Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 2, 2009 - תקלת מנוע Knock Sensor


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקלה היא חיישן נקישות החיישןן פועל כמו מיקרופון שומע את פעולות המנוע ברגע שיש משהו לא תקין הוא מתריע עליו כנראה הלך החיישן לגבי מחירים יש שרשור ישן על זה 

 

 

 

 

פורסם
לפני כשעה, של כתב:

יש שם 9 אפשרויות. מה מהם ?

לפני שעה, Moshe c כתב:

תוכל למצוא את המקט כאן

https://partsouq.com/ 

וכנראה את הפריט כאן

https://cars245.com/en/

למה כבר לא לקנות באתר הראשון ?

אני מבין שזה מקורי של Mazda

 

Screenshot_2022-11-16-20-09-37-739-edit_com.android.chrome.jpg

פורסם
לפני 46 דקות, binyamins כתב:

יש שם 9 אפשרויות. מה מהם ?

למה כבר לא לקנות באתר הראשון ?

אני מבין שזה מקורי של Mazda

 

Screenshot_2022-11-16-20-09-37-739-edit_com.android.chrome.jpg

האתר הראשון בדרײכ עם עלות משלוח גבוהה כך שזה עלול לעבור את הרף של ה75 דולר, אבל לא בדקתי ספציפית שווה בדיקה. 

עדיף כמובן מקורי אבל ברכב ישן יש לא מעט שמעדיפים לחסוך. 

תכניס את פרטי הרכב הספציפיים באתר הראשון ולפי המק"ט תחפש בשני ותראה מה מתאים, יש חברות טובות יותר ויש שפחות. לשיקולך. 

פורסם
לפני כשעה, Moshe c כתב:

האתר הראשון בדרײכ עם עלות משלוח גבוהה כך שזה עלול לעבור את הרף של ה75 דולר, אבל לא בדקתי ספציפית שווה בדיקה. 

עדיף כמובן מקורי אבל ברכב ישן יש לא מעט שמעדיפים לחסוך. 

תכניס את פרטי הרכב הספציפיים באתר הראשון ולפי המק"ט תחפש בשני ותראה מה מתאים, יש חברות טובות יותר ויש שפחות. לשיקולך. 

הפריט $40 לא יהיה על זה מס. המס לא על רכיב המשלוח, רק על הפריט.

כמה עולה להתקין את זה ?

פורסם

זה לא רק המס שאני אישית מעדיף לא לקחת סיכון, זה גם עלות המשלוח שבמספר פעמים שבדקתי הייתה פי 4-5.

לגבי עלות התקנה תפנה למוסכניק שלך או שתבקש המלצות באתר לפי האזור הקרוב אלייך ותבקש הצעת מחיר. 

פורסם
לפני 10 שעות, Moshe c כתב:

זה לא רק המס שאני אישית מעדיף לא לקחת סיכון, זה גם עלות המשלוח שבמספר פעמים שבדקתי הייתה פי 4-5.

לגבי עלות התקנה תפנה למוסכניק שלך או שתבקש המלצות באתר לפי האזור הקרוב אלייך ותבקש הצעת מחיר. 

תודה רבה !

פורסם
לפני 4 שעות, binyamins כתב:

תודה רבה !

את האמת, אין לי מושג מה לעשות. הבנתי שזו יכולה גם להיות בעיית מתח חשמלי ולא חייב להחליף את החיישן. מצ"ב צילום הבדיקה מה OBD שלי.

מה אני אמור לעשות ? ללכת למוסך ? כל מוסך או רק מוסך מאזדה ? אני מתגורר באזור פ"ת-הוד השרון. אשמח לחילוץ בעניין. תודה

 

 

 

 

 

Screenshot_2022-11-17-13-36-04-042-edit_com.ovz.carscanner.jpg

פורסם
בתאריך 17.11.2022 בשעה 13:33, binyamins כתב:

את האמת, אין לי מושג מה לעשות. הבנתי שזו יכולה גם להיות בעיית מתח חשמלי ולא חייב להחליף את החיישן. מצ"ב צילום הבדיקה מה OBD שלי.

מה אני אמור לעשות ? ללכת למוסך ? כל מוסך או רק מוסך מאזדה ? אני מתגורר באזור פ"ת-הוד השרון. אשמח לחילוץ בעניין. תודה

 

 

 

 

 

Screenshot_2022-11-17-13-36-04-042-edit_com.ovz.carscanner.jpg

מישהו ? משהו ?

×
×
  • תוכן חדש...