Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נכשלתי טסט שני באופנוע עד 500, האם לוותר.. לא יודע מה לעשות


Shayvidas
שימו לב! השרשור הזה בן 618 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון

אתחיל בזה שאני מזדהה איתך. עברתי טסט חמישי על אופנוע A1. בשיעורים היה כייף, למדתי עם עוד חבר שלמד לרישיון A2 ועבר את זה בקלות.

עם הזמן כבר די התייאשתי מהתהליך, אבל לא וויתרתי. גם המורה לא וויתר לי ודאג להזכיר ולרשום אותי לטסטים. 

הוצאתי על זה המון כסף, לא יודע לספר כמה בדיוק, אבל לדעתי יש אנשים שיכלו להוציא 2 רישיונות במחיר שהוצאתי רק על הרשיון הזה.

מבחינה כלכלית אני חשבתי להפסיק עם זה וככה אפסיק להוציא על זה כסף, אבל מצד שני- מה עם כל הכסף שכבר הוצאתי?

גם לכל השיעורים ולטופס הירוק יש תוקף. בסופו של דבר גם אני עברתי ולקח לי זמן לעכל שסיימתי את הרישיון הזה.

 

אבל האם אני באמת יודע לרכב? כנראה שלא. צריך ניסיון שלא ממש מקבלים בשיעורי רכיבה.

ברכב יש לי ניסיון על רכבים ידניים, אני מאוד ערני, השתתפתי בטיולי נהיגה ונהגתי סתם בשביל לנהוג ולא בהרכח כדי להגיע לאנשהו.

נהגתי לאט מאוד, מהר מאוד, נכנסתי לסיבובים חדים ושיפרתי את הרכב כדי להיכנס מהר יותר לאותם סיבובים. 

 

אבל באופנוע זה שונה. רמת הביטחון והבטיחות שלי כרוכב עם 0 ניסיון היא אחרת. חושב להתחיל, אבל לאט. במקומות שאני מכיר, קצת בשכונה ובעיר עצמה.

אני בטוח שרכיבה לאילת יכולה להיות מהנה ולהיזכר כחוויה מטורפת לחיים. אבל לא הייתי מתחיל כל כך חזק. הייתי צובר ניסיון ומגדיל לאט לאט את המרחק 

שלי כרוכב מהמקומות שאני מכיר טוב יותר. 

 

גם לי הייתה מחשבה של לעבור ללמוד על A2 וכנראה לעבור עליו טסט ראשון כי אף פעם לא נכשלתי במגרש. תמיד הוציאו אותי לכביש ודווקא שם נכשלתי.

בסופו של דבר עברתי בלי לעשות את השינוי הזה. 

 

אתה תעבור, רק תהיה זהיר.

 

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 10 שעות, omerkot כתב:

רשיון A2 מתבצע על קטנוע. הוא לא מלמד אותך לתפעל הילוכים וקלאץ׳ ולמרות שבתיאוריה מותר לך לעלות איתו גם על אופנועי 125 סמ״ק, אתה פשוט לא מוכן לזה.

הייתי שם, זה בדיוק מה שאני עשיתי ואחרי שהוצאתי את הA2, הלכתי להסתכל על אופנועים, נבהלתי וחזרתי למורה כעבור מספר ימים בשביל להוציא A1.

הבן אדם לא מחפש לרכב בעיר על קטנוע קטן, הוא לא מחפש לרכב על קטנוע בכלל והוא כבר במצב שהוא מוכן לטסט על A1. עדיף שיסיים את מה שהתחיל.

נשמה, אני הוצאתי רישיון לעד 50 סמ"ק בזמנו. למדתי עם פיאגו סי בשיעורים. עברתי טסט ראשון ועליתי על 50 סמ"ק עם הילוכים. לומדים. אחר כך שידרגתי לעד 500 ובגיל 21 למעל 500. את כולם עברתי טסט ראשון. אז אני מסביר לו וכנראה גם לך. אם הוא נכשל כבר כמה טסטים ברציפות עדיף לו לרדת ל A2, לעשות רק שמיניות במגרש. לקבל רישיון ולקנות אופנוע A2. לא חסרים כאלה כלים עם הילוכים. אבל בסדר, תמשיך לייעץ לו והוא ימשיך להיכשל. נראה לאן הוא יגיע. גיסי בן 40 פלוס החליט שהוא רוצה רישיון על דו גלגלי. אתה לא יכול לומר שאין לו קורדינציה כי הבן אדם מוביל טנקים בצבא במשאיות שהיו פעם עם הילוכים. יש אנשים שאין להם ביטחון עצמי בכביש כאשר הם בטסט ולכן הם נכשלים.

 

לפני 5 שעות, Pavlik כתב:

 

 

הוצאתי על זה המון כסף, לא יודע לספר כמה בדיוק, אבל לדעתי יש אנשים שיכלו להוציא 2 רישיונות במחיר שהוצאתי רק על הרשיון הזה.

 

אבל האם אני באמת יודע לרכב? כנראה שלא. צריך ניסיון שלא ממש מקבלים בשיעורי רכיבה.

 

אתה תעבור, רק תהיה זהיר.

 

למרבה הצער הגישה הישראלית הרווחת היא מה שלא הולך בכוח הולך בעוד יותר כוח. לא הולך לבן אדם. כל החיים לפניו. מה הבעיה להוציא רישיון על A2 לצבור ניסיון וותק וביטחון ואז לגשת לרישיון A1?
דבר נוסף, מצטער מאוד לומר את זה אבל בישיעורי הנהיגה לאופנועים מלמדים אותך איך לעבור טסט לא איך לרכוב על הכביש. רוכב רציני שרוצה למקסם את הידע והניסיון שלו לוקח קורס רכיבה מקצועית. 
כן הוא יעבור אבל השאלה כמה עוד אלפי שקלים הוא ישרוף על זה?

 

בכמה שנים האחרונות הייתי באילת בנופש מטעם לעבודה יותר ממה שהייתי כל החיים שלי. יש לי הארלי דיוידסון אבל למרות זאת, פעם אחרונה נסעתי ברכב עם רכב ולפני זה בהסעה מטעם העבודה. עם כל החום, הנהגים המטורפים והפסיכים שעוקפים כמו מטורפים אני פייר לא בטוח שאופנוע זה הדבר הכי נוח לעשות כזה טיול. כלי התחבורה האולטמטיבי זה רכב. מי שאומר אחרת משקר. לרכוב על אופנוע עם שני אנשים עד אילת זה לא הדבר הכי קל שיש. צריך לפחות אופנוע 1000 סמ"ק לפחות בכדי לשייט בנוחות.

 

בתאריך 15.8.2022 בשעה 12:51, fatboy1340 כתב:

על איזה אופנוע אתה לומד? ככל שאופנוע ארוך יותר, כך קשה יותר לתמרן איתו. אותו עניין עם משקל האופנוע.  כשאני למדתי על 500, בהתחלה רכבתי על er500 שהיה די מגושם וכבד לשמיניות. החלפתי לdr350, ופתאום הכל זרם בצורה חלקה

זאת הסיבה שהאופנוע הכי טוב לצבור עליו ניסיון לאחר קבלת הרישיון אלה הם אופנועי דוש. הם יחסית קלים מאופנועי כביש, אין להם פלסטייקם שברים כמו אופנועי כביש והם יותר סלחניים. אני קניתי DR650 בתור אופנוע מעל 500 ולמדתי המון ממנו. 

 

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Cerebral Cortex כתב:

נשמה, אני הוצאתי רישיון לעד 50 סמ"ק בזמנו. למדתי עם פיאגו סי בשיעורים. עברתי טסט ראשון ועליתי על 50 סמ"ק עם הילוכים. לומדים. אחר כך שידרגתי לעד 500 ובגיל 21 למעל 500. את כולם עברתי טסט ראשון. אז אני מסביר לו וכנראה גם לך. אם הוא נכשל כבר כמה טסטים ברציפות עדיף לו לרדת ל A2, לעשות רק שמיניות במגרש. לקבל רישיון ולקנות אופנוע A2. לא חסרים כאלה כלים עם הילוכים. אבל בסדר, תמשיך לייעץ לו והוא ימשיך להיכשל. נראה לאן הוא יגיע. גיסי בן 40 פלוס החליט שהוא רוצה רישיון על דו גלגלי. אתה לא יכול לומר שאין לו קורדינציה כי הבן אדם מוביל טנקים בצבא במשאיות שהיו פעם עם הילוכים. יש אנשים שאין להם ביטחון עצמי בכביש כאשר הם בטסט ולכן הם נכשלים.

כפרה, הבן אדם נכשל בטסט אחד ומזה הפכת אותו להלן קלר דו גלגלית.

אני הוצאתי את הרשיון בגיל 40 ואת שלושת הרשיונות (A2, A1 וA כעבור שנה) עברתי בטסט ראשון. כבר שנים על אופנועים כבדים אבל אני? מה אני יודע... הייתי ג׳ובניק ולא מוביל צנטוריון.

ואיך זה רלוונטי לעצם טיעון? לא רלוונטי בכלום אבל אנחנו בקארספורום ופה כל אבטיח מלמיליאן עם סיפורים על המנדט ועל האנגלים ועל הנסיעות שעשית עם אגו מביירות ועד קנטרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 49 דקות, omerkot כתב:

כפרה, הבן אדם נכשל בטסט אחד

כפרה,  הוא נכשל בשני טסטים.  לא שזה המון אבל כדאי לקרוא את כל שכתב בהודעה הראשונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רשמו את זה כבר,אבל נסיעה לאילת להתחלה זה פשוט לא. 

 

נסיעה של 4 שעות על אופנוע זה לא קל,בכלל...ואתה עוד מתל אביב שזה צרה גם לרוכב מנוסה.

יהיה קטעים שתצטרך לסוע בקצב של 140+-(באופנוע אתה ממש לא רוצה להשאר ב90 קמש בימיני בכבישים מסויימים...אתה תמות) 

יהיה לך פניות מתהדקות תוך כדאי,רכב קצת גונב מהקו לבן בפנייה. 

ועל זה להוסיף לשחק עם הילוכים בעלייה?

 

זה ממש לא בעיה אבל לרוכב חדש+פעם ראשונה באופנוע שלא מכיר זה ממש בעיה. 

תרד מזה,בשבלך. 

 

ודבר אחרון,טסטסים לא אומר כלום....גם ליפני הטסט יכלתי להוריד ברך לרצפה ולא עברתי טסט ראשון. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, omerkot כתב:

כפרה, הבן אדם נכשל בטסט אחד ומזה הפכת אותו להלן קלר דו גלגלית.

אני הוצאתי את הרשיון בגיל 40 ואת שלושת הרשיונות (A2, A1 וA כעבור שנה) עברתי בטסט ראשון. כבר שנים על אופנועים כבדים אבל אני? מה אני יודע... הייתי ג׳ובניק ולא מוביל צנטוריון.

ואיך זה רלוונטי לעצם טיעון? לא רלוונטי בכלום אבל אנחנו בקארספורום ופה כל אבטיח מלמיליאן עם סיפורים על המנדט ועל האנגלים ועל הנסיעות שעשית עם אגו מביירות ועד קנטרה.

 הוא נכשל כבר בטסט שני, הוציא כבר 4000 שקלים. כל טסט זה 1000 שקלים. מה דעתך, הוא צריך לגשת לעוד טסט ואולי להיכשל שוב? או שעדיף לו לשנות גישה. לעשות רק שמיניות במגרש ולעבור במקום בוודאות. להוציא רישיון A2, לרכוב כמה זמן שצריך ואז לגשת ל A1? אין מה לעשות, יש אנשים שצריכים תרגול. עובדה מוצקה בשטח שגיסי נכשל 3 פעמים בטסט A1 בסוף הוציא A2, ניגש אחרי 3 שנים שוב פעם לטסט A1 ועבר טסט ראשון. 

עריכה אחרונה על ידי Cerebral Cortex

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 618 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...