Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם ,האם מישהו מכם עטף את צינורות סעפת הפליטה בחומר מבודד חום

כגון אסבסט.

האיטום הזה נעשה לרוב לרכבים מוגדשים ,אך אני חושב שתהיה בו גם תועלת לרכבים אמוספריים

כי כתוצאה מהבידוד יקרו 2 דברים

1.החום בתא המנוע ירד ,זה טוב למי שיש לו פילטר אוויר שיושב בתוך המנוע ,לי אישית זה מטגן את הסטרטר.

2.צנרת האגזוז כולה תתחמם יותר וכתוצאה מכך הגזים יפלטו מהר יותר

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

לא כדאי לפעמים לבנות כונס אויר שיכניס אויר קר מבחוץ או שיוציא את החם מהתא מנוע?

 

לפיג'ו שלי חשבתי על כונס כמו שיש במיני קופר

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אני גם מחפש פתרון לעניין הזה, ערכתי חפיוש ומצאתי שיש יריעות של חומר מבודד שאפשר לקנות בת"א

הבנתי שמרטיבים אותם ומלפפים מסביב לסעפת, כונס אויר לפיזור חום / הכנסת אויר קר

יעילה כמעט ורק כאשר הרכב בתנועה,מה גם שמשפיע על הרעש וכניסת מים בחורף כשבונים אותו לא נכון ומה גם שעולה המון ! (בעיני בכלל לא יפה...)

 

אני מחפש דרך לבודד אותה מבלי לפרקה. יש גישה דיי נוחה אך החומר צריך להיות כמה שיותר דק

ובעל עמידות בתנאי גהינום:evil: .

פורסם

חמינדוס ... אני לא יודע בעל איזה רכב אתה , אבל מכיוון שכבר יצא לי ללפף סעפות פליטה של רכב אחד ( ליאור :) החשבונות בדרך אלייך ) וממבט בכמה וכמה רכבים , בלי לפרק אותה ? נשמע לי יותר לכיוון הבלתי אפשרי.

 

ומים + ליפוף ? נשמע כמו מתכון לחלודה , מצד שני אני לא מכיר את החומר הספציפי שאתה מדבר עליו אז...

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ליביו מה המצב??? RM,אסטרה GSI.

אני מתכוון לעטוף אותה בחלק שנמצא קרוב אל צנרת המיזוג והרדיאטור.

יש גישה ל95% מהשטח של החלק הבעייתי (כל החלק של ההסתעפות בין 4-2)

ובחלק התחתון שמתחת למנוע.

 

יותר חשוב כאן זה רעיונות לגבי חומרי בידוד , קראתי ב"מוטוריקה" שדיוויד

(אם אני לא טועה ) עשה זואת עם יריעות אסבסט ,נשמע קצת מפחיד :roll: .

פורסם

אם החום המוקרן מזיק לסטרטר, נוסף לבידוד הצנרת החמה אתה יכול להתקין מקרן (רפלקטור) כחיץ בין הסטרטר לחלקים הלוהטים. פח מלוטש, או יותר טוב חומר בידוד כלשהוא (לוחית מבודדת) המצופה בשכבה של נייר אלומיניום או חומר דומה. השילוב של הבידוד והמקרן יורידו את הטמפרטורה שהסטרטר חש.

 

יוסי

פורסם

יוסי , אתה הולך רחוק מדי , חתיכת פח פשוטה מהסוג שמתמשים בו במגן החום של הצנרת אגזוז מתחת לאוטו בהחלט מספיקה.

 

ושימו לב , כשאתם מלפפים רק חלק ... החום "עובר" לחלק החשוף , ככה שאם תלפף חצי סעפת מלמעלה ומלמטה ... או בקיצור , לא עושים חצי עבודה.

 

בקשר לעבודה עם יריעות אסבסט , זה די מקובל.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
יוסי , אתה הולך רחוק מדי , חתיכת פח פשוטה מהסוג שמתמשים בו במגן החום של הצנרת אגזוז מתחת לאוטו בהחלט מספיקה.
כפי שבודאי הבחנת, אני מנצל את במת הפורום כדי ללמד ולהרחיב את בסיס הידע התיאורטי (לעיתים גם המעשי) של כולנו.

הרי כתבתי במפורש שניתן להסתפק בלוחית מתכתית מלוטשת. השילוב של חומר מבודד ומעליו חומר רפלקטיבי (צד מבודד כלפי הסטרטר וצד מקרין כלפי הסעפת) משפר בהרבה את כושר הבידוד. זו השיטה בצנרות חלוקת האוויר של מזגני אוויר מרכזיים וכדומה.

תמהני שאיש לא שואל מדוע, אבל ללא ספק זו קפיצת מדרגה ביכולת הפחתת החום המגיע לסטרטר. כנראה שהסיבה לשיפור שהשילוב מספק מעניינת פחות מצביעת קליפרים או מהוספת לדים כחולים.

 

יוסי

פורסם
כפי שבודאי הבחנת, אני מנצל את במת הפורום כדי ללמד ולהרחיב את בסיס הידע התיאורטי (לעיתים גם המעשי) של כולנו.

הרי כתבתי במפורש שניתן להסתפק בלוחית מתכתית מלוטשת. השילוב של חומר מבודד ומעליו חומר רפלקטיבי (צד מבודד כלפי הסטרטר וצד מקרין כלפי הסעפת) משפר בהרבה את כושר הבידוד. זו השיטה בצנרות חלוקת האוויר של מזגני אוויר מרכזיים וכדומה.

תמהני שאיש לא שואל מדוע, אבל ללא ספק זו קפיצת מדרגה ביכולת הפחתת החום המגיע לסטרטר. כנראה שהסיבה לשיפור שהשילוב מספק מעניינת פחות מצביעת קליפרים או מהוספת לדים כחולים.

 

יוסי

:mm_yeah:

אתה כ"כ צודק ולא רק בקשר למגן חום שהדרכת את החברים איך לבנות (מקצועי לגמרי, ככה בונים מגיני חום, לידיעתכם אנשים!) אלא בגישה של המשתמשים לפעמים... יותר חשוב פרוייקט מצולם של הצבע של הטאסות כנראה...

 

המשך כך יוסי, התרומה שלך לפורום היא ללא ספק ברמה הגבוהה ביותר.

 

מוטי.

פורסם
לא כדאי לפעמים לבנות כונס אויר שיכניס אויר קר מבחוץ או שיוציא את החם מהתא מנוע?

 

לפיג'ו שלי חשבתי על כונס כמו שיש במיני קופר

קירור המנוע מתבצע על ידי הרדיאטור ולא ע"י הזרמת אויר מהבחוץ סתם ככה אל תוך תא המנוע... אם תתקין כונס רק תפגע ביעילות האוירודינמית של הרכב ולא תקרר כלום, במילים אחרות, הכונס בסטייל של המיני לא יעזור לך בשום דבר ואפילו להפך.

במיני הכונס יושב בדיוק מעל האינטרקולר ולכן הוא שם (בדיוק אגב כמו באימפרזה טורבו).

 

אם כבר, אתה רוצה לייעל את הקירור של הרכב ולהוריד את הטמפ' בתא המנוע בדרך של שינוי זרימת האויר (שהיא אכן יעילה מאוד), אתה רוצה לבנות לתוך מכסה המנוע פתחי איוורור שיוציאו את האויר החם ויש לזה שיטה ומיקום שלא כדאי לטעות בהם כם אחרת אתה ממש לא תשפר כלום ואפילו להפך - שוב תפגע ביעילות האוירודינאמית של הרכב.

 

אני אשמח לעזור לך בלהראות לך איפה צריכים להיות הפתחים ואיך לבצע אותם אם תיקח כמה תמונות -

אחת של תא המנוע, אחת של מכסה המנוע מלמטה ואחת של של הרכב מקדימה בזווית קלה לאחד הצדדים, אני אסמן עליהן בפוטושופ את הפתחים שתראה על מה אני מדבר.

 

מוטי.

×
×
  • תוכן חדש...