יש פה למישהו חוות דעת על הרכב הנ''ל,אני לא מכיר את וולוו בכלל רק בקריאה באינטרנט ולא הצלחתי להבין עם הרכב נחשב לאמין יחסית מה גם שהמחיר יחסית זול ואני לא יודע עם זה נובע מבעיות סחירות או שאולי הרכב נחשב "בעייתי"...ממה שהבנתי וולוו נחשבים אמינים אבל זה תלוי בכמה פרמטרים(שנתון,דגם,מנוע,גיר)אשמח עם מישהו יוכל לעזור לי כאן,תודה.
פרטי הרכב: מנוע 2.0 דיזל 150 כח,מאה אלף קמ,גיר אוטומט?(לפחות ככה הוא פרסם אותו)