Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי דיהטסו שרייד מנוע 1000 סמ"ק שנת 93

הגיע הזמן כבר להחליף צמיגים

המידות המאושרות הם

13\80\145

13\70\165

 

מהם היתרונות והחיסרונות של כל מידה?

והאם קיימת מידה יותר ממולצת מאלה?

פורסם

145/80/13 יותר חסכונית בדלק ויותר קל לסובב את ההגה

165/70/13 יותר אחיזת כביש

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

ב165 האם השינוי באחיזה מורגש? והאם נופל כוח הרכב ועד כמה? ועד מה כבר השינוי בצריכת הדלק?

פורסם

אצלי ברכב החלפתי מ 145\80 ל 165\70...

 

להפתעתי, אין כל הבדל בצריכת הדלק ולא בסיבוב ההגה.

מה שכן, האחיזה השתפרה פלאים...

מומלץ!

(רק לא לשכוח לעדכן במשרד הרישוי \ מכון טסטים בסביבתך הקרובה)

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יש מקום אחד בצפון שמוכר צמיגי ספורט במידות האלו, הם נמצאים בחוצות המפרץ חיפה,מקום שנפתח לפני חודש, יש להם שם דנלופ HIGH PERFORMANCE ,מהירות HאוV ,צמיגים ברמה מאוד גבוהה,אני רכשתי מהם 175\70\13 ,לפני זה היו לי קונטיננטל ספורטיביים,בויינה , עולם אחר, החתך מאוד יפה, כמו הצמיגים הרחבים במיוחד של מכוניות ספורט.

שווה ביקור,אגב, עלה לי 4 צמיגים כולל וונטילים חדשים ואיזון כמובן , הכל עלה לי מזומן 1060 לאחר מיקוח = שווה ביקור.

פורסם
לא הבנתי משהו, זה אפשרי לשים צמיג שונה על אותו גנ'ט?

כלומר איך על אותו הגנ'ט אפשר לשים צמיג שונה? תיהיה בעיה עם האטימה ויברח אוויר לא?

שום בעית אטימה או בריחה של אויר, הקוטר הפנימי זהה וההבדלים ברוחב לא ממש משמעותיים (לא שהרוחב משנה משהו לאטימה, סתם הערה כללית).

 

מוטי.

×
×
  • תוכן חדש...