Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מניח שהרבה מכם זוכרים שלפני שבועיים בערך גנבו לי את הג'אנטים ביפו והעמידו את האוטו על 4 בלוקים. מאז התחיל סיפור, יותר נכון סרט, עם המוסך, הג'אנטים, הביטוח ומי לא..

על התלונות וכמות הנוכלים שיש היום תשמעו בקרוב ב"רכב כללי" בסיכום שאכין על הארוע, ולא תאמינו איזה אנשים מנהלים עסקים היום...

 

בכל מקרה, נתמקד במאורע השמח- ג'אנטים חדשים, והפעם שמתי נעילות בכולם, והרי תמונות:

car9crrctd.jpg

car2corected.jpg

car3corrected.jpg

car8corrected.jpg

פורסם

נראים מעולה..

חשוב מאוד ששמת נועלים!!

 

כואב אמנם לחשוב על זה אבל אין מה לעשות- כל החישוקים האלה מושכים את הונדליזם לפגיעה ברכב.

 

 

תתחדש:-P

 

אמיר.

פורסם

האוטו נראה רע במובן הטוב של המילה...

:wink:

 

תתחדש, ותהנה מהם, הם ממש נראים טוב על האוטו!

אולי בעתיד או שיהיה לך חשק, נראה לי שיהיה יפה שאת הטבעת בצבע ניקל שמיסביב לזהב תצבע בצבע הרכב...

או שתחכה שמישהו ידפוק לך את האוטו ואז תהיה חייב לצבוע את הרכב (סתם!!!! "שלא תדע עוד צער") :roll:

 

ושוב, תתחדש, היה שווה? אני בטוח שכן...

לשאלה אם היית מוכן לעבור את זה שוב? אני בטוח שאני יודע את התשובה...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

תתחדש!

נראים ממש טוב!

 

ד"א איפה קנית את הנועלים?

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

הג'אנטים ממש יפים על הרכב.

תתחדש! 8-)

 

איזה צמיגים הרכבת על הג'אנטים החדשים?

 

ד.א - אני מדמיין או שהתמונות צולמו בחניון של קאנטרי גבעתיים?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה רבה על התגובות! אני שמח שאהבתם!

בקשר לשאלות-

את הנעילות קיבלתי מתנה ממי שמכר לי את הג'אנטים.

 

התמונות אכן מהקאנטרי בגבעתיים, אני גר באזור שם.

 

הצמיגים- 195/50/16 מידות מקוריות של הרכב, צמיג דונלופ דיאגנוס או משהו כזה.

 

בקשר לעלות הג'אנט, זה קצת בעייתי להגיד כמה בדיוק הוא עולה כי הסתדרנו כולל על צמיגים חדשים.

מי שמכרו לי את הג'אנטים עובדים בנתניה והיו ממש נחמדים (גם מכירים את אבא מלפני שנים) ומי שירצה פרטים יקבל בפרטי, אבל כעקרון הג'אנט עצמו הגיע דרך PIT STOP בת"א רחוב המסגר.

 

ולגילי- לא נראה לי שאצבע את הפס שם, מעבר לכך אני לא ממש מעוניין להשקיע יותר באוטו ומעמיד אותו למכירה... (בגלל זה גם העדפתי ג'אנט יותר צעקני).

 

ד"א- שמתי לב עכשיו שכתוב על הג'אנט DESIGN BY JAPAN, זה אמור להיות תחליף אלגנטי לMADE IN JAPAN?

פורסם

ד"א- שמתי לב עכשיו שכתוב על הג'אנט DESIGN BY JAPAN, זה אמור להיות תחליף אלגנטי לMADE IN JAPAN?

לא זה תיכנון יפאני וביצוע סיני עם פיקוח קוראני :wink:

פעם קניתי מקרר, בפנים היתה מדבקה שהיה עליה כתוב "made in USE"

כן, בטח, אולי המדבקה יוצרה בארה"ב... את שאר המקרר יצרו בסין/קוראה/סינגפור...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

הג'אנטים מדהימים והאוטו נראה הרבה יותר טוב איתם .

יש לי הרגשה שאם האוטו היה קצת יותר נמוך זה היה נראה הרבה יותר טוב .

ים long time no

פורסם

נראה ממש טוב לדעתי. השילוב של כחול וזהב מדהים (כמו באימפרזות)

 

שאלה, הביטוח עזר במשהו בכלל עם קניית הג'אנטים החדשים?

 

שי. :wink:

שי אסרף - Team Kobi-Racing

×
×
  • תוכן חדש...