Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת דלק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חבר'ה

יש לי יונדאי i25 מנוע 1600 שנת 2015

כשעשיתי בדיקה לצריכת הדלק התברר לי שהצריכה מאוד גבוהה, 

אז ככה עשיתי שתי בדיקות, 

בדיקה ראשונה : צריכת דלק ממוצעת (עירוני ובין עירוני) הרכב עשה 444 קילומטר

ותודלק 41.124 ליטר

סה"כ צריכת דלק 10.79 קילומטר לליטר

 

בדיקה שנייה : צריכת דלק ממוצעת רק בתוך העיר הרכב עשה 60.5 קילומטר

תודלק 8.43 ליטר

סה״כ צריכת דלק 7.17 קילומטר לליטר

 

אני לא כזה מבין גדול ברכבים אבל זה נראה לי המון, בפרט שהרכב הזה הוא נקרא מיני משפחתי ולא משפחתי

וגם אני יודע שמשאיות גדולות של 30 טון אוכלות 1 ל4, אז יש מצב שהאוטו הקטן שלי לוקח כמעט כמו משאית ????????

 

השאלה שלי

1. האם זה הגיוני לרכב הזה, או שיש אצלי תקלה כלשהי ?

2. האם יש איזה משהו שאפשר לעשות כדי לשפר את הצריכה של הדלק ברכב הזה ?

3. האם כדאי להחליף רכב, ואם כן לאיזה רכב ?

תודה לעוזרים.

 

פורסם

זה לא רכב חסכוני,  בבין עירוני רגוע הרכב צורך 1/14, אז משולב 1/10 זה הגיוני.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היה לי את הרכב הזה חליפי למספר ימים (לא יודע אם 1400 או 1600) וראיתי מספרים דומים למה שמדדת וזה היה בערך כמו מאזדה 3 שהיתה לי באותו זמן 

אני מניח שהמזגן עבד כי חם עכשו ? גם זה מוסיף

לא נראה לי שיש לך תקלה . 

פורסם
לפני 9 שעות, om2 כתב:

ומשאית 30 טון לא עושות 1:4 בשום צורה.

משאית סמיטריילר מודרנית  (ראש גורר 4X2 + עגלה) במשקל כולל נגיד 35 טון, עם גיר רובוטי, במסלול מישורי בתנאים אמיתיים עם נהג שנוהג נכון צורכת פחות מ 30 ליטר ל 100 ק"מ. במבחנים שקראתי ראיתי מספרים כמו 26-28 ליטר ל 100. 

 

 

שזה די קרוב ל 1 ל 4. (1 ל 3.7)

 

 

פורסם

בשיוט רגוע 80 קמ"ש כל הדרך מסלול משורי זה יצליח להגיע ל1:3

 

(באותו מסלול ואותה המהירות הi25 שלו תעשה 1:20 בערך )

 

ועוד לא למדת לא להאמין למבחנים ממומנים? 😅

.

  • חודשיים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...