Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

devops , אנשי ענן , אנשי אבטחת מידע, professional services (במידה ואתה תומך במוצר של החברה [לא ברמת קוד]).

לא צריך תואר (אולי בDEVOPS זה פלוס אבל ממש לא מחייב) , מתחילים מלמטה ועם הזמן אפשר להגיע ל35 + 

 

 

  • אהבתי 2

פורסם
בתאריך 31.3.2022 בשעה 16:41, yorng כתב:

אהלן,

 

איך ידעתם איזה תואר אתם הולכים ללמוד? 

 

אני כרגע משפר בגרויות, הרבה מהאנשים שאני לומד איתם נעולים על איזה תואר הם הולכים ללמוד. לי אין מושג כל כך.  

קח את הזמן, תחווה עולם, תלמד קורס או שניים.

אחרי 2 תארים ראשוניים וקורסים לרוב, די שבעתי מהאקדמיה.

אישית - היום לאחר אי אלו שנים בתעשיה, הייתי לוקח קורס אחד, מתמקצע ועובד בתחום.

תרצה להחליף אחרי זמן - עשה קורס נוסף.

תואר עבור התואר נראה ל די בזבוז זמן.

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם
לפני 11 שעות, Potato כתב:

לא יודע מה סמי שמעון או עזריאלי יפתחו לך,אם כבר זה יגרום לאנטי.

צריך להגיד שזה קצת לא בצדק.
בוגר עזריאלי, יצא לי לפגוש בוגרים ממקומות אחרים יותר נחשבים שלא ידעו להפעיל ציוד מעבדה בסיסי (הנדסת אלקטרוניקה).

גם בקורס RF פגשתי אנשים שלא מבינים התנהגות של רכיבים פשוטים כמו קבל וסליל (ולא רק בוגרי מכללות).

 

יש פיצוץ של אנשים חסרי ניסיון אז זה מאפשר לחברות להתנהל בצורה שבה הן מתנהלות (רק אוניברסיטאות נחשבות, חבר מביא חבר, גיוס לפי המוסד של ראש הצוות).

פורסם (נערך)
לפני 53 דקות, יובל .מ. כתב:

צריך להגיד שזה קצת לא בצדק.
בוגר עזריאלי, יצא לי לפגוש בוגרים ממקומות אחרים יותר נחשבים שלא ידעו להפעיל ציוד מעבדה בסיסי (הנדסת אלקטרוניקה).

גם אני לא יודע להפעיל ציוד מעבדה שלא נתקלתי בו קודם,מקבלים הדרכה קצרה או מסתכלים ביוטיוב/ קוראים מדריך.

זה פרמטר לכלום ושום דבר.

לפני 53 דקות, יובל .מ. כתב:

גם בקורס RF פגשתי אנשים שלא מבינים התנהגות של רכיבים פשוטים כמו קבל וסליל (ולא רק בוגרי מכללות).

לא יודע מה זה הקורס הזה, אבל כל מה שאני זוכר זה "סליל זה קצר קבל זה נתק"- אם אצטרך לחשב פריקת קבל אגגל נוסחאות.

אותו דבר אם אצטרך לחשב שקיעה של קורה,אני יודע בערך איך זה אמור להיראות אבל לא זוכר בעל-פה.

לפני 53 דקות, יובל .מ. כתב:

 

יש פיצוץ של אנשים חסרי ניסיון אז זה מאפשר לחברות להתנהל בצורה שבה הן מתנהלות (רק אוניברסיטאות נחשבות, חבר מביא חבר, גיוס לפי המוסד של ראש הצוות).

יש גם פיצוץ של גיוסים עכשו והמשכורות עולות.

חבר מביא חבר זו שיטה מעולה לגייס,גם לפי מוסד.

למרות שגיוסים לפי מוסדות זה משהו שאמריקאים הביאו לארץ באופן כזה או אחר.

 

אני מאמין שיש סיבה לכך שלמוסדות מסוימים שם רע בתעשיה,זה ממש לא במקרה וככל הנראה מוצדק.

באסה לדעת שלמדת במקום שנחשב גרוע-תשתדל לעשות מהלימונים לימונדה.

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

@Potato זה נכון שאפשר למצוא היום דברים בגוגל, אבל יש דברים שמצפים שבוגר יידע, בגלל זה בריאיון של בוגרים שואלים על קורסים ופרויקט גמר.

לא יודע איך זה בתחום המכונות, אבל באלקטרוניקה אפילו המשרות ג'וניור דורשות שנתיים-שלוש ניסיון, משהו שבעבר למיטב הבנתי לא היה.
וברור שחבר מביא חבר זה שיטת גיוס יעילה, בסופו של דבר זה שוק חופשי וחברה יכולה להגיד שהיא מגייסת רק בוגר טכניון עם ממוצע 96+ ו-6 שנים ניסיון, אבל מתישהו יצטרכו להבין שמישהו צריך להכשיר את הסניורים הבאים. 
הפיצוץ משכורות והטסלה הטרייה מהבוקר זה רק לאנשים בעלי ניסיון, לא כמו שמנסים לצייר את זה בדה מרקר שאחרי קורס וחצי בתכן לוגי או מבני נתונים מחלקים לכל אחד.

פורסם
לפני 16 דקות, Potato כתב:

לא יודע מה זה הקורס הזה, אבל כל מה שאני זוכר זה "סליל זה קצר קבל זה נתק"- אם אצטרך לחשב פריקת קבל אגגל נוסחאות.

אותו דבר אם אצטרך לחשב שקיעה של קורה,אני יודע בערך איך זה אמור להיראות אבל לא זוכר בעל-פה.

דוגמה מצויינת לאפקט דאנינג-קרוגר ולמה חייבים לימודים פורמליים.
אז זהו שנוסחת פריקת קבל זאת רמה של פיזיקה תיכונית. במעגלי RF (רדיו) אתה לא משתמש בזמן, אלא חייב לעבוד במישור המרוכב. כמובן שיש נוסחאות בגוגל, אבל הנוסחאות לא יעזרו בלי ידע והבנה בחדו"א.

  • אהבתי 1
פורסם

העיקר שבשירשור הזה אני מקבל פרסומות של קורס ברמנים ותואר מונפץ כלשהו בסגנון "רוצה הייטקס אבל לא רוצה לעבוד קשה".

כן, אני מבין שזה בר אילן, אבל עדיין.

 

 

Screenshot_20220405-091508.png

  • מצחיק 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני כשעה, יובל .מ. כתב:

@Potato

 
הפיצוץ משכורות והטסלה הטרייה מהבוקר זה רק לאנשים בעלי ניסיון, לא כמו שמנסים לצייר את זה בדה מרקר שאחרי קורס וחצי בתכן לוגי או מבני נתונים מחלקים לכל אחד.

זה הקטע,שזה לא.

יש לי לא מעט חברים מתכנתים שעבדו בתור סטודנטים שנה וחצי ומשרה ראשונה נכנסו על שכר שקרוב ל30.

 

לפני 49 דקות, Boltik כתב:

דוגמה מצויינת לאפקט דאנינג-קרוגר ולמה חייבים לימודים פורמליים.
אז זהו שנוסחת פריקת קבל זאת רמה של פיזיקה תיכונית. במעגלי RF (רדיו) אתה לא משתמש בזמן, אלא חייב לעבוד במישור המרוכב. כמובן שיש נוסחאות בגוגל, אבל הנוסחאות לא יעזרו בלי ידע והבנה בחדו"א.

אני לא מתעסק באלקטרוניקה,ועשיתי בדיוק קורס וחצי בנושא והם מעולם לא עניינו אותי.

 

נוסחה של פריקת קבל זה פיזיקה תיכונית,נניח ואני מסכים כי ממה שזכור לי פתרתי מד"רים בקורס של מכטרוניקה והפכתי מטריצות וזה היה פחות בתיכון.

 

אתה לא עובד בוואקום,תמיד יש מישהו שיודע ויוכל ללמד אותך ולהכווין ואחרי 3-4-10 פעמים אתה תבין ותדע את זה גם בלי ששיננת את משפטי ויארשטראס והגדרת הגבול.

 

לפני 41 דקות, vadim6385 כתב:

העיקר שבשירשור הזה אני מקבל פרסומות של קורס ברמנים ותואר מונפץ כלשהו בסגנון "רוצה הייטקס אבל לא רוצה לעבוד קשה".

כן, אני מבין שזה בר אילן, אבל עדיין.

 

 

Screenshot_20220405-091508.png

חחחחחחחחח מדעי ההייטק זה טוב!

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 19 דקות, Potato כתב:

לא באמת.

פרט, נמק והסבר

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 26 דקות, Potato כתב:

לא באמת.

זה בעיקר נכון עבור סטודנטים שנקלטים באותה החברה. אבל בשוק של היום זה מספיק כדי לקבל קדימות על פני בוגרים אחרים למשרות ג'וניור.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 33 דקות, vadim6385 כתב:

פרט, נמק והסבר

אתה מגיע לאומיים בשבוע,לא כולל תקופות מבחנים שבהן אתה בחופש.

ליומיים האלה אתה מקבל משימות כלשהן שלא יכולות להיות מסובכות או דחופות.

אתה לא מוביל פרויקט לבד/חלק כלשהו.

זה בעיקר להכיר קצת פרקטיקה ואיך עובדת חברה גדולה,עבדתי בתור סטודנט ומה שלמדתי זה בעיקר מה אני *לא* רוצה לעשות.

נניח עבדתי במפעל,והבנתי שלמקומות כאלה אני לא חוזר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 3 שעות, Potato כתב:

אותו דבר אם אצטרך לחשב שקיעה של קורה,אני יודע בערך איך זה אמור להיראות אבל לא זוכר בעל-פה.

פה בדיוק בא ההבדל בין בוגר מכללת שלםX קבל תואר ב Y למוסד רציני.

אותו בוגר ידע אולי את הנוסחא ולפעמים אפילו בעל פה אבל בוגר המוסד הרציני יבין מה כל פרמטר בנוסחא אומר ואיך משפיע כל שינוי בגיאומטריה על התנהגות הקורה.

ולפני שבוגרי המכללות הרציניות יותר קופצים כתבתי מוסד רציני. זה יכול להיות אוניברסיטה ובאותה המידה גם מכללה רצינית ויש כאלה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 24 דקות, Potato כתב:

אתה מגיע לאומיים בשבוע,לא כולל תקופות מבחנים שבהן אתה בחופש.

ליומיים האלה אתה מקבל משימות כלשהן שלא יכולות להיות מסובכות או דחופות.

אתה לא מוביל פרויקט לבד/חלק כלשהו.

זה בעיקר להכיר קצת פרקטיקה ואיך עובדת חברה גדולה,עבדתי בתור סטודנט ומה שלמדתי זה בעיקר מה אני *לא* רוצה לעשות.

נניח עבדתי במפעל,והבנתי שלמקומות כאלה אני לא חוזר.

אז לא עבדת כסטודנט.
מכיר אנשים שכסטודנטים קיבלו משימות "של גדולים".
הכל תלוי אם החברה רואה בסטודנטים כחומר להשקעה ולשילוב בהמשך או סתם סוגרי חורים.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...