Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 19 דקות, Shab00 כתב:

תוכל לשלוח דוגמא? חיפשתי ולא מצאתי.

עדיף מאליאקספרס.

הנה דוגמא מחיפוש של כמה שניות

https://www.amazon.com/Inverted-flare-steel-plugs-Pack/dp/B07N1832NR/ref=sr_1_15?crid=OWHLW60NBFLZ&keywords=brake%2Bline%2Bplug&qid=1675777532&sprefix=%2Caps%2C196&sr=8-15&th=1

 

פשוט חיפשתי brake line plug

 

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

בהמון מקרים אלה רפידות.

ברכב מהמשפחה (c4) הייתה בעיה של דוושה ספוגית עם בלמים קדמיים חדשים (הוחלפו ממש לפני שהרכב נרכש). בלידינג נעשה  ואחרי קריאה באינטרנט על הרכב אפילו החלפתי משאבה מרכזית, לא שינה כלום.

ברכב זהה הייתה בלימה מטורפת. לקחתי צלחות ורפידות משם והעברתי, פתאום האוטו בולם מצויין והדוושה טובה, וזה כשהרפידות היו עם פחות בשר מה"חדשות" שהיו על הרכב.

 

באוטו שלי בדיוק החלפתי רפידות אחרי שהדוושה הייתה ספוגית, רוב מערכת הבלימה חדשה מלפני שנתיים (והצינורות שזורים..) אבל הרפידות עברו כמה ימי מסלול. שמתי חדשות, פתאום בולם בנגיעה, אין דוושה ספוגית.

 

קייס 3:

לא תחושת דוושה אומנם, אבל אוטו שכל הזמן בקושי עבר טסט על בלם יד, ובאופן כללי הבלם יד היה די גרוע.

הוחלפו רפידות. כבר בנסיעה הראשונה, עוד לפני ברייק אין - הרמת הידית בנסיעה והגלגלים האחורים ננעלים, מה שלא היה אפשרי קודם לכן.

עריכה אחרונה על ידי Ooga
×
×
  • תוכן חדש...