Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בחיישן סיני אפטרמרקט הכי זול שיש שנצבע בצבע הרכב שלך.

 

בספק אם יחליפו לך אחד שיתאים בדיוק, עדיף להחליף הכל. זה גרושים. 

2016 BMW M235i.

פורסם (נערך)

לבת שלי בבלאנו 2016 יש אותה בעיה החיישן לא תקין.

זה חיישן מקורי של סוזוקי באיביי עולה 300-400 שקל.

מצאתי באיביי חיישן ב 67 שקל הזמנתי וברגע שאקבל אעדכן.

החיישן מגיע עם מסגרת שחור אבל ניתן לפרק את המסגרת מהחיישן המקורי שצבועה בצבע הרכב ולהרכיב בחיישן החדש ולכן אין צורך לצבוע.

בתאריך 24.2.2023 בשעה 07:05, Shab00 כתב:

ערכה של 4 כאלו הבקר והצג שלהם עולה באליאקספרס 40 שקל...

רק צובעים לפי הרכב ושמים.

ומה עם ההרכבה שעולה מאות שקלים ואיך אתה מחבר את המערכת לצג של סוזוקי?

עריכה אחרונה על ידי levy
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

התקלה חזרה,שוב הסנסור לא תקין.

קיבלתי את הסנסור מאיביי הרכבתי ועובד תקין.

הסנסור ניראה מקורי של סוזוקי עם מקט קצת שונה.

ניפתרה התקלה ב 63 שקל,מצורף לינק לרכישת הסנסור:

 

https://www.ebay.com/itm/275596324459?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=2_l8nZi3Tr6&sssrc=2349624&ssuid=fzVlVpi_TI6&var=&widget_ver=artemis&media=COPY

עריכה אחרונה על ידי levy
  • אהבתי 1
פורסם

זה OEM, זה כמו מקורי. זה נכון שאת טבעת הגומי אפשר להחליף מסביב לחיישן ולשים את מה שיש לך כרגע,

אך החיישן עצמו עדיין צבוע בצבע הרכב. מה שהזמנת מגיע עם צבע בסיס (primed).

2016 BMW M235i.

פורסם (נערך)

הסנסור אותו מבנה כמו הסנסור המקורי ומודפס עליו מקט סוזוקי שונה אבל גם של S-Cross גם משנתון של 2016.

 

הסנסור בנוי ממסגרת שניתנת לפירוק, פירקתי את המסגרת השחורה ושמתי את המסגרת המקורית.

 

במרכז יש עיגול שזה הסנסור הוא צבוע בצבע כסף בהיר והרכב צבוע בצבע עכבר,זה השינוי בגוון שיש.

 

מחיר סנסור מקורי באיביי 300-400 שקל, יכול להיות שבארץ יקר יותר ללא עלות דיאגנוזה פירוק והרכבה.

עריכה אחרונה על ידי levy
פורסם

כמו שאמרתי - רכשת חיישן שהוא OEM, זה ומקורי זה הינו הך.

 

הסנסור לא צבוע בכסף בהיר, זה צבע prime. אם לא אכפת לך מהבדלי הגוונים - מי אני שאגיד אחרת.

 

שמח לשמוע שהתסדר. 

2016 BMW M235i.

פורסם (נערך)

הסנסור עלה 63 שקל באיביי כאשר סנסור מקורי באיביי עולה 300-400 שקל.

ההתנגדות של הסנסור החדש זהה לסנסור המקורי כ- 300 אוהם.

 

אפשר לבדוק אם צביעה בתרסיס צבע של 10 שקל לא יפגע בתיפקוד של הסנסור.

עריכה אחרונה על ידי levy
×
×
  • תוכן חדש...