Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 6 שעות, LEGACY 1.8 כתב:

זו הפורד הראשונה שלי וכנראה האחרונה ובהחלט יש לי רק דברים טובים לספר עליה.

נשמע סתירה?

פורסם
לפני 10 דקות, elera כתב:

נשמע סתירה?

לפורד אין סופר מיני להציע בארץ ככה שאם זה הכיוון אין לו מה לחפש בפורד.

 

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

לא סתירה.

בתחילת הקורונה הפורד החליפה CX5 עד יעבור זעם.. חיפשתי ידני זול במצב טוב - וזה מה שמצאתי אז..

זו לא הסופר מיני הראשונה שלי כך שאני מודע ליתרונות כמו זריזות ושובבות. רק שהפיאסטה פשוט הפתיעה אותי מאוד לטובה בזכות מכלול שלם ובוגר - משהו שלא היה לי מקודם 

כשיגיע הזמן להחליף אותה לא אחפש רכב תוצרת פורד כי אני פשוט לא אוהב את הליין של המותג.

שוב, עד כמה שאני אוהב את הרכב קשה להשוות אותה לסופר מיני עדכנית - אבל בתמורה ל 15 א' ששילמתי עבורה קיבלתי רכב מדהים.

עריכה אחרונה על ידי LEGACY 1.8
  • מעניין 1

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

אם הייתי צריך לבחור רכב ליסינג הפוקוס והאוקטביה היו אצלי ראש בראש.

 

לקנות פוקוס חדשה,אין מצב עם המוניטין של פורד.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 3 שעות, bjlb כתב:

אפס התקנות מקומיות. חוץ מהמולטימדיה שהגיע ככה מהיבואן.

 

אאל"ט המולטימדיה בהתקנה מקומית. מה עם קודנית/מרימי שמשות?

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
לפני כשעה, LEGACY 1.8 כתב:

 

אאל"ט המולטימדיה בהתקנה מקומית. מה עם קודנית/מרימי שמשות?

קודנית גם, שכחתי, הגיע מהיבואן.

מרימי שמשות אני כבר לא זוכר אם היה, או שאני פתחתי במחשב 

פורסם
לפני 10 שעות, פראג כתב:

נדחף לשרשור-

האופטימיות פה היא על הידנית נכון? לאוטומט עדיין לא להתקרב?

אאל"ט יש להם את אותו גיר כמו לפוקוס 2011-2014, עם אותן בעיות

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לאמי היתה פיאסטה רובוטית והיא היתה נהדרת תחת אחריות, זריזה וכיפית ומבלה פעם בחצי שנה במוסך לטיפול במצמדים.

לא הייתי לוקח אותה שלא תחת אחריות , אולי אולי רק אם אם הייתי גר באיזור כפרי עם כבישים זורמים בלבד.

 

מפה לשם כל כך אהבתי את הרכב שרכשתי אחת ידנית לעצמי.

פורסם (נערך)

לפי כתבה, נראה שאולי גם 2016 הושפעה.

 

מה הקונצנזוס לגבי הפלנטריות (1.4?) המוקדמות יותר?

 

אם זה מקביל לפוקוס 2, הרושם הוא שלאנשים לא היו בעיות מיוחדות איתה, עד שהוחלפה במהלך 2011 בפוקוס 3.

 

עריכה אחרונה על ידי elera
×
×
  • תוכן חדש...