Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 33 דקות, vadim6385 כתב:

שמעתי שאצל אמזון, גם אם באת עם 10 שנים ניסיון מחוץ לאמזון, אתה עדיין נחשב ג׳וניור

וזה נשמע לך הגיוני?

הם היו מצליחים לגייס אנשים מנוסים, אם זה היה נכון?

  • אהבתי 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני כשעה, vadim6385 כתב:

שמעתי שאצל אמזון, גם אם באת עם 10 שנים ניסיון מחוץ לאמזון, אתה עדיין נחשב ג׳וניור

לא יודע מאיפה שמעת את זה. זה לא נכון.

מה שכן - ניסיון מסוים בהחלט נחשב פחות לא מעט פעמים. ויש מושג שנקרא down level שחלק מהגדולות עושות לעובדים שלא עבדו על מוצרים בסקייל שלהם.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני שעה, פינדר כתב:

וזה נשמע לך הגיוני?

הם היו מצליחים לגייס אנשים מנוסים, אם זה היה נכון?

עם המשכורות שהם משלמים מצידי שיהיה כתוב לי בטייטל "קוף קוד חסר נסיון".

  • מצחיק 5

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

בחברות האלו יש קשר ישיר בין הטייטל לשכר.

אתה לא יכול להרוויח שכר של סניור אם אתה בדרגה של ג'וניור.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)

עבודה במשרת סטודנט אולי לא מספקת לך ניסיון מקצועי מעמיק אך היא כן מספקת למעסיק את ההבנה שאתה עבדת בחברה מכיר את תהליכי העבודה וההיררכיה הארגונית ומסוגל לתפקד בהן.
אני מכיר לפחות 3 אנשים ממש לא טיפשים עם תואר ראשון שאחרי התואר לא הצליחו להשתלב בשוק העבודה, ז"א הם התחילו לעבוד ואז בתוך חודשים ספורים או שהם עזבו או שפיטרו אותם כי הם אנשים עם אופי מאוד קשה. (סוג של קריזיונרים שלוקחים דברים קשה מידי)

היה לנו אחד כזה שהצטרף לחברה ובשבוע הראשון גילה בחדר הלבשה שמישהו לקח לו את החלוק, אז הוא הפיל את כל עמדת החלוקים הלך הביתה וניתק את הטלפון מאז אף אחד לא ראה אותו ולא שמע ממנו.

בגלל מקרים כאלו ואחרים הרבה מגייסים פוחדים לתת הזדמנות ראשונה ובמקרה כזה עבודה גם במשרת סטודנט נותנת למעסיק קצת יותר ראש שקט בקשר אליך.

 

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
פורסם

הדוגמאות קצה האלה סופר מנותקות.

מסיימים אלפי סטודנטים בשנה,כמה כאלה בלתי נסבלים כבר יש? עשרה...

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 19 דקות, Potato כתב:

מסיימים אלפי סטודנטים בשנה,כמה כאלה בלתי נסבלים כבר יש? עשרה...

 

כולל אותך או לא ? :Talk_hand:

  • מצחיק 1

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 6 שעות, פינדר כתב:

וזה נשמע לך הגיוני?

הם היו מצליחים לגייס אנשים מנוסים, אם זה היה נכון?

זה אמזון, אז הכל יכול להיות

לפני שעתיים, Gavrik כתב:

אני מכיר לפחות 3 אנשים ממש לא טיפשים עם תואר ראשון שאחרי התואר לא הצליחו להשתלב בשוק העבודה, ז"א הם התחילו לעבוד ואז בתוך חודשים ספורים או שהם עזבו או שפיטרו אותם כי הם אנשים עם אופי מאוד קשה. (סוג של קריזיונרים שלוקחים דברים קשה מידי)

היה לנו אחד כזה שהצטרף לחברה ובשבוע הראשון גילה בחדר הלבשה שמישהו לקח לו את החלוק, אז הוא הפיל את כל עמדת החלוקים הלך הביתה וניתק את הטלפון מאז אף אחד לא ראה אותו ולא שמע ממנו.

כמו שאני רואה את דור ה-Z היום, מכאן זה הולך להיות רק יותר גרוע.

 

צחקתם על מילניאלס? חכו שדור הקול אוף דיוטי  והפורטנייט ייכנס לשוק.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

דור הטיקטוק עוד יותר גרוע 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 4 דקות, DareDevil כתב:

דור הטיקטוק עוד יותר גרוע 

כך דור אומר על השוק הבא שהוא יותר גרוע,

אבל בינתיים העולם הולך ומשתפר אז לא בטוח שזה נכון.

  • אהבתי 3

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, vadim6385 כתב:

שמעתי שאצל אמזון, גם אם באת עם 10 שנים ניסיון מחוץ לאמזון, אתה עדיין נחשב ג׳וניור.

 

אמאזון חברה גדולה, ואני בטוח שכמו לתאגיד הרשע שלי גם לו יש חטיבות שונות שמתנהגות באופן מאד שונה. עם זאת, יש לפחות חבר פורום אחד שאני יכול להעיד עליו, אשר הגיע מתפקיד שגרתי במספר חברות הייטק שגרתיות לחלוטין בהרצל"פ וגוייס בלינקד-אין כסולושן ארכיטקט ל-Amazon Web Services עם חבילת רילוקיישן נאה לגרמניה. היום אפשר לראות אותו באותה פלטפורמה פוגש לקוחות, מעביר וובינרים, ודי מרוצה מהחיים שם.

 

בסופו של דבר זו שאלה של מה הם צריכים ומי פנוי באותו רגע באיילון. כך אני הגעתי לספרד בסיבוב הראשון לפני כ-15 שנה, ואני יכול להצביע על תריסר קולגות שלא הייתי מפקיד בידם אחריות לקופסת גפרורים, אבל קיבלו חבילות רילוקיישן יפות מאד לכמה מהיעדים הנחשקים בארה"ב ובאירופה כי שם היו לקוחות למוצר הנישה שלהם. כישורים וניסיון זה רק חלק קטן ממשוואת ההצלחה בהייטק, לכן אני שב ומדגיש את כל מה שמסביב.

 

עריכה אחרונה על ידי Derish
  • אהבתי 2
פורסם
לפני כשעה, vadim6385 כתב:

זה אמזון, אז הכל יכול להיות

כמו שאני רואה את דור ה-Z היום, מכאן זה הולך להיות רק יותר גרוע.

 

צחקתם על מילניאלס? חכו שדור הקול אוף דיוטי  והפורטנייט ייכנס לשוק.

 

זה לא הדור אנשים מתבגרים בסופו של דבר.

החברה גם שדיברתי עליהם דיי מזמן חצו את רף ה30 הם איפושהו ען התפר של מילניאלס.

פורסם
לפני 4 שעות, Derish כתב:

יש לפחות חבר פורום אחד שאני יכול להעיד עליו

יש לפחות עוד אחד (אהם) שעבד באמזון ולא ממש גויס כג׳וניור.

הסברתי למעלה מה קורה פלוס מינוס מבחינת חברות בקליבר הזה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

פשוט יצא לי לקרוא כמה וכמה סיפורי זוועות על אמזון, בין אם אצל עובדי מחסן או מתכנתים.

 

כמה זה נכון? לא יודע, אבל כנראה שיש בסיס לטענות.

 

כמו זה למשל:

 

 

 

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...