסם
לפני 3 שעות, SlowRide כתב:

V5

אתמול ראיתי כזאת בדיוק, בלי האבק, בתנועה.

 

PXL_20260209_104816477.jpg

  • אהבתי 9

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...