Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, usafun כתב:

אבל הגרניק לא צריך שיהיה לחץ מים כמו בצינור המים שהוא מחובר אליו בד"כ? מהג'ריקן כמובן שאין לחץ מים.

 

לא, הוא יודע לשאוב מים מכל מקור.

פורסם

לך לטמבוריה השכונתית\מקס-סטוק\הום סנטר הקרוב, קנה שני דליים (רצוי שאחד יהיה גדול, משהו כמו 20 ליטר), ג'ילדה, ספוג (כזה שאיתו מסבנים את הגב) ובקבוק של "שמפו לרכב". חוץ מזה גם בקבוק של וקס נוזלי, מטלית מיקרופייבר וגליל של מגבות נייר בשביל לווקסס פעם ב-3 חודשים (או עתים יותר קרובות, אם אתה שוטף הרבה).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, Krip כתב:

הם מכוונים את המוצר הזה לאנשים טיפשים בגדול שלא יכולים דקה אחת לעשות גוגל ולגלות שיש המון מוצרים דומים, יותר זולים, יותר טובים וגם יותר חסכוניים.

 

כמעט 300 שקלים בשביל דבר כזה זה פשוט בושה, אבל הצרכן הישראל מטומטם אז אין למה להיות מופתעים שאנשים קונים את זה. 

 

תגובה דוחה.

אני לא מחשיב את עצמי לאדם טיפש וגם הסביבה לא תופסת אותי בתור אחד כזה. אני לא מומחה לעולם ניקוי חומרי רכב. נחשפתי לפרסומת ורכשתי. 

בתאריך 9.6.2023 בשעה 19:34, Mazda3_3 כתב:

ראיתי כמה פעמים את מודעה שהובילה אותי לאתר שלהם. היו מלאאא תגובות חיוביות, אבל עדיין, לא לכל דבר באינטרנט אפשר להאמין..

https://www.rubbit.shop

מהי דעתכם?

 

החומר מנקה טוב. הבעיה היא שמי שלא אוהב לשטוף את הרכב שלו ידני המוצר הזה לא ישנה את דעתו. שטיפה חיצונית + פנימית כולל שאיבה בתחנת דלק לוקחת לי בערך 50 דקות. זה הרבה עבודה וזיעה. 90% מהאנשים יעדיפו פשוט לשלם את ה-50 שקל לאיזה שטיפה פעם בחודש ולסגור את הפינה. 

לפני 8 שעות, Gavrik כתב:

זה גרניק נייד של שיומי על סוללות, הג'ריקן הוא לדעתי 20-30 ליטר (לא יודע בדיוק מצאתי אותו בחוץ), מספיק בהחלט שטיפה, קצף ועוד שטיפה בדר"כ נשאר עוד בערך 1/3-1/4 מים בג'ריקן.

 

היה לי אחד כזה (Jimmy) והעפתי אותו. שטיפה איטית ואחרי כמה זמן מעיק להחזיק אותו ביד. הרבה יותר פשוט להוריד 2-3 דליי מים ולשטוף. 

עריכה אחרונה על ידי Mortician
פורסם

לא יודע מה איתך אני ניסיתי כמה פעמים את שיטת שתי הדלאים אחרי שהתברברתי עם השיטה הזאת עברתי להשתמש בגרניק הנייד ואני מבסוט.

 

משהו בשיטה הזאת לא עובד לי, קודם אם הרכב מלוכלך אתה ממש מרגיש איך אתה עובר עם סמרטוט וכל הלכלוך על הצבע, והמים והדלי מתלכלכים מהר מאוד וכל פעם צריך לנקות טוב טוב את הסמרטוט בדלי הראשון.

 

בסוף עשיתי סוג של שילוב של שיטת הדלאים לשיטת גרניק, אני לא מצפה מהגרניק להוריד 100% מהלכלוך. אני מוריד עם הגרניק את הרוב, מסבן ואז עובר עם דלי על הרכב.

 

לי אישית זה גם קל יותר וגם נותן תוצאות טובות יותר מבחינת ניקיון ושמירה על הצבע.

פורסם

אני רוחץ עם 2 דליים כבר למעלה מ-35 שנה. הסוד הוא, כנראה, שאני לא משתמש בסמרטוט אלא בספוג רחצה שסיים את תפקידו במקלחת, ואז אם יש לכלוך קצת יותר קשה, משפשף קלות. דלי קטן עם מי סבון, דלי גדול עם מים נקיים וג'ילדה, 10-15 דקות עבודה לכל מכונית. הבעיה היחידה שלי היא שבגיל ומצב הגב שלי קצת קשה לסחוב את הדליים המלאים במעלה המדרגות, אבל הפתרון היחיד לכך הוא מכון שטיפה, ושטיפה טובה (חוץ ופנים) של שתי מכוניות זה סיפור של 150 שקל, משהו שאני לא מוכן להוציא יותר מפעם - פעמיים בשנה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, Mortician כתב:

 

תגובה דוחה.

אני לא מחשיב את עצמי לאדם טיפש וגם הסביבה לא תופסת אותי בתור אחד כזה. אני לא מומחה לעולם ניקוי חומרי רכב. נחשפתי לפרסומת ורכשתי. 

 

החומר מנקה טוב. הבעיה היא שמי שלא אוהב לשטוף את הרכב שלו ידני המוצר הזה לא ישנה את דעתו. שטיפה חיצונית + פנימית כולל שאיבה בתחנת דלק לוקחת לי בערך 50 דקות. זה הרבה עבודה וזיעה. 90% מהאנשים יעדיפו פשוט לשלם את ה-50 שקל לאיזה שטיפה פעם בחודש ולסגור את הפינה. 

 

היה לי אחד כזה (Jimmy) והעפתי אותו. שטיפה איטית ואחרי כמה זמן מעיק להחזיק אותו ביד. הרבה יותר פשוט להוריד 2-3 דליי מים ולשטוף. 

לא צריך לקחת ללב.

ככה זה בעולם המכירות, יש אנשים שקל למכור להם ויש כאלה שבודקים לפני וקשה למכור להם.

בנאדם יכול להיות חכם בהמון דברים ובדבר אחד להיות טיפש או חסר ידע ורצון לחקור קצת יותר.

 

ראית פרסומות ישראלית טיפוסית, דחפו לך מחיר מופרז וקנית את זה.

 

הם לא המציאו שום דבר, יש מוצרים הרבה יותר טובים, הרבה הרבה יותר זולים.

 

מה שכן מעצבן בחברה האלה שהם פשוט משקרים שזה מחליף את השטיפה הרגילה, יש מספיק השוואות שמראות שהשיטות האלה שורטות את הרכב אם משתמשים בהם שהרכב מלוכלך מאוד.

 

פורסם

מי שמבין באמת כמוני יודע שאין טעם בשטיפת הרכב, להפך שכבת האבק שמצטברת על הצבע שומרת עליו לאורך זמן. 

פורסם
לפני 3 שעות, usafun כתב:

צודק.

זו בעצם הסיבה שההומלסים לא מתקלחים.

שומרים על איכות העור.

 

תתפלא, אבל מקלחות במיוחד חמות פוגעות בעור. 

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

מנסיון לא עובד עושה מלא שריטות ואני בנאדם פדנט שוטף את האוטו כל שבוע זה נחמד להקציף זה אולי כיף למי שאוהב את זה אבל זה לא עושה את העבודה מרכב שהיה מבריק כמו מראה רואים עליו עכשיו שריטות כאילו אין הבדל אם הייתי שוטף אותו עם סבון כלים דבר אחד טוב שאני יכול להגיד עליהם הם אלופים בשיווק אבל אחרי שקנית מהם וניסית להתלונן על המוצר לא נותנים שירות ואפילו לא מקבלים תגובות אמיתיות בדף שלהם בפייסבוק ומשאירים שם רק את התגובות שמפרגנות להם בקיצור המוצר רחוק מלהיות כמו מה שהם מציגים אני עכשיו יצטרך לעשות פוליש ווקס וזה אחרי שהוצאתי 300 שקל על הערכה שלהם לדעתי ומהחוויה שלי לא ממליץ

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...