Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא לי לראות בתקופה האחרונה מספר פעמים כלי רכב עם לוחיות רישוי פלסטיניות. כנראה שעכשו מותר להם (כנראה מדובר במקרים מיוחדים ו/או VIP) להכנס לארץ. 

פורסם

לרוב תראה אותם בחניונים של בתי חולים... 

כמו שכתב @omricn בד"כ מדובר ברופאים.

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם
לפני 3 שעות, avz כתב:

יצא לי לראות בתקופה האחרונה מספר פעמים כלי רכב עם לוחיות רישוי פלסטיניות. כנראה שעכשו מותר להם (כנראה מדובר במקרים מיוחדים ו/או VIP) להכנס לארץ. 

זה לא חדש, לפני כ 7-8 שנים התירו לכ 100 רופאים מהרשות הפלסטינית להכנס  עם הרכב לישראל. 

 

בהמשך אני מניח שגם אנשים נוספים קיבלו אישורים כאלה וזה כבר לא דבר נדיר לראות רכב עם לוחיות פלסטיניות בתוך הקו הירוק.

 

 

 

 

 

 

פורסם
לפני 10 שעות, CarloAbarth כתב:

גם לא מזמן נצפתה G class דנדשה במרכז הארץ עם לוחית פלסטינית 

 

לפי הרשת מדובר באחד מבניו של אבו מאזן, כאן בתמונה בכפר סבא.

 

273371323_497623988390306_29355743423809

פורסם

התחיל ב-2015 עם רופאים פלסטינאים, בבתי חולים אפשר לראות בעיקר רכבים עממיים של רופאים פלסטינאים.

 

והמשיך עם אנשי עסקים בכירים.

מדי פעם אני רואה רכבים פלסטינאים בדרום תל אביב, כולל גרסאות מעניינות מכיוון שלשטחים היום מגיעים בעיקר רכבים משומשים מאירופה - נתקלתי באוקטביה סטיישן פלסטינאית ברמת גימור לורין & קלמנט.

 

נראה שבתקופה החמירו, הרחיבו את ההגדרה של אנשי עסקים בכירים, לפני חודש יצא לי לעקוף משאית עם לוחית פלסטינאית על כביש 6, נתקלתי בספרינטר דאבל קבינה עם לוחיות מהשטחים בתוך הארץ וגם ראיתי בקריית גת בחור שהעמיס דליי צבע לתוך יונדאי סנטה פה חדשה פלסטינאית.

 

והנה מקבץ שיצא לי לצלם ברחבי הארץ:

 

 

20230131_151315.jpg

20220606_172451.jpg

20220606_172437.jpg

20220606_184529.jpg

  • רעיון טוב! 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
בתאריך 21.4.2023 בשעה 14:06, דניאל1983 כתב:

מה הסיבה שמכנסים רופאים פלסטינאים לארץ?

למה לא? יש איזה בעיה בזה שרופא מציל חיים של אנשים? 

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם
בתאריך 20.4.2023 בשעה 12:38, avngas כתב:

רואה כאלה בכביש 6, מה שכן, הם נוסעים כמו בטסט.

 

יוצא לי לנהוג בשטחים לפעמים, וזה לא ייחודי לתוך ישראל. כשמדובר ברכבים סופר יקרים, הם נוהגים רגוע ובעדינות (בניגוד לפסלטינים "עממיים" שהנהיגה שלהם שם באופן כללי פרועה ומסוכנת).

 

שבוע שעבר יצא לי לראות מייבאך GLS נוהג לאיטו, משייט, שומר מרחק, מאותת וכו'. יכולים להיות הרבה סיבות, אבל לדעתי, בין היתר, יש להם פשוט הרבה יותר מה להפסיד מ-Fender Bender. אני מאמין שהמייבאך הזו עולה בישראל\רשות כמה מיליונים חביבים, וגם זה וודאי בייבוא אישי. אני לא יודע איך עניין הביטוחים עובד ברשות.

פורסם
בתאריך 21.4.2023 בשעה 14:58, itsik170 כתב:

התחיל ב-2015 עם רופאים פלסטינאים, בבתי חולים אפשר לראות בעיקר רכבים עממיים של רופאים פלסטינאים.

 

והמשיך עם אנשי עסקים בכירים.

מדי פעם אני רואה רכבים פלסטינאים בדרום תל אביב, כולל גרסאות מעניינות מכיוון שלשטחים היום מגיעים בעיקר רכבים משומשים מאירופה - נתקלתי באוקטביה סטיישן פלסטינאית ברמת גימור לורין & קלמנט.

 

נראה שבתקופה החמירו, הרחיבו את ההגדרה של אנשי עסקים בכירים, לפני חודש יצא לי לעקוף משאית עם לוחית פלסטינאית על כביש 6, נתקלתי בספרינטר דאבל קבינה עם לוחיות מהשטחים בתוך הארץ וגם ראיתי בקריית גת בחור שהעמיס דליי צבע לתוך יונדאי סנטה פה חדשה פלסטינאית.

 

והנה מקבץ שיצא לי לצלם ברחבי הארץ:

 

 

20230131_151315.jpg

20220606_172451.jpg

20220606_172437.jpg

20220606_184529.jpg

אם כל זה של רופאים, נראה לי הכי משתלם ליבא רכב מהרשות.

פורסם

כל הלוחיות של מכוניות רגילות  רקע לבן ספרות ירוקות. 

הפורמט השתנה עם השנים, זה היה 7 ספרות  עם סיומות לרוב  4X ו 9X, לפני כמה שנים עברו ל 5 ספרות ואות. 

 

 

רקע ירוק ספרות לבנות - לוחות של רכב ציבורי (מונית , אוטובוס). 

  • אהבתי 1

 

 

×
×
  • תוכן חדש...