Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי יונדאי איווניק 2019 לאישתי היתה תאונת חנייה ונכנסה במשהו

והגריל של הטמבון החיצוני נהרס ויש גם נזק לטמבון.

 

ברכב שלנו בסמל של יונדאי יש גם את החיישן לבלימה אוטומטית.

 

אני מתלבט אם לתקן עצמאית או לתבוע את הביטוח.

כמה בערך אמור לעלות תיקון לנזק כזה במוסך?

מצורף תמונות של הנזק.

רכב ב.jpg

רכב א.jpg

פורסם

מה שאתה צריך זה הצעת מחיר ראשונית ממוסך פחחות.

טמבונים בד"כ אפשר לתקן וגריל אפשר למצוע מפירוק השאלה אם החיישן של המערכות בטיחות נדפק כי עלותו עלולה להיות גבוהה.

אם ההצעה שתקבל גבוהה משמעותית מגובה ההשתתפות העצמית עדיף להפעיל ביטוח.

 

 

פורסם

החיישן תחת הסמל לא אחראי רק לבלימה אוטונומית אלא לעוד תכונות.

 

האם החיישן עובד כרגע? קח את הרכב לנסיעה ובדוק שאין הודעות שגיאה בלוח המחוונים, בדוק את המטה בנוסף:

1. האם אייקון זיהוי הנתיבים הופך לירוק בעת נסיעה בכביש?

2. האם הרכב ממרכז את עצמו בנתיב וניתן להרגיש את הסטייה האוטומטית בהגה בעת עיקולים? (פה יש לבצע 2 בדיקות - בכביש עירוני ובכביש מהיר שכן מדובר ב2 פעולות שונות - בכביש עירוני הרכב יתאים עצמו לעיקול ובכביש מהיר הוא ימרכז עצמו באמצע הנתיב ולא ישחק פינגפונג בתוך הנתיב).

3. האם יש חיווי קולי בעת מעבר בין נתיבים\פסי הפרדה ללא איתות?

4. האם בקרת השיוט מזהה כלי רכב מלפנים ומאיטה את הרכב בהתאם?

 

בהתאם לתשובות מעלה, ואם החיישן תקין, אזי מדובר רק בהחלפה של הגריל, לא בטוח כמה זה יעלה אבל זה הרע במיעוטו.

אם החיישן אינו תקין, הייתי בודק מחיר התיקון ושוקל כלכלית את נושא תביעת הביטוח.

*אגב, ישנן חברות אשר בפוליסת הביטוח כוללות כיסוי תאונה ראשונה בשנה קלנדרית ללא השתתפות עצמית כלל, בדוק אם זה המצב אצלך.

 

פורסם

תודה על כל הטיפים.

אשתי לרוב נוהגת על הרכב  היא טוענת שיש נורות זיהוי דולקות שמראות שהחיישן תקול.

 

אנסה מחר לנהוג על הרכב ולשלוח לכם תמונות.

פורסם
בתאריך 2.8.2023 בשעה 14:28, omricn כתב:

* מוסיף - כמובן שיש לקבע את החיישן בחזרה למקומו המקורי לפני כל הבדיקות.. הוא פונה לכביש לפי התמונה.

@omricn

אני כרגע מקבל הודעה בלוח המחוונים שהחיישן לא תקין.

כתבתה ש

" הוא פונה לכביש לפי התמונה."

 

למה הכוונה?

האם אתה רואה מהתמונה שהוא לא מכוון כמו שצריך?

 

 

 

פורסם

 

אחרי בדיקה מסתבר שהחיישן הקדמי לבלימה אוטונומית התקלקל.

אמרו לי במוסך המרכזי שיעלה 6000 ₪ להחליף אותו.

מצורף הצעת מחיר של המוסך לתיקון.

מה דעתכם לתבוע ביטוח?

או לקבל הצעת מחיר ממוסך מקומי שכנראה יהיה יותר תחרותי?

רכב רישוי מחוק ב.jpg

רכב רישוי מחוק א.jpg

הצעת מחיר יודנאי איוונייק.jpg

פורסם

יש לך נזק של מעל 20 אלף שקל... ברור שלתבוע את הביטוח
 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

קודם כל גלאי רדאר עולה המון. גם לגריל יש עלות לא מבוטלת. בתמונה ניתן לראות גם שיש שבר בטמבון רב המוסכים לא מתעסקים בתיקון אלא פשוט מחליפים.

לגבי כונסי אוויר זה פנימי אי אפשר לראות מתמונה האם נפגעו. בכל מקרה גם אם נדרש לתקן / להחליף רק גלאי , גריל וטמבון (שאין ספק שצריך להחליף) אתה כבר עובר ה12 אלף לפחות גם במוסך שאינו מוסך מרכזי.

היות וזה חסר משמעות האם התביעה היא על 12 אלף או 20 אלף העדר תביעות כבר לא יהיה לך אז תתקן במקום שנראה לך הכי מקצועי ומסודר תהיה לך רק השתתפות עצמית.

  • אהבתי 1

 

 

×
×
  • תוכן חדש...