Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני מחפש לקנות רכב באיזור ה 30K, מתלבט בין ה208 דיזל לסנדרו דיזל,  שוקל גם את הקקטוס טורבו.

מצאתי כאלה באיזור ה150K ק"מ, אשמח לחוות דעת ממי שמכיר את הרכבים,

חשובה לי צריכת דלק טובה ומומנט חזק. ראיתי גם אופל אסטרה דיזל באיזור המחיר הזה וזה גם אופציה 

אשמח להמלצות גם בנוגע לעלויות תחזוקה ומחלות של הרכבים במידה ויש.

עריכה אחרונה על ידי Yonata13
פורסם

208/קקטוס, שניהם מכניקה זהה. 

 

מחלות:

מיכל אוריאה, הולך כמעט לכולם בשלב זה או אחר, מחיר החלפה כ 5000 שקל. 

מזרק אוריאה כנ"ל. מחיר החלפה במוסך מורשה 1500 שקל, המזרק עצמו עולה כ 100-120 יורו בח"ל.

נזילת שמן מאטם בית קאמשאפוט.

טרמוסטט חשמלי לרוב בק"מ מעל 150-200 אלף ק"מ. 

לפעמים משאבת נוזל FAP.

 

 

צריכת דלק באיזור 1 ל 22 עד 1 ל 25 בינעירוני, מומנט 26 קג"מ החל מ 1700 סל"ד

 

 

 

 

פורסם

בקקטוס הכוונה ל 1.2T בנזין לא הדיזל

והאם האופל אסטרה 2.0T דיזל אמינה וחסכונית?

בעיקרון הייתי נעול על הפיג'ו 208 דיזל אבל מפחד מהקטע של משאבת האוריאה... השאלה כמה זה נפוץ ומתי זה קורה? כל הרכבים שצינתי באזור ה150K ק"מ.

מה הייתם ממליצים לי לקנות? בעתיד הקרוב אני הולך לעשות נסיעות ירושלים ב"ש על בסיס שבועי, ככה שאני צריך רכב חסכוני אבל מצד שני שיסחוב את העליות לירושלים ללא מאמץ. 

פורסם (נערך)

בעלים לשעבר של 208 דיזל.

צריכת דלק ממוצעת 1/23.

אני חגגתי עם מיכל האוריאה פעמיים,פעם ראשונה סביב ה-50000 ק"מ לקראת תום האחריות,הוחלף ללא עלות.

פעם שנייה לאחר פחות משנתיים ו-40000 ק"מ.

איך ענו לי בלובינסקי : " 5000 ש"ח , זה מה יש " (בסוף לשמחתי הסתדרתי בדרך אחרת בחצי מהעלות).

בהחלט השאיר טעם מר,אחרי הפעם השנייה החלטתי שהחסכון במשאבה לא שווה את הכאב ראש ומכרתי.

 

עריכה אחרונה על ידי bv12
פורסם

1.2T לא מומלץ

תסתכל על השרשור הזה. 

 

 

לקנות רכב כזה ב150K בלי לדעת היסטוריה דקדקנית של החלפת רצועה כל 60K שמן בתקן וכו זה סוג של התאבדות

 

 

פורסם

הקקטוס טורבו לא תהיה חסכונית כמו הדיזל, יש לה בעיה ברצועת הטיימינג שיכולה להתפורר, לכן יש המלצה להחלפת שמן כול 10 אלף וטיימינכ כול 4 שנים או 60 אלף ק״מ. הבעיה ביד שניה שאתה לא יודע האם הייתה פגיעה במנוע בעבר.

בין הדיזיליות ה208 עדיפה על הדאציה מושבים עדיפים, סלון מרגיש רמה מעל, ההגה יכול להסתיר לחלק את לוח המחוונים, ה208 בטיחותית יותר. אך כמו שצוין יש את עניין האוריאה.

הקקטוס כשלעצמו אחלה רכב, נח, סלון איכותי מה208, ומגיע בכמה צבעים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש פתרון מאוד פשוט לבעיית מיכל האוריאה, שזה ביטול תוכנתי של האוריאה.

מתחברים למחשב רכב ומבטלים את האוריאה ואז הרכב עובד ומתנהג כמו 1.6 דיזל רגיל.

 

הבעיה היחידה האמיתית שנשארים איתה ב208 דיזל ובקקטוס זה המזגן שלפעמים הולך לו המדחס (לא סופר נפוץ אבל קיים) והגומיות של החלונות האחוריים.

פורסם

אתה יודע מי ערך את התוכנה עם ביטול אוריאה? אתה יודע איזה עוד התראות הוא ביטל שם? אתה יודע איך האוטו נוסע עם התוכנה, האם יש ריח מסריח מהאגזוז? 

 

בגדול אני לא בעד להתקין באוטו תוכנה  פיראטית שלך תדע מי ערך אותה...

 

 

לא רוצה להתמודד עם עניין האוריאה ויתר התקלות - תקנה רכב בנזין ידני רגיל פשוט, סיכוי טוב שבסיכום ההוצאות זה ייצא לך יותר זול למרות שהוא פחות חסכוני ויעלה לירושליים ב 4000 סל"ד ולא ב 2000. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

אין שום צורך לערוך את התוכנה או להתקין תוכנה פיראטית.

 

מתקינים את התוכנה המקורית של ה1.6 דיזל הרגיל, שום ריח רע או עשן מהאזוז או התראות מכובות. 

המנוע והתוכנה עובדים כמו כל 1.6 דיזל רגיל של PSA שלא הותקן בו מערכת אוריאה.

 

בנזין רגיל יהיה פחות חסכוני, פחות חזק ופחות אמין לטווח הארוך.

פורסם

התוכנה המקורית של 1.6 רגיל יורו 5 לא יכולה לרוץ על מנוע עם אוריאה...זה מכיוון שיש לו עוד חיישנים, הספק אחר (100 כ"ס ולא 92), מומנט אחר,  טרמוסטט אחר, עוד מערכות, חייבים עריכה של התוכנה.

 

 

פורסם

מצרף מבחן די מעניין של הקקטוס דיזל מול הגירסה הבנזינית שלו:

קקטוס בניזן/דיזל

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ומה עם הסנדרו דיזל? אם יש לו מחלות כלשהן?

ובאותה נשימה על אילו רכבים הייתם ממליצים בתקציב של 30 אלף עם מנוע טורבו דיזל?

×
×
  • תוכן חדש...