Jump to content

Shayvidas

  • פרסום הודעות

    30
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Shayvidas

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. כן אני משער, עכשיו כל המגרשים מתחילים לחזור מקוה שיבואו עוד כמה מציאות
  2. אני יודע שהרוב פה נגד סוכנויות רכבים, גם אני אחד מהם אישית, אבל הדגם שאני אישית מחפש (פורד פוקוס 2016 טיטניום) נמצא רק בסוכנויות לפעמים כי בחוץ פשוט אין אותו לשוק הפרטי כל כך בחוץ עכשיו. אז השאלה שלי היא, האם אתם הייתם מתרחקים כמו מאש מהסוכנויות רכבים האלה ? אני פשוט לא אוהב לעשות את המקח וממכר איתם כי הם בדרך כלל די מגעילים בקטעים האלה, ועוד שאלה היה לי אופציה לפני כמה ימים שלא לקחתי אותה בסוף אבל של רכב שעבר החלפת דלת בסוכנות רכבים לשאלתי מה קרה הם אמרו שהוא קיבל מכה והחליפו לו את הדלת לדלת מקורית אצלהם בליסינג. ושהם בכלל לא חושבים אפילו על להוריד מחיר על זה כי זה לא מוריד מהערך של האוטו. האם דבר כזה זה שלט אזהרה ענק ללא לקנות ? או מה עושים עם דבר כזה ? תודה!
  3. איזה שנתון ? איזה מנוע ? כמה קילומטרים ? כמה עולה בערך ? מה ההבדל העיקרי בינה לבין הפוקוס ? היא גם ספורט ?
  4. תודה רבה על המענה ! ועל הנקודות למחשבה משער שאחרי הפסח, ושההגבלו יתחילו להרגע, נראה יותר פוקוסים בחוץ ? הפוקוס 2016 לבנה טיטאניום היא אחת המכוניות היותר יפות שראיתי... אגב, העובדה שמשלבים בפוקוס את המיזוג במולטימדיה, הופכת את זה בעצם בעייתי לשים מערכת אנדרואיד משלך ברכב ? על השיפורים כן יכול להיות שאתה צודק, כי בעצם שלב ראשון לא יוסיף טורק למנוע נכון ? רק יעלה לו את המהירות המקסימלית. אם אני מבין נכון ? וזה לא מה שאני מחפש
  5. תודה רבה פבל על העזרה ! אני חושב שאני אנסה לחכות חודש חודשיים לאחר הקורונה לראות אם יצאו פוקוסים 2016 חדשים לשוק, נו , אם נצטרך לשים 45, אז נשים 45, העיקר נקבל רכב מהמם ומה שרציתי, מה שגם הבנתי שפשר להעלות אותה ל190 כ"ס בלי יותר מדי בעיות. אבל ממה שראיתי את הצורה של הפורד מאוד, מאוד מאוד אהבתי, היא מדהימה (מבחוץ לפחות) בקשר לצפיפות שלה לעומת ה308 אני אצטרך לשבת לבדוק את זה לא נסעתי בשניהים שאני יוכל לדעת את זה.. תודה רבה על ההסבר על התא המטען !!! אני בהחלט אקח הצבק אם יתאפשר תודה רבה !! על התגובה לפוסט בהחלט אתה נותן נקודות למחשבה על ה308 אני אצטרך ליסוע עליה נסיעת מבחן כדי באמת להרגיש אותה לעומק, או לפחות איך היא מרגישה בפנים האם הפקדים של הרכב, של כל מערכות הרכב בתוך המולטימדיה, מקשות מלשים אנדרואיד משלך בתוך הרכב ? אולי אתה יודע ? בקשר לסלון שלה תודה באמת נתת נקודות טובות על ה308 !! תודה ! בקשר לטיימינג, בכמה קילומטרים צריך לוודא שהחליפו אותה ? שאני אדע לפני הקנייה או אם אני קונה לפני זה, כמה עולה החלפת טיימינג ?
  6. קודם כל זה הודעה מצויינת !!! איך ה308 לעומת הפורד בבגאז שלהם ? הפורד לא אמורה להיות קצת עם בגאז יותר גדול ?
  7. ההוא שרוצה 60 ? לא התקשרתי אליו אפילו...
  8. תודה! ואו אם אתה מחפש מעל ל3 חודשים למה כל כך הרבה זמן ?
  9. באיזה סכום אני צריך להעלות כדי לקבל משהו מעניין ?
  10. איך אני יכול לדעת את הדברים האלה.חייבים משהו שמבין.. .. אז בעצם אף אחת מהרשימה שהבאתי לא רלוונטית ?
  11. יש די הרבה ביד 2 בתקציבים האלה https://www.yad2.co.il/vehicles/private-cars?manufacturer=36&model=330&year=2015-2016 האם אני טועה ואני מחפש משהו לא נכון ? יש שם אפילו אחת עם 60 אלף קילומטרים ב39 אלף שקלים אולי אני טועה איכשהוא ?
  12. הבנתי, תודה רבה על העזרה ! זה אכן 2 הדגמים שמובילים אותי כרגע הפוקוס וה308 שנת 2016. במצבים טובים, זה צריכת דלק מהממת למה שרשמת פה !!! אולי אחרי כל הקורונה, יהיה יותר פוקוסים בהצע, אני חושב שאני אחכה עד הקורונה יגמר או עד שיצא פוקוס טובה למכירה, נראה לי בסופו של היום שזה הרכב שהכי טוב לי לפי מה שאני מחכה גם אם אצטרך לחכות טיפה
  13. התכוונתי שהבגאז שלה נראה מרווחת הרבה יותר אתה יודע להגיד איך הצפיפות של תא נושאים והנהג בהשוואה לאופל אסטרה ברלינה ? שבה נסעתי ואני יוכל להשוות ? ראיתי כמה סרטונים של ה308, היא מרגישה לי לא כל כך ספורטיבית, ואני לא מת על בגאז של הצ'בק, הפוקוס לא תיהיה יותר מהירה ותרגיש יותר ספורטיבית ממנה ?
  14. תודה אכן הפוקוס היא כרגע בפורנט , השתיינית דלק פחות מפריע לי פשוט בגלל שאני נוסע ממוצע של 15 - 11 בשנה. (אני לא נוסע לעבודה עם רכב) אבל הפוקוס סטיישן 2016 מרגישה חזקה ? להבנתי אם מצליחים למצוא את הגרסאת סדאן שלה היא טיפה יותר מרווחת בטח שמקבלים בגאז יותר גדול אבל הם מאוד נדירות. ?
  15. קודם כל תודה רבה על המענה בפוסט הראשון שפרסמתי, החלטתי לפתוח פוסט חדש על מנת לא לערבב מספר נושאים בפוסט אחד אז לאחר המענה שלכם החלטתי בשלב הזה לא להמשיך עם הרכב הנל שדיברתי עליו, אבל הדילמה נשארה אני מחפש רכב בתקציב (שהגדלתי אותו עקב ההצעות שלכם) של עד 40 אלף, עדיף פחות, החשיבות שלי: שיהיה מהיר, להרגיש את הטורבו נכנס לפעולה להרגיש את הקיק בביצועים, ושיהיה לו בגאז טוב שאפשר לסחוב דברים לקמפינג \ קניות \ וכו'. במילים אחרות, רכב שיהיה כיף ליסוע איתו בסופש, לטיולים ברחבי הארץ, מדי פעם אם אני נותן לו קיק אז להרגיש את הטורבו שבו ואם אני צריך סופר \ קמפינג \ איקאה, שלא יהיה לי בעיה של מקום. אנחנו משפחה של 2 כרגע. ואני לא משתמש ברכב להגיע לעבודה. מה שיצא לי לעשות עליו נסיעת מבחן זה: 1. אופל אסטר ברלינה, שנת 2015 . - סדאן 140כס. ניתן למצוא ב33-35 אלף שקלים אני מבין שאומרים שזה נתונים יבשים על הנייר אבל אני אישית נהנתי לנהוג בה, נכון היה שלב שנתתי גז ביישורת ולא הרגשתי אותה טסה קדימה אבל מרגישה שיש לה טיפה כח. 2. פורד פוקוס טרנד - 2016 - סטיישן 150 כס. ניתן למצוא ב33-39 אלף שקלים לא יצא לי לנהוג עליה אבל מהנסיון של אנשים שמבינים עניין אמרו שלא רואה את הברלינה מבחינת ביצועים והרגשה ספורטיבית. מה שגם ב39 אלף זה הגג של התקציב שלי 3. שברולט קרוז - 2016 - סדאן 140 כס. היתן למצוא באיזור 35-40 אלף שקלים. יצא לי לנהוג עליה לפני הרבה זמן, כמה שנים אם אני לא טועה. אבל ממה שזכור לי זה שכשרוצים כח ממנה, היא נותנת אותו בלי בעיה, ומרגישה כמו מטוס, אבל זה באמת זכור לי לפני הרבה שנים. ברמת איבזור היא טיפה מאכזבת מהאחרות, עם אבזור טיפה מיושן ל2016. אבל זה דברים שאפשר לסדר, מקסימום שמים אנדרואיד חדש, והכל בסדר 4. משהו אחר ? יש לכם המלצה אחרת ? *** היה לי מהעבודה הקרודמת טויוטה קורולה 2017, שהיה לה מצב ספורט, שאני יודע שלא משנה שום דבר חוץ מאת ההילוכים, אבל שלחצתי עליו הרגשתי שהאוטו נתן בוסט מהירות יחסית מורגש. והיא הרגישה לי בניסעה עצמה מאוד בטיחותית, ולא מתאמצת בכלל בנסיעה, הנזיעה הרגישה חלקה ושתמיד יכולתי לבקש עוד טיפה מהמנוע אם רציתי. ככה הרגיש. זה הכיוון של ההרגשה שאני מחפש עם מנוע טורבו רק יותר חזק כמובן.
×
×
  • Create New...