Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 12 דקות, Potato כתב:

לשלוח לך קורות חיים?תלושי שכר?חוזה העסקה?

אנסח את ההערה של הבחור בצורה אחרת - אז עבדת כסטודנט במקום פח.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
לפני 56 דקות, vadim6385 כתב:

אנסח את ההערה של הבחור בצורה אחרת - אז עבדת כסטודנט במקום פח.

לא דיברתי עלי,עבדתי כסטודנט 3-4 ימים בשבוע והיו לי פרויקטים ותחומי אחריות שלי.

 

אבל התחלתי בערך בקורונה ולמדתי בערבים או ביום הפנוי.

לפני כשהיא לימודים פרונטליים לא היה לי סיכוי לדחוף יותר מיומיים וזה מה שהרוב עושים.

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 7 שעות, Potato כתב:

לשלוח לך קורות חיים?תלושי שכר?חוזה העסקה?

כן, בשלושה העתקים.

לפני 6 שעות, Potato כתב:

לא דיברתי עלי,עבדתי כסטודנט 3-4 ימים בשבוע והיו לי פרויקטים ותחומי אחריות שלי.

 

אבל התחלתי בערך בקורונה ולמדתי בערבים או ביום הפנוי.

לפני כשהיא לימודים פרונטליים לא היה לי סיכוי לדחוף יותר מיומיים וזה מה שהרוב עושים.

יומיים-יומיים וחצי זה מספיק בשביל לעשות דברים יפים מאוד.
ברור שלא תיתן הספק של מישהו במשרה במלאה אבל להגיד שאחרי שנתיים כאלה אין לך שום ניסיון זה בדיחה, גם אם עשית משימות שהן לא הליבה של החברה אתה עדיין יודע לסגור משימות וזה מה שחשוב ומעניין את החברות שמחפשות בוגרים.
 

פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, יובל .מ. כתב:

 

ברור שלא תיתן הספק של מישהו במשרה במלאה אבל להגיד שאחרי שנתיים כאלה אין לך שום ניסיון זה בדיחה, גם אם עשית משימות שהן לא הליבה של החברה אתה עדיין יודע לסגור משימות וזה מה שחשוב ומעניין את החברות שמחפשות בוגרים.
 

ברוב חברות התוכנה הגדולות, משרת סטודנט לא נחשבת ניסיון תעשייתי. אם היית שנתיים במשרת סטודנט, אף חברה לא תחשיב אותך כבעל שנתיים ניסיון. אתה תהיה גוניור כמו אחד שלא עבד במשרת סטודנט. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
  • אהבתי 2
פורסם
לפני 56 דקות, eitanuch כתב:

ברוב חברות התוכנה הגדולות, משרת סטודנט לא נחשבת ניסיון תעשייתי. אם היית שנתיים במשרת סטודנט, אף חברה לא תחשיב אותך כבעל שנתיים ניסיון. אתה תהיה גוניור כמו אחד שלא עבד במשרת סטודנט. 

מחזק. הדבר היחיד שמשרת סטודנט יכולה לעזור בו היא בהתמקחות על שכר בחברה הבאה בתור בוגר.

 

מהלך קלאסי הוא לקבל את הצעת הבוגר הסטנדרטית במקום בו עבדת כסטודנט ואז אחרי חצי שנה לעבור למקום אחר ולנצל את השכר הנוכחי כרף תחתון בשביל מיקוח.

פורסם

משרת סטודנט זה הדבר הכי חשוב שסטודנט יכול לעשות בזמן הלימודים.

א) זה מוסיף המון לקורות חיים של סטודנט שסיים ומתחיל את הקריירה, גם אם זה לא מראה על יכולת טכנית זה עדין ניסיון

ב) זה נותן לסטונדט יתרון ענק על משהוא מבחוץ לקבל משרת גוניור בחברה

ג) זה אחלה כסף

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

טסלה 3 2022

פורסם

מהרושם שלי, לא נראה שזה כזה נותן יתרון ענק כמו שאתה מתאר.

יש לא מעט סטודנטים שלא עבדו בזמן התואר ועדיין מצאו עבודה תוך זמן סביר מאוד.

גם כמו שנאמר, בחלק מהמקרים לא נותנים לך משימות גדולות או חשובות אלא יותר לכבות שריפות.

(הכותב לא עבד בתור סטודנט ומצא עבודה תוך חודש וחצי)

 

הכול תלוי לאן מכוונים, אם מישהו מכוון לתואר מחקרי אחרי התואר הראשון, כדאי להשקיע יותר בתואר ולדאוג לממוצע גבוה (שגם לא יזיק למציאת משרה ראשונה).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני שעתיים, motizkn כתב:

משרת סטודנט זה הדבר הכי חשוב שסטודנט יכול לעשות בזמן הלימודים.

א) זה מוסיף המון לקורות חיים של סטודנט שסיים ומתחיל את הקריירה, גם אם זה לא מראה על יכולת טכנית זה עדין ניסיון

ב) זה נותן לסטונדט יתרון ענק על משהוא מבחוץ לקבל משרת גוניור בחברה

ג) זה אחלה כסף

אני לא יודע על מה זה מתבסס. יש לי לא מעט חברים שהתקבלו לפול טיים בפייסבוק וגוגל גם בלי שהיו במשרת סטודנט. משרת סטודנט זה לא ניסיון רלוונטי ברוב המקרים, אלא אם כן אתה הולך להמשיך באותה קבוצה בפול טיים אחרי זה. 

פורסם

הראיונות יותר נעימים כשאתה בא עם נסיון כלשהו,בודקים מה אתה יודע ברמה הפרקטית

ולא טוחנים אותך עם שאלות מעצבנות מכל מיני קורסים.

  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

תתפלא.

גם עם כמה שנות ניסיון אוהבים שאלות LeetCode שבחלקן מזכירות קורסים כמו מבני נתונים או אלגוריתמים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 11 דקות, dorsht כתב:

תתפלא.

גם עם כמה שנות ניסיון אוהבים שאלות LeetCode שבחלקן מזכירות קורסים כמו מבני נתונים או אלגוריתמים.

ברור ששואלים.

אבל כשהתמיינתי כסטודנט שאלו אותי רק שאלות כאלה.

עכשו אני מספר על פרויקטים שעשיתי וכו'.

זה יותר נחמד.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני שעתיים, eitanuch כתב:

אני לא יודע על מה זה מתבסס.

מתבסס על מספר לא קטן של עשרות ראיונות עבודה שעשיתי לסטודנטים ולגונירים.

אם יש בקבוצה סטודנט טוב אני תמיד יעדיף לגייס אותו מאשר משהוא מבחוץ שאני לא מכיר ולא מכיר את העבודה. 

ואל תשכח שאם מגיע מעומד עם ניסיון סטודנט מחברה גדולה אז לפחות הוא מכיר מה זה תרבות ארגונית, עבודה בצוות, עבודה מול דרישות ועוד מיליון דברים שקורים מסביב לתכנות.

ובנוסף לרוב שאלות על דוגמא לפרויקט הרבה יותר קלה כי יש שם עבודה בצוות, עבודה מול מנהל, עבודה מול קבוצות אחרות וכו.. מה שאין בפרויקט לימודי.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

טסלה 3 2022

פורסם

הוא מכיר תרבות ותהליכים אבל מבחינת הכשרה שלו כמתכנת לא חסכת יותר מידי.

לכל חברה יש מתודולוגיות קצת שונות ונהלים שונים וזה מגיע "על הדרך" ולא ליבת ההכשרה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 19 שעות, eitanuch כתב:

ברוב חברות התוכנה הגדולות, משרת סטודנט לא נחשבת ניסיון תעשייתי. אם היית שנתיים במשרת סטודנט, אף חברה לא תחשיב אותך כבעל שנתיים ניסיון. אתה תהיה גוניור כמו אחד שלא עבד במשרת סטודנט. 

שמעתי שאצל אמזון, גם אם באת עם 10 שנים ניסיון מחוץ לאמזון, אתה עדיין נחשב ג׳וניור

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...