Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המנורות בפנל השליטה מולחמות למעגל המודפס, על מנת להחליף את המנורה השרופה יש צורך לפרק את הפנל ולמצוא בעל מקצוע שיש ברשותו מנורות

מתאימות וגם כישורי הלחמה.

בסרטון המצורף ניתן לראות כיצד להחליף את המנורות ללדים.

 

^ במוסך המורשה כנראה תקבל הצעה להחלפת כול הפנל בכמה אלפי שקלים.

 

 

איזה כייף לי :)

פורסם

השאלה היא:

עד כמה זה מציק לך?

 

לדוגמא:

היום, על בעיה חשמלית קלה יותר משלך, ( קלה יותר מבחינת פירוק-הרכבה ותיקון) ביליתי 4 שעות מענות באוטו ועל שולחן העבודה.

המזל שזה היה באוטו שלי ולא הייתי צריך להגיש לעצמי את החשבון.

נניח 4 שעות כפול 100 שקל זה יוצא לפחות 400 שקל.

אבל איש מקצוע יקח לו רק שעתיים והוא יקח 200 שקל שעה, שוב הגענו ל 400.

אז בוא נלך לתותח שפותר את זה תוך שעה, הוא ייקח 400 שקל לשעת עבודה.

אני מניח שאתה מבין לאן זה הולך.

תשמח שמערכת בקרת האקלים עובדת. תמחל לכפתור היחידי מבין השלושה שכבה נרו (לכבוד החנוכה).

פורסם (נערך)

לא מאוד מטריד אך אני קצת יקה באופי ולא אוהב שדברים לא עובדים.

שעה / שעתיים של מקצוען הייתי אולי מוכן לשלם

אתה רומז שמערכת בקרת האקלים מתקרבת לסופה ?

 

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
פורסם
לפני 58 דקות, zvigolden כתב:

לא מאוד מטריד אך אני קצת יקה באופי ולא אוהב שדברים לא עובדים.

שעה / שעתיים של מקצוען הייתי אולי מוכן לשלם

 

אתה בבעיה.

1. למצוא נורה מתאימה. ייצרן הרכב לא מוכר מנורות מסוג זה.

2. למצוא בעל מקצוע שמסוגל גם להלחים את המנורה ל-PCB.

 

תמיד קיימת אפשרות של החלפת המנורה (מנורות) ללדים כי בקרוב כנראה גם שאר המנורות יישרפו.

למנורות חוט להט יש אורך חיים יחסית מאוד נמוך שנעה בין 1000-3000 שעות עבודה למנורות סטנדרטיות.

איזה כייף לי :)

פורסם

מישהו באינטרנט כותב שהייתה אצלו בעיה כזאת, אבל לא הנורות נשרפו אלא היה סדק בהלחמה של נגד SMB (זה שכתוב עליו 100)

הוא פירק את הפנל, עבר על הנלחמות  והכל עובד עם הנורות הקיימות.

 

בגדול אם אתה יכול לפרק את הפנל פיקוד הזה ולקחת לאלקטרוני או מעבדת אלקטרוניקה, הם יתקנו לך את או ילחימו נורות חדשות בעלות סבירה, אבל את הפנל עצמו הם לא יפרקו לך...אתה צריך להגיע עם פנל מפורק.

 

 

 

 

 

701f44cs-960.jpg

 

 

פורסם
לפני 15 שעות, zvigolden כתב:

לפי זה כדאי לחכות שעוד מנורות יישרפו ?

 

אם הייתי יודע היכן לקנות מנורות מתאימות בהחלט הייתי מחליף את כולם באותה הזדמנות. 

 

איזה כייף לי :)

פורסם

אם תפרק את היחידה, אני משוכנע שכל טכנאי טלווזיות שכונתי ידע להלחים לך LED במקום הנורות... זה החלק הקל
החלק היותר מורכב זה לפרק את היחידה החוצה

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לא קשה לפרק את היחידה, אין שם כבלים שמתחברים אליה אלא רק מספר פלגים.

 

היא יוצאת בשליפה.

 

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, סולל הדרך כתב:

אם תפרק את היחידה, אני משוכנע שכל טכנאי טלווזיות שכונתי ידע להלחים לך LED במקום הנורות... זה החלק הקל
החלק היותר מורכב זה לפרק את היחידה החוצה

 

ייתכן ותהייה בעיה לשנות את עוצמת התאורה בעזרת הדימר שמיועד למנורות חוט להט. שינוי עוצמת התאורה לא תהייה לינארית וגם בטווח צר מאוד בין מינימום למקסימום.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

זה נכון, אבל רוב האנשים לא משתמשים בכלל בדימר,
אני באופן אישי תמיד על הבהיר ביותר ומעולם לא שיניתי את זה

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...