Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

CX5 2017 לאחר עדכון מערכת, מצלמה הפסיקה לפעול


מעבר לפיתרון נפתר ע"י D1winner,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1101 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

CX5 2017 צור ישנה,

ביצעתי עדכון למערכת MAZDA CONNECT לגרסא האחרונה, על מנת להתקין את המתאם AA.CP

לאחר עדכון המערכת, המערכת עובדת הרבה יותר מהר אבל המצלמה הפסיקה לפעול.

לאחר איפוס, המצלמה עובדת. 

כיבוי והדלקה של הרכב ושוב לא עובדת.

קראתי איפשהו באינטרנט שצריך להחליף את המתאם CANBUS של המצלמה, שהוא יושב בתא המטען בצד שמאל.

1e13a8bb-e731-43e2-9088-a7886c572ca4-jpeg.290216

מישהו נתקל בבעיה? שוקל לשנמך לגרסא קודמת ולוותר על ה AA.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

המשכתי לנבור באינטרנט,

מסתבר שאותו הבעיה קיימת לעוד כמה אנשים מישראל, גם למאזדה 3.

הדבר הזה גורם לי לחשוד בהתקנה המקומית שעשו לחיישני הרוורס, והם איכשהו מחוברים למולטימדיה המקורית של הרכב.

כנראה ש COBRA התעסקו שם עם משהו וזה גורם לכך שמחשב הרכב חושב שהמצלמה מנותקת, זאת ההודעה שמתקבלת  CMU DTX 1 - B12BD:l87 REAR CAMERA - MISSING MESSAGE)

יכול להיות שבגרסא הקודמת או ביטלו את הבדיקה שהמחשב עושה, או שהבדיקה לא התבצעה.

 

 

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

  • פיתרון
פורסם (נערך)

אעדכן לטובת אלו שיזדקקו לזה בעתיד,

מסתבר שקיים מתאם CANBUS, המחבר בין המולטימדיה, לחיישני הרוורס והמצלמה.

זה חלק מהמערכת של חיישני הרברס בהתקנה המקומית שמאזדה התקינו ברכב באמצעות קוברה בבונדד טרם המסירה ללקוח.

משום מה, ברגע שמעדכנים את המולטימדיה של מאזדה לגירסא שתומכת aa/cp (מקורי כן? לא קובץ ערוך), משהו בתקשורת לא עובד, המצלמה לא משדרת למסך(מסך שחור).

ניתן לפתור את זה באמצעות החלפת אותו המתאם, בקוברה קוראים לזה "עדכון מתאם גרפי". 

המתאם נמצא בצד שמאל של תא המטען. 

אצל חלק זה נגיש באמצעות פירוק קליפס, אצל חלק צריך לפרק שם את כל הפלסטיקה.

העלות של המתאם \ החלפה הינה 150 ש"ח + מע"מ.

 

תגיות: MAZDA CONNECT, ANDROID AUTO, CAR PLAY

EU Mazda Connect Firmware Update 70.00.367 EU

MAZDA CX-5

CX5

מצלמה לא עובדת לאחר עדכון מאזדה

עריכה אחרונה על ידי D1winner
  • אהבתי 3
  • מעניין 1

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

×
×
  • תוכן חדש...