Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולוו s40 d3 2013


50avi
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יש פה למישהו חוות דעת על הרכב הנ''ל,אני לא מכיר את וולוו בכלל רק בקריאה באינטרנט ולא הצלחתי להבין עם הרכב נחשב לאמין יחסית מה גם שהמחיר יחסית זול ואני לא יודע עם זה נובע מבעיות סחירות או שאולי הרכב נחשב "בעייתי"...ממה שהבנתי וולוו נחשבים אמינים אבל זה תלוי בכמה פרמטרים(שנתון,דגם,מנוע,גיר)אשמח עם מישהו יוכל לעזור לי כאן,תודה.

פרטי הרכב: מנוע 2.0 דיזל 150 כח,מאה אלף קמ,גיר אוטומט?(לפחות ככה הוא פרסם אותו)

עריכה אחרונה על ידי 50avi
הוספת פרטים
פורסם
לפני 27 דקות, nissan1211 כתב:

כמה אתה נוסע בשנה שצריך דיזל ולא בנזין ? הרכב הזה הוא מגיע עם מנוע d5204t5 דיזל של וולוו דור 3

אני לא צריך דיזל בהכרח,ראיתי את הרכב בשיוט קצר ביד 2 המחיר וקמ הנמוך הוא מה שגרם לי להסתכל עליו,אף פעם לא חשבתי על וולוו זה רכב שנתקלתי בו בהזדמנות וסיקרן אותי...ישלך חוות דעת עליו?אמינות המיכלולים ואיך הרכב באופן כללי?

פורסם
לפני 8 דקות, 50avi כתב:

אני לא צריך דיזל בהכרח,ראיתי את הרכב בשיוט קצר ביד 2 המחיר וקמ הנמוך הוא מה שגרם לי להסתכל עליו,אף פעם לא חשבתי על וולוו זה רכב שנתקלתי בו בהזדמנות וסיקרן אותי...ישלך חוות דעת עליו?אמינות המיכלולים ואיך הרכב באופן כללי?

הוולוו הישנות חלקן אמינות (אלה שיוצרו על ידי וולוו) ואלה שיוצרו עם מנועים וגירים של פורד הן לא ממש אמינות (2010-2014 בערך) . מנועי 2.0 בנזין 245 כוח סוס של ולוו הם מעולים, מנועי 2.4 בנזין הישנים יותר אני יודע שהם גם אמינים וטובים אם טיפלו בהם יפה. לגבי הדיזל אומרים שהם טובים ומחזיקים אבל אם אתה לא נוסע הרבה לא משתלם להחזיק אותה כי כל חלק שהולך יקר יותר מבמנוע בנזין ועל אחת כמה וכמה שזה ולוו.

דרך אגב עלויות אחזקה בוולוו מבחינת טיפולים לא חריגות אבל דברים כמו חיישנים וחלקים מקוריים עולים מעל הממוצע.

מבחינת הנוחות, בטיחות ופינוק הן מצוינות, וולוו מובילים בבטיחות ומייצרים רכבים איכותיים מאוד, במקומך אם וולוו אז הייתי מחפש s60 מנוע 2.0 245 כס או מהישנות עם מנוע 2.4 בנזין 

פורסם
לפני 9 דקות, nissan1211 כתב:

הוולוו הישנות חלקן אמינות (אלה שיוצרו על ידי וולוו) ואלה שיוצרו עם מנועים וגירים של פורד הן לא ממש אמינות (2010-2014 בערך) . מנועי 2.0 בנזין 245 כוח סוס של ולוו הם מעולים, מנועי 2.4 בנזין הישנים יותר אני יודע שהם גם אמינים וטובים אם טיפלו בהם יפה. לגבי הדיזל אומרים שהם טובים ומחזיקים אבל אם אתה לא נוסע הרבה לא משתלם להחזיק אותה כי כל חלק שהולך יקר יותר מבמנוע בנזין ועל אחת כמה וכמה שזה ולוו.

דרך אגב עלויות אחזקה בוולוו מבחינת טיפולים לא חריגות אבל דברים כמו חיישנים וחלקים מקוריים עולים מעל הממוצע.

מבחינת הנוחות, בטיחות ופינוק הן מצוינות, וולוו מובילים בבטיחות ומייצרים רכבים איכותיים מאוד, במקומך אם וולוו אז הייתי מחפש s60 מנוע 2.0 245 כס או מהישנות עם מנוע 2.4 בנזין 

תודה רבה על התשובה המפורטת.

ניראלי אני אוותר על הוולוו מה שמשך אותי זה המחיר הנמוך אבל עם אני מחזיר את זה במוסך ובטיפולים אני לא עשיתי בזה כלום חח.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...