Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מתעניין ברכישת רכב.

1. אני ער לכל מה שקורה בשוק המשומשות ודיי נמאס לי מזמני החיפוש אחר הרכב המתאים, הצורך בכל שיידרש בעקבות רכישת רכב משומש ובעיות האמינות אל מול סוחרים / מגרשים וכו׳.

2. קראתי את כל שאפשר אודות חסרונות ויתרונות לגבי רכישת רכב חדש, ולאור הממצאים והמסקנות, החלטתי שרכב חדש יהיה הכי מתאים עבורי.

סוג הרכב המועדף

אני רווק ללא תכנון להתמסד בקרוב.

מתגורר בטירת כרמל ורוב הנסיעות שלי הן באיזור טירת כרמל (מקום העבודה - 2 דק׳ נסיעה מהבית), חיפה, קריות. פעם בכמה חודשים נסיעה בודדת לאיזור נתבג, השפלה.

נוסע +- 5000 ק״מ בשנה.

אני אוהב ברכבים שלי כוח, תגובתיות, זריזות. איך זה מסתדר עם הנכתב לעיל ותוואי הנסיעות שלי? אוהב.. לא מחייב שאני מתעקש על כך. רק ציינתי..

לא קריטי עבורי כל עניין ההיברידי / פלאג וכו׳ היות ואני עירוני ולא נגיש אל עמדת טעינה קבועה.

לגבי אבזור וכו׳ - מה שחשוב לי בעיקר הוא מערכות בטיחות מתקדמות ככל האפשר ומולטימדיה נוחה וטובה + אפשרות התממשקות עם הטלפון הנייד (אייפון, אנדרואיד).

תשלום

מימון בנקאי + תוספת מזומן קטנה.

תקציב? היות ומדובר בעסקת מימון ברובה, לא יודע אם נכון להגביל, אך בגדול 100-120.

הערות חשובות

לוקח בחשבון את מס׳ הרכבים האופציונליים הדל יחסית בסכומים הנ״ל.

רכבים שראיתי שנכנסים במסגרת תקציב של 100-120:

  1. יונדאי i10, i20
  2. פיקנטו
  3. מאזדה 2 (נדמה לי שתהיה חריגה קטנה)

 

כאן אתם נכנסים לתמונה..

1. ממליצים על רכבים אחרים מלבד אלה שציינתי לעיל?

2. אתם המומחים, משהו בכל מה שכתבתי לא מציאותי? לא הגיוני? לא נכון? אשמח לקבל תובנות והע/ארות.

 

דבר אחרון:

רכב שהתענייתי ברכישה שלו לפני שהחלטתי על רכישת רכב חדש:

https://www.yad2.co.il/s/c/qfogs17p

מדוע התעניינתי בו? יפני אמין, מאובזר, סחירות טובה בשוק ועוד.

מה דעתכם על רכישת רכב בשנתון כזה עם המחיר הדרוש לאור המצב בשוק המשומשות? אשמח לקבל את חוות דעתכם.

 

מתנצל על שיצא ארוך מידי,

סופ״ש נעים לכולם.

 

 

 

 

 

פורסם

הייתי בודק אופל קורסה אלגנס, זריזה מעוצבת, מהנה לנהיגה ובעלת איבזור טוב.

מבחינת אמינות נקודת החולשה היא רצועת הטיימינג שיכולה להתפורר, לכן כדאי להחליף כול 4 שנים או 60 אלף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מבין האופציות שהצעת אולי כדאי להוסיף למשוואה את מאזדה CX3 

יש שם מנוע 1.5 אטמוספרי עם גיר פלנטרי , תכלס ביצועים אולי פחות טובים מהטורבויים אבל היא יחסית נותנת מענה של אמינות ואיכות 

חדשה עולה 125 אצל היבואן 

פורסם
לפני 8 שעות, yulianx כתב:

הייתי בודק אופל קורסה אלגנס, זריזה מעוצבת, מהנה לנהיגה ובעלת איבזור טוב.

מבחינת אמינות נקודת החולשה היא רצועת הטיימינג שיכולה להתפורר, לכן כדאי להחליף כול 4 שנים או 60 אלף.

1. 1200 טורבו? מעניין..

אגב, הבנתי שמדובר בתיבת ההילוכים אוטומטית רגילה, בלי שום קשקושים של גירים רובוטיים לא אמינים. או גיר רציף שמסרס את האוטו. אני צודק? אם כן, לדעתי מדובר ביתרון גדול! תקנו אותי אם אני טועה..

2. אמור לצאת דגם חדש בקרוב? מתי הושק הדגם שמובא לישראל?

3. לאור מה שכתבת, איך זה שלא רואים הרבה כאלה על הכביש? היא אמורה לתת פייט מכובד, לא?

פורסם

מדובר בתיבה פלנטרית, יפנית בעלת 8 הילוכים, אכן תיבה טובה.

הדגם די חדש, הגיע רק ב 2020.

אופל לא שם חזק, אין לו תדמית של רכב יפני, אבל רכב מצוין, למעט עניין הרצועה שצריך להקפיד, כי בעבר גרם לבעיות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם יש במלאי, אני יכול להמליץ (מניסיון אישי) על סיאט איביזה.

גרסת style 1.0 נותנת תמורה גבוהה לכסף: דומה במחיר לגרסאות הזולות של i20, והיא חזקה יותר, מהנה לנהיגה ובעלת תא נוסעים מוצלח יותר (בדגמי 2022).

1.5 FR חורגת מעט מהתקציב שלך אבל נותנת יחס ביצועים/מחיר נהדר.

בשני המקרים יש גיר רובוטי שעשוי לסבול מבלאי גבוה בפקקים, אבל זה תקף גם לגבי הi20 (שמופיעה ברשימה שלך). 

 

פורסם

יונדאי i10,פיקנטו שתיהן עם  גיר רובוטי חד מצמדי - אלא אם אתה מכיר, הגיר לא נוח לנהיגה וייתכן שתהיה לך בעיה למכור בעתיד (אפשר נסיעת מבחן).

 

מאזדה2 רעיון טוב.

אפשרי גם שברולט ספארק שהוא יותר קטן ויותר זול מהמאזדה.

לא שמעתי על בעיות אמינות מיוחדות, וגם השוק שלו במשומשות לא רע. רק לברר זמינות הדגם (באתר עדיין מוכרים).

 

ככלל ,ככל שהרכב גדול יותר, הוא בעל יותר אפשרויות מתקדמות, ויותר מערכות בטיחות.

למשל, מאזדה 2 שייכת לקבוצת רכבי סופר-מיני, שהיא קטגוריה מעל לקבוצת רכבי מיני (יונדאי i10,פיקנטו ושברולט ספארק).

לכן, אני מניח שיהיו לה יותר אפשרויות במערכות הבטיחות.

 

בהצלחה

פורסם

הרכב יד 2 שבחנת נראה בעל נתונים טובים ויתן לך את מה שאתה מחפש. 

לגבי המחיר, זה כבר פתוח ליכולות המשא ומתן שלך. 

מכיוון שאתה מתכוון להשתמש במימון אני לא יודע עד כמה תוכל לקבל עבור יד 2. במידה וזה סוכנות רכב/מגרש שמציעה מימון, קח בחשבון שהריבית גבוהה ביחס למקובל בבנק למשל.

 

מזדה 2 היא בחירה טובה לך בעיקר כי היא אטמוספרית ועם מוניטין אמינות מוכח ללא חשש מתקלות (ידועות) במנועים מסויימים, כמו מנועי PSA ורנו למשל. 

שוב, מכיוון שאתה משתמש במימון, רכישה במינוף גבוה יחסית (80%-90%) על פני 5 שנים , טווח ההחזר שלך הוא 2000+ שקל לחודש. בהנחה שאתה יכול לעמוד בכך, המזדה 2 תתאים לדרישות שלך גם בהיבט המיסחרי.

 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)
בתאריך 1.10.2022 בשעה 13:37, ofer3212 כתב:

מבין האופציות שהצעת אולי כדאי להוסיף למשוואה את מאזדה CX3 

יש שם מנוע 1.5 אטמוספרי עם גיר פלנטרי , תכלס ביצועים אולי פחות טובים מהטורבויים אבל היא יחסית נותנת מענה של אמינות ואיכות 

חדשה עולה 125 אצל היבואן 

חריגה מהתקציב

מה גם שראיתי את האוטו על הכביש בחטף.. האמת? לא ממש אהבתי את ההכלאה הזו במרכב

לפני 23 שעות, Boltik כתב:

הייתי שוקל סקודה פאביה סטייל 1.5. חורג מהתקציב, אבל מנוע מכובד לרכב קטן ודגם עדכני.

עם כל הצער וחיבתי לצ׳כית השובבה, חריגה מהתקציב ולכן היא לא באה בחשבון.

לפני 22 שעות, Alif2 כתב:

אם יש במלאי, אני יכול להמליץ (מניסיון אישי) על סיאט איביזה.

גרסת style 1.0 נותנת תמורה גבוהה לכסף: דומה במחיר לגרסאות הזולות של i20, והיא חזקה יותר, מהנה לנהיגה ובעלת תא נוסעים מוצלח יותר (בדגמי 2022).

1.5 FR חורגת מעט מהתקציב שלך אבל נותנת יחס ביצועים/מחיר נהדר.

בשני המקרים יש גיר רובוטי שעשוי לסבול מבלאי גבוה בפקקים, אבל זה תקף גם לגבי הi20 (שמופיעה ברשימה שלך). 

 

אני לאט לאט מגלה את החסרונות של הגיר הרובוטי ולכן אני אוותר גם על האיביזה.

לפני 10 שעות, ntd כתב:

יונדאי i10,פיקנטו שתיהן עם  גיר רובוטי חד מצמדי - אלא אם אתה מכיר, הגיר לא נוח לנהיגה וייתכן שתהיה לך בעיה למכור בעתיד (אפשר נסיעת מבחן).

 

מאזדה2 רעיון טוב.

אפשרי גם שברולט ספארק שהוא יותר קטן ויותר זול מהמאזדה.

לא שמעתי על בעיות אמינות מיוחדות, וגם השוק שלו במשומשות לא רע. רק לברר זמינות הדגם (באתר עדיין מוכרים).

 

ככלל ,ככל שהרכב גדול יותר, הוא בעל יותר אפשרויות מתקדמות, ויותר מערכות בטיחות.

למשל, מאזדה 2 שייכת לקבוצת רכבי סופר-מיני, שהיא קטגוריה מעל לקבוצת רכבי מיני (יונדאי i10,פיקנטו ושברולט ספארק).

לכן, אני מניח שיהיו לה יותר אפשרויות במערכות הבטיחות.

 

בהצלחה

הקוראניות ירדו מהפרק בגלל התיבה.

מאזדה 2 - מטריד אותי המימדים של האוטו. קראתי על עוד כמה דברים שלא אהבתי.

לפני 3 שעות, zaf כתב:

הרכב יד 2 שבחנת נראה בעל נתונים טובים ויתן לך את מה שאתה מחפש. 

לגבי המחיר, זה כבר פתוח ליכולות המשא ומתן שלך. 

מכיוון שאתה מתכוון להשתמש במימון אני לא יודע עד כמה תוכל לקבל עבור יד 2. במידה וזה סוכנות רכב/מגרש שמציעה מימון, קח בחשבון שהריבית גבוהה ביחס למקובל בבנק למשל.

 

מזדה 2 היא בחירה טובה לך בעיקר כי היא אטמוספרית ועם מוניטין אמינות מוכח ללא חשש מתקלות (ידועות) במנועים מסויימים, כמו מנועי PSA ורנו למשל. 

שוב, מכיוון שאתה משתמש במימון, רכישה במינוף גבוה יחסית (80%-90%) על פני 5 שנים , טווח ההחזר שלך הוא 2000+ שקל לחודש. בהנחה שאתה יכול לעמוד בכך, המזדה 2 תתאים לדרישות שלך גם בהיבט המיסחרי.

 

 

אני ממש אוהב את המאזדה 3.

מתאים לי המרכב, הנתונים, האמינות, הזריזות ועוד הרבה דברים אחרים.

מתלבט ממש..

עריכה אחרונה על ידי יוסי הראל
פורסם

חפש מאזדה 3 מיד שניה אם אתה כל כך מרוצה מהרכב. גם אם תקנה רכב שעשה המון ק"מ זה יסתדר אחרי כמה שנים אצלך. רק תיקח אותו בעצמך לבדיקה במקום שאתה סומך עליו

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

×
×
  • תוכן חדש...