Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי חברים,

ניסיתי לפרק את מושב הנהג והנוסע ברכב, המושב מעוגן ע"י 3 ברגים שהוצאתי דיי בקלות, איך יש נקודת עיגון נוספת(אחורית ימנית) שמוחזקת ע"י ניט או משהו בסגנון ואין לי מושג איך להוציא אותה, ניסיתי להבריג אותה החוצה ע"י שימוש בביט סטייל "אלן" אבל נראה שזו לא הדרך, אשמח אם למישהו יש מושג.

צירפתי תמונה של אותו הניט/בורג.

 

תודה רבה

IMG20220903133323.jpg

עריכה אחרונה על ידי lolshimi11
פורסם
לפני 13 דקות, Sparrow420 כתב:

התמונה קצת מטושטשת, יש מצב שזה מפתח TORX?

ניסיתי עם מפתח כוכב, הנסיון לא צלח.

מה גם שאני לא בטוח האם נדרש לשחרר גם את הניט הנוסף שמתחת לאותו ניט שחור

העלתי תמונה נוספת

IMG20220903133322.jpg

פורסם

מה לא צלח, אתה לא יכול לסובב את הבורג? 

 

סיבר שהוא סגור עם לוקטייט, נדרש קצת כוח בשביל לפתוח אותו + ביט מתאים. או כלי אימפקט.

 

 

פורסם
לפני כשעה, Buki כתב:

מה לא צלח, אתה לא יכול לסובב את הבורג? 

 

סיבר שהוא סגור עם לוקטייט, נדרש קצת כוח בשביל לפתוח אותו + ביט מתאים. או כלי אימפקט.

ניסיתי עם האימפקט שלי, לא הצליחה לפתוח אותו ,לאחר מספר נסיונות חרשתי מעט את הבורג, יש איזושהי דרך יצירתית?

פורסם

לפי כמה טבלאות באינטרנט נראה שהכי קרוב זה משהו בשם "polydrive" (אני לא מכיר)

Types-of-screw-head.thumb.webp.1b2fb8ac9cb9df046cbdb888fd39cd30.webp

 

לפני 3 שעות, lolshimi11 כתב:

לאחר מספר נסיונות חרשתי מעט את הבורג, יש איזושהי דרך יצירתית?

 

 

יש לו קצת גובה, אולי אפשר לתפוס אותו מספיק חזק עם צבת ננעל ("פלאייר פטנט")

אולי אפשר לקדוח חור קטן באמצע ולהשתמש במוט קטן וחזק (מברג קטן וחזק לדוגמא) בשביל לסובב אותו קצת בהתחלה(לשחרר את הנעילה) ואז למצוא דרך קצת יותר נוחה לעשות את שאר הסיבובים

 

×
×
  • תוכן חדש...