Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מתכנן טיול משפחתי (הורים + 3) באוסטריה / סלובניה.

מתלבט איזה רכב יתאים- פוחד שיהיה קטן מדי.

במושב האחורי צריכים להיכנס 3 כיסאות בטיחות ובתא המטען- עגלה ושני טרולי.

לאיזה רבים כדאי לכוון?

יונדאי איי 30 יתאים?

סקודה?

 

אשמח להצעות

 

תודה.

פורסם

לטעמי היונדאי גבולית מבחינת רוחב המושב האחורי לשלושה כסאות בטיחות.

אוקטביה אכן מרווחת יותר ואם התקציב מאפשר הייתי מותח לכוון פגז׳ו 3008 או יונדאי טוסון.

 

בכל מקרה, כל זה דיון תאורטי לחלוטין.

פשוט אין רכבים להשכרה בחודשים האחרונים ובמספר נסיונות בכמה חברות לא קיבלתי רכב מהקבוצה שכיוונתי אליה, לא כל שכן את הדגם הספיציפי.

 

חזרנו שבוע שעבר מאיטליה בה ביקשתי להשכיר פיז׳ו 3008 ובמקומו קיבלתי מרצדס ויטו.

תכוון לקבוצה הכללית בה אתה מעוניין ואת השאר תפתור במעמד קבלת הרכב.

פורסם

אמנם אין לי ניסיון עם מושבי בטיחות, אבל גם בלעדיהם הייתי מכוון מינימום לפיג'ו 5008 או רנו אספאס. לדעתי עדיף לכוון לואן 7 מושבים גדול, בתקווה שתוכל להסתדר בשתי שורות ולקפל את שורת המושבים השלישית.

בטיולים מסוג זה אתה צריך רכב שהוא 1-2 דרגות מעל מה שתרצה ליד הבית.

לגבי הסקודה אוקטביה שהוצעה - קח את שלושת מושבי הבטיחות לסוכנות סקודה ובדוק האם נכנסים. כמובן שאם תבחר לשכור אותה תזקק לגרסת הסטיישן.

ועניין אחרון - רכב לא מתאים יחרבש את הטיול. זה בהחלט לא המקום להתקמצן. לא צריך רכב מאובזר, אבל חשוב רכב מרווח.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם יש אופצעה הייתי בודק את 5008, לקחתי בצכיה כזאת דיזל, מרווחת, נוחה, מושבים אחורים מתכוונים קדימה ואחורה וניתן לקפל כול מושב בשורה האחורית בנפרד.

מאוד נהננו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ה-5008 שהציעו לך כאן תתאים בלי ספק.

תבדוק גם סקודה קודיאק או אולי סופרב סטיישן.

קח בחשבון שיש מחסור בכל העולם ברכבים להשכרה ושלא בטוח שתקבל מה שהזמנת, מותר להם לתת לך רכב מקביל מאותה קטגוריה או רכב מקטגוריה גבוהה יותר.

המחירים גם עלו בצורה משמעותית ביחס לזמנים טרום הקורונה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

הבעיה היא שהגדרות הקטגוריה בחברות ההשכרה מאוד יצירתיות  ולא תמיד מתאימות לציפיות, ומכניסים רכבים בגדלים שונים תחת הגדרה אחת. לכן, גם בהגעה, צריך לשים לב היטב מה הדגם המוצע. כבר קרה לי שהייתי צריך לחזור למשרד ההשכרה פעמיים כדי לקבל רכב שתאם לקבוצה שהזמנתי ולצרכים שלי.

 

כיוון שהצרכים שלך די גבוהים ותתקשה להתפשר אני ממליץ לך, לפני ביצוע ההזמנה, להתקשר טלפונית (או במייל) לתחנת ההשכרה הרלוונטית ולברר מה החלופות באותה קבוצה, ואפילו לנסות לשריין רכב מדגם מסויים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אכן אפשר לוודא מול חברת ההשכרה.

אבל צריך לקחת בחשבון שיש מצב שתקבל מכונית מקטגוריה יותר גבוהה מבחינת חברת ההשכרה אך לא מבחינתך.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

יותר גבוהה לא מפריע, אם כי במקרה של פות"ש נושא המקום למושבי הבטיחות ולעגלות הופך את העניין לבעייתי, כי לא תמיד הקטגוריה  מתארת במדוייק את המרחב.

 

עוד עניין שיש לשים לב אליו הוא שתאור המקום במכוניות, אותם איורים של דמויות אדם, מזוודות קטנות ומזוודות גדולות, נוטה להיות אופטימי במידה בלתי סבירה ויש לקחת אותו עם יותר מקורט מלח. אישית הייתי נוטה לבדוק מה הדגמים הרלוונטיים ואז ניגש לסוכנויות הרכב כדי לראות אותם במציאות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עם מצב רכבי ההשכרה באירופה, אני מאחל לך הצלחה במציאת רכב מתאים. 

יש מחסור אדיר ברכבים גדולים בחברות השכרה, וגם ברכבים בינוניים המחירים מרקיעי שחקים. 

רק לשם השוואה. וואן של 9 מקומות מושכר ב1600 יורו לשבוע, פי שניים מהמחיר לפני הקורונה. 

פורסם
לפני 50 דקות, federbar כתב:

עם מצב רכבי ההשכרה באירופה, אני מאחל לך הצלחה במציאת רכב מתאים. 

יש מחסור אדיר ברכבים גדולים בחברות השכרה, וגם ברכבים בינוניים המחירים מרקיעי שחקים. 

רק לשם השוואה. וואן של 9 מקומות מושכר ב1600 יורו לשבוע, פי שניים מהמחיר לפני הקורונה. 

לא רק באירופה.

גם כאן בישראל יש מחסור, ואם בכל זאת משיגים המחירים בשמיים, מכונית קטנטנה מינימליסטית סביב 300 שקל ליום ומכוניות משפחתיות באזור 400-500 שקל ליום.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם

צריך להזמין מראש, אנחנו חזרנו לפני שבועיים מפראג ולא הזמנו מראש.

בסוכנות אחת נשאר i10 או i30. פחות מעניין.

בסוכנות השניה איפה שלקחנו את ה3008 דווקא היה מבחר לא רע.

יאריס היברידי,קורולה, פיאט טיפו,ראב 4 ו5008.

וזה בפסח שיא העונה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

השבוע היתה בהונגריה הילולא שמשכה קרוב ל20,000 איש מארה"ב, אירופה וישראל. 

מחירי הרכבים הגיעו למחירים של 5000 ₪ ליומיים, לרכב מסוג פוקוס. 

  • אהבתי 1
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

 

 

תודה על התשובות

הבנתי שמאוד מומלץ להשכיר מאבריקס.

רואה שהאופציות לא מאוד מגוונות.

האם, לאור האילוצים שלי (3 ילדים עם כיסאות מאחורה ותא מטען)- אוכל להסתפק ביונדאי איי 30 או אוקטביה, או שאאלץ לקחת את ה-7/8 מקומות?

 

מה יותר מוצלץ מביניהם- אוקטביה או יונדאי? (אגב- רואה  שהיונדאי זולה בכמעט 100 יורו מהאוקטביה)

 

תודה על העזרה!

 

image.png

פורסם (נערך)

ל-5 אנשים, אפילו בלי מושבי בטיחות, ההמלצה שלי בטיול כזה היא לפחות סטיישן גדול. ההמלצה שלי היא לבחור בספייסטורר. אם זה בעייתי מאיזו שהיא בחינה קח את מושבי הבטיחות לסוכנות סקודה, ובחן את האוקטביה, לדעתי היא לא תהיה מספקת. אם אתה בוחר באוקטביה קח את הסטיישן, בשם אופן לא את הסדאן.

 

אני חוזר על מה שכתבתי קודם בשרשור הזה ובעוד הרבה שרשורים: רכב צפוף מקלקל טיול. נסעתי באוקטביה סטיישן בהרכב של 5 מבוגרים (אני והבן הבכור מלפנים, אשתי, שהיא זעירה, עם שני הבנים האחרים, שגם הם רזים, מאחור) - היה בגדר הנסבל, במידה רבה בזכות הנופים שהעסיקו את כולם ובזכות עצירות תכופות. בטיולים אחרים באותו הרכב בחרנו במיניואן 7 מקומות, היה עדיף לגמרי.

 

עריכה: לך לבדוק גם את הספייסטורר בסוכנות. אני לא מכיר אותו מקרוב, אבל בדגמים מקבילים, לפני מספר שנים, למדתי שתא המטען שלהם הוא בדרך כלל שורת המושבים השלישית, כאשר המושבים מקופלים. כדאי לך לבדוק האם שלושת מושבי הבטיחות מסתדרים לך בשורה השניה או שתצטרך למצוא דרך אחרת להוביל את המטען.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

ל-5 אנשים, אפילו בלי מושבי בטיחות, ההמלצה שלי בטיול כזה היא לפחות סטיישן גדול. ההמלצה שלי היא לבחור בספייסטורר. אם זה בעייתי מאיזו שהיא בחינה קח את מושבי הבטיחות לסוכנות סקודה, ובחן את האוקטביה, לדעתי היא לא תהיה מספקת. אם אתה בוחר באוקטביה קח את הסטיישן, בשם אופן לא את הסדאן.

 

אני חוזר על מה שכתבתי קודם בשרשור הזה ובעוד הרבה שרשורים: רכב צפוף מקלקל טיול. נסעתי באוקטביה סטיישן בהרכב של 5 מבוגרים (אני והבן הבכור מלפנים, אשתי, שהיא זעירה, עם שני הבנים האחרים, שגם הם רזים, מאחור) - היה בגדר הנסבל, במידה רבה בזכות הנופים שהעסיקו את כולם ובזכות עצירות תכופות. בטיולים אחרים באותו הרכב בחרנו במיניואן 7 מקומות, היה עדיף לגמרי.

 

עריכה: לך לבדוק גם את הספייסטורר בסוכנות. אני לא מכיר אותו מקרוב, אבל בדגמים מקבילים, לפני מספר שנים, למדתי שתא המטען שלהם הוא בדרך כלל שורת המושבים השלישית, כאשר המושבים מקופלים. כדאי לך לבדוק האם שלושת מושבי הבטיחות מסתדרים לך בשורה השניה או שתצטרך למצוא דרך אחרת להוביל את המטען.

השאלה אם אפשר בכלל לבחור באתר הזה מראש סטיישן או סדאן.

ממנה שאני רואה מהרשימה- האפשרויות הן אוטומטית או ידנית.

זה קשור לסוג- סטיישן או סדאן?

×
×
  • תוכן חדש...