Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סתם לידע כללי, החומר הזה לא חוקי בהרבה מדינות בגלל היותו מסרטן !

 

 

דניאל.

גם בארץ הוא לא חוקי בשל היותו חומן מסוכן מאוד הגורם למחלות חמורות.

JDM :twisted:

פורסם

רק אם משייפים אותו חותכים אותו דברים כאלה.. כי אז משתחררים ממנו חלקים קטנים שנכנסים לריאות ואז המשקעים גורמים לסרטן.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

אסבסט הוא חומר מסוכן לריאות במידה ואתה נושם חלקיקים ממנו.

הבעיה הייתה בכל מיני מפעלי אסבסט ומקומות שהשתמשו באסבסט לבידוד חום (כמו גגות של מחסנים ובתי מלאכה שונים וכו') ועם השנים הוא התחיל להתפורר ואנשים היו נושמים את החלקיקים.

לא סימפטי, אבל אתה לא נושם חלקיקים מהמנוע שלך.

 

גם אצלי באוטו הסעפת, הטורבו וה-Downpipe מבודדים בסרטי הבידוד האמורים, לא יודע שום דבר על שימוש במים בהתקנה, זה לא הופיע בשום מקום בהוראות.

אצלי -

DP%20copy.jpg

 

ועוד תמונה שרואים את הסעפת גם -

Going-in.jpg

 

בכל אופן,עוד לא יצא לי לנסות על המסלול את מיאטה שלי עם הבידוד, אבל אצל שני חברים שלי עם מיאטות טורבו שבידדו כבר את הסעפת והטורבו אובחן שיפור קל בתגובת הדוושה, נראה.

 

לידידי הנוהג על RS2000, למרות שבידוד סעפת הפליטה הוא דבר טוב כשלעצמו, זו לא בדיוק הדרך הנכונה לבודד את פילטר האויר ליניקה של אויר קר, לצורך העניין יש עדיפות ברורה לבנייה שלל חוצץ אטום שהפילטר יקבל את האויר מבחוץ דרך תעלה כלשהי או אפילו סתם באמצעות בידוד משאר חלקי המנוע החמים.

 

מוטי.

×
×
  • תוכן חדש...