Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

שפותחים את מכסה המנוע, יש קרוב לשמשה משהו שנראה כפתח איוורור (ארוך וצר) שלרוב מצטברים שם עלים...

מהו אותו חלק? האם זה קשור למערכת המיזוג? ובמידה וכן באיזה נסיבות הוא יכול לגרום לכניסת ריח לפנים הרכב?

(עד כמה המכסה שמעליו אמור להיות אטום למשל? או האם נוזל וישרים בהתזה יכול לחדור לשם?)

אני שואל זאת כי חיטאתי את כל פתחי האיוורור שבתוך פנים הרכב שהפילטר בחוץ, ולאחר החיטוי הרכבתי פילטר חדש, דבר שעזר ליום אחד, ולאחריו הריח חזר, שמלכתחילה לא היה ריח קלאסי של עובש, אלא משהו כימקלי שלא יודע להגדירו... כמו בישום אבל מזיק.

תודה לכולם.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה פתח כניסת האוויר לתא הנוסעים.  האוויר הזה, במצב של "סחרור אוויר חיצוני", אכן עובר דרך רדיאטור החימום (ומתחמם) או מאייד המזגן (ומתקרר) ונכנס לרענן את האוויר בתא הנוסעים.  אם תבטל את סחרור האוויר החיצוני, לא ייכנס משם אוויר.

 

רצוי כמובן לנקות את הרשת החיצונית מדי פעם - שנמצאת שם בדיוק כדי לעצור את העלים שמצטברים עליה (ושאר לכלוכים).

 

נוזלים - בעקרון צריכים להיות מנוקזים ממנו ולא להיכנס לתא הנוסעים.  ריחות מבחוץ - כמובן שייכנסו יחד עם האוויר.

פורסם
לפני 36 דקות, dani666 כתב:

זה פתח כניסת האוויר לתא הנוסעים.  האוויר הזה, במצב של "סחרור אוויר חיצוני", אכן עובר דרך רדיאטור החימום (ומתחמם) או מאייד המזגן (ומתקרר) ונכנס לרענן את האוויר בתא הנוסעים.  אם תבטל את סחרור האוויר החיצוני, לא ייכנס משם אוויר.

 

רצוי כמובן לנקות את הרשת החיצונית מדי פעם - שנמצאת שם בדיוק כדי לעצור את העלים שמצטברים עליה (ושאר לכלוכים).

 

נוזלים - בעקרון צריכים להיות מנוקזים ממנו ולא להיכנס לתא הנוסעים.  ריחות מבחוץ - כמובן שייכנסו יחד עם האוויר.

תודה על התשובה,אני תמיד עם מיזוג מבפנים.... במצב כזה יכול בכל זאת להיכנס ריח? פשוט חיטאתי ממש טוב את כל הפתחים, החלפתי פילטר וזה החזיק בערך יום שלא היה ריח... ידוע לך אולי מה יכול להיות מקור הריח? משהו שלא מזכיר עובש וכו... יותר משהו כמו בישום רק מזיק , שמפריע לנשימה ולעיינים.

פורסם
לפני 4 דקות, saay222 כתב:

תריח ותבדוק.

להריח את מה?

הריח בתוך הרכב, לא דומה לריח של נוזל קירור , לפחות מה שאני חושב

×
×
  • תוכן חדש...