Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

האם יש פה אנשים שקנו פורד קוגה עם מערכת אנדרואיד מהיבואן (מערכת בהתקנת קוברה)?

אשמח לדעת אם למישהו יש פתרון למערכת התקולה/גרועה/מזעזעת הזאת שלאחר תום האחריות אין עם מי לדבר.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

באמת מערכת נוראית. להורים של אשתי החליפו 3 מכשירים בתקופת האחריות (השירות של קוברה היה מעולה הגיעו אליהם הביתה להחליף).

המון תקלות, תקיעות והמערכת מאבדת רשת כל כמה דקות ולא ניתן לעדכן את וויז בגלל גרסה ישנה.

בסוף החליפו למערכת אחרת מאליאקספרס והבעיות נפתרו.

 

 

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

היי. בדיוק רכשתי קוגה 2020 עם המערכת המדוברת. כרגע היא לא תקולה, אבל מפריע לי שהמסך מאוד רחוק ולא נוח לתפעול. 

 ראיתי שמישהו התקין את המערכת הזו, אבל זה על חשבון כפתורי השליטה של מערכת המולטימדיה: 

 

 

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 8.6.2023 בשעה 10:15, sara71 כתב:

היי. בדיוק רכשתי קוגה 2020 עם המערכת המדוברת. כרגע היא לא תקולה, אבל מפריע לי שהמסך מאוד רחוק ולא נוח לתפעול. 

 ראיתי שמישהו התקין את המערכת הזו, אבל זה על חשבון כפתורי השליטה של מערכת המולטימדיה: 

 

 

נראה טוב. הצלחת למצוא התקנה מקומית של זה או כל פרטים אחרים?

פורסם

קוגה זה פורד אסקייפ, תבדקו האם הפלסטיקה של הדגם האמריקאי זהה, יש מצב שזה פותח לכם דגמים נוספים מאלי אקספרס.

בכלל באיזה שנתון מדובר? כי הפורד אסקייפ ששכרתי לפני איזה ארבע שנים, היתה עם אנדרואיד אוטו מלא.

פורסם

אצלי בפוקוס הייתה בדיוק אותה מערכת גרועה,הוחלפה לאחרת אחרת אנדרואיד מאלי אקספרס.

חפש TEYES CC3 2K.

לא זול אבל איכותית מאוד.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

זה מתחלק לשני סוגים - 

האם יש תמיכה מסויימת בעדכונים או כלום.

ל Teyes יש תמיכה מסןיימת.

לרוב הסינים האחרים אין כלום.

הבעיה שלי עם Teyes שהם גפ יקרים וגפ לוקחים 50 דולר משלוח באלי אקספרס וזה עוד מלפני המלחמה. זה יוצא ממש יקר.

 

שאלה ה2K באמת כזה יפה? כי דגם סיני סביר עם FHD מסך QLED עולה פחות איזה 100 דולר. לדעתי כל המערכות האלה לא באמת במפרט שמותאם לרכב מבחינת אמינות (מעבד, קבלים, הלחמות וכו וכו) ולכן ככככווווללללםםםם מועדות למוות אחרי זמן קצר יחסית.

פורסם

ה2K פחות מתייחס למסך האמת,המבנה הפנימי של המכשיר שונה,במקום מאוורר ששמו רטרואקטיבית כי המכשירים התחממו יש מאוורר פנימי,המכשיר מתחמם פחות,המסך נראה באמת מעולה.

כל המכשירים האלו מיוצרים ע"י מפעל אחד בתכלס,השוני המשמעותי הוא התוכנה והתמיכה והעדכונים.
אתה יכול גם לקחת מכשירים אחרים לאו דווקא את הCC3 ,אני אישית בחרתי במכשיר הזה כי יש לו יציאה אופטית.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 23.10.2023 בשעה 11:57, ArikC כתב:

אצלי בפוקוס הייתה בדיוק אותה מערכת גרועה,הוחלפה לאחרת אחרת אנדרואיד מאלי אקספרס.

חפש TEYES CC3 2K.

לא זול אבל איכותית מאוד.

נרכש והותקן. מבסוט מאוד. מחפש כעת לשדך לו רמקולים ומגבר בחיבור אופטי. אשמח להמלצות אם יש. משהו צנוע וסביר. 

 

×
×
  • תוכן חדש...