Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשנתיים האחרונות שהעברתי טסט

ערך הלמבדה היה ב 2019 1.006

2020 1.026

ב2021  1.024

אני צריכה לחשווש למעבר טסט השנה?

כי זה נראה שזה עולה ומגיע לגבול?

ואם כן מה אפשר לעשות?

פורסם
לפני 3 דקות, TZR84 כתב:

תשים תוסף דלק כמו גולד לייבל לפני הטסט על חצי מיכל ותגיע לטסט לאחר נסיעה של לפחות חצי שעה שהממיר חם האוטו יעבור.

הבנתי שהתוסף לפעמיים סותם וגורם לבעיות?

אגב תמיד אני מגיעה אחרי נסיעה של חצי שעה

יש באמת סיבה לחשוש שהפעם זה יהיה יותר גרוע?

או לנסות ככה אם יהיה בעיות לשים תוסף?

זה לעניין לתת גז

ולחמם את הממיר לפני הטסטר?

לא יראה לו מוזר?

פורסם

התוסף לא גורם לשום סתימות. מדובר בעלות זניחה של 50-80 שקל שיתן לך שקט בנושא של הזיהום אם זה מדאיג אותך.

בגדול חוץ מקצת להוריד זיהום אוויר הוא לא עושה כלום. לא מזיק ולא מועיל.

עדיף לחמם את הממיר בנסיעה רציפה אם יש כביש פתוח רציף לפני הטסט אז עדיף.

 

 

 

 

פורסם

זה נכון שעדיף להגיע לטסט אחרי נסיעה ארוכה אבל ערך למבדה זה ערך שמצביע על עודף או חוסר חמצן בתהליך הבעירה. זאת אומרת תערובת עניה או עשירה. 

 

למבדה נמוך מ 1 - חוסר חמצן, תערובת עשירה.

למדה גבוה מ 1 - עודף חמצן, תערובת עניה. 

למבדה שווה 1 או בתחום הטולרנס המותר - תערובת נכונה. 

 

זה לא קשור לממיר, הממיר מטפל בגזי פליטה ולא ביחס אוור/דלק, את היחס קובע מחשב מנוע על ידי שינוי זמן הזרקה, בהתאם לנתונים שהוא מקבל מחיישן למבדה.

 

 

 

לדעתי, כל עוד האוטו עובר טסט גם אם הערך גבולי, לא צריך לעשות כלום. 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני 23 דקות, Buki כתב:

זה נכון שעדיף להגיע לטסט אחרי נסיעה ארוכה אבל ערך למבדה זה ערך שמצבע על עודף או חוסר חמצן בתהליך הבעירה. זאת אומרת תערובת עניה או עשירה. 

 

למבדה נמוך מ 1 - חוסר חמצן, תערכות עשירה.

למדה גבוה מ 1, עודף חמצן, תרבות עניה. 

למבדה שווה 1 או בתחום הטולרנס המותר - תערובת נכונה. 

 

זה לא קשור לממיר, הממיר מטפל בגזי פליטה ולא ביחס אוור/דלק, את היחס קובע מחשב מנוע על ידי שינוי זמן הזרקה, בהתאם לנתונים שהוא מקבל מחיישן למבדה.

 

 

 

לדעתי, כל עוד האוטו עובר טסט גם אם הערך גבולי, לא צריך לעשות כלום. 

אז למה זה כן קשור?

יכול להיות בעיה בחיישן?

ואני מבין שאין שום צורך בתוסף

 

אני לא יודעת האם זה יעבור גבולי

ואני חוששת שזה יחמיר

פורסם

לעתים, ערך למבדה גבוה מ-1 מעיד על כניסת חמצן דרך מע׳ הפליטה(חור קטן, אטימה לקויה בחיבורים).

לעתים, הערך אינו מעיד על תקלה ממשית. לבוחן קיימת אפשרות לעצור את הבדיקה עוד טרם חלפו 30 שנ׳, וזאת כדי לקצר את הליך הבדיקה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...