Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טמפ' מזגן משתנה עם מהירות הרכב -- תקין?


Jack457
מעבר לפיתרון נפתר ע"י Buki,
שימו לב! השרשור הזה בן 490 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

בנסיעה האחרונה שמתי לב שטמפרטורת האוויר שהמזגן מוציא משתנה עם מהירות הרכב. במהירות 80 -90 המזגן מקרר סביר (לא מדדתי טמפ' מדויקת). במהירות 110-120 הטמפ' יורדת משמעותית ברמה שאי אפשר להחזיק את היד ליד פתח יציאת האוויר יותר מכמה שניות כי היא קופאת. 

1. זה תקין? (ההשערה שלי שבמהירות הגבוהה יותר תא המנוע מתקרר מהר יותר). 

2. האם אפשר לחזק איכשהו את הונטה של המזגן כך שהטמפ' הקרה יותר תיווצר גם במהירות נסיעה הנמוכה?

הרכב - טרופר דיזל. 

תודה רבה!

עם גולף ידנית 1995 (1.4) לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזגן תקין אמור לקרר באופן אחיד ללא תלות במהירות הנסיעה.

התיאור שלך תואם חוסר גז או מדחס גוסס.

דבר ראשון עושים מילוי גז (שאיבה + שקילה + מילוי) ובודקים האם זה פותר את הבעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב המקרים המדחס תקין לגמרי וחאפרים למיניהם חסרי רצון טוב/סבלנות לבדוק לעומק

מעדיפים לעשות כסף ולהחליף מדחס. את הישן הטוב כמובן הם שומרים ומוכרים ללקוח הבא...

במקרה של פות"ש יש הרבה סיבות, הפשוטה שביניהן - מעבה מזגן מלוכלך, ונטה שלא נכנסת לפעולה

חוסר קל בגז וכו'.

 

סע למזגניסט עם המלצות טובות, יעשה בדיקה כמו שצריך ויפתור את התקלה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • פיתרון

מכיר את זה הייטב במכוניות עם מזגן מכאני ללא בקרת אקלים ששולטת בערבול אוויר חם/קר. 

 

במהירות גבוהה הקירור יותר טוב משתי סיבות:

1. קירור טוב יותר של המעבה על ידי זרם אוויר חיצוני.

2. סל"ד גבוה יותר של המדחס כפועל יוצא של סל"ד מנוע יותר גבוה. 

 

 

תמיד בנסיעה רצופה בכביש מהיר נהיה לי קר ואני מסובב את בורר הטמפרטורה קצת בשביל שהאוויר יהיה חם יותר. 

 

כמות הגז נכונה בוודאות, בוצע מילוי לא מזמן אחרי החלפת מעבה.

 

 

מדחס גוסס? אולי. יש מצב בהחלט שכשהאוטו היה חדש זה לא היה ככה. אבל לא הולך בשביל זה להחליף מדחס כיוון שגם במצב עמידה הקירור טוב. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אצלי זה היה ככה חד משמעי. בפקקים המזגן נחלש ובמהירות גבוהה מקפיא.

אין שום סיבה לתקן כלום.

זה לא מזגן חכם אינוורטר - זה כולה מזגן של אוטו - הגיוני שפעם יעבוד חזק יותר ופעם חלש לפי הכוח שהמנוע נותן,

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו תופעה של חוסר קטן בגז

יש לך דליפה קטנה

לתקן או לא זה עניין של כדאיות האקמול לזה זה לגשת למזגניסט למלא גז ולראות כמה זמן עד הפעם הבאה...

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם. המערכת בסדר, בוצעה בדיקה אחרי הפסח אצל מזגניסט אמין. אולי מאז נוצרה דליפה קלה, אבדוק השבוע.

 

איך חיו פעם בלי זה? מזגן  ברכב חשוב יותר מאשר בבית... אמא שלי עדיין נשבעת בחלונות המשולשים שהיו ברכבים פעם שהכניסו רוח. 

  • מצחיק 3

עם גולף ידנית 1995 (1.4) לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכב?

אני לא מבין איך חיו בבית לפני עידן המזגן

אין להמעיט בערכו של המזגן בבית, אני לא יכול לישון בלי מזגן, ושום מאוורר בעולם לא יכול להחליף אותו :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 490 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...