Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ב-20K לחיילת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם, אני חיילת בודדה וחסכתי כסף כדי לקנות רכב אבל לא ידעתי שזה ככ קשה..

יש אין סוף מודעות, מלא שקרנים ותת סעיפים שצריך להבין בהם..

אני מחפשת רכב חסכוני (מי לא) שיסחוב בעליות של ירושלים/לנסיעות ארוכות, עדיפות לרכב קטן והתקציב שלי הוא 20 אלף 

בדקתי i10, סוזוקי סוויפט, ספלאש, ניסן מיקרה, גטס..גיליתי שטויוטה יאריס יוכל להיות פצצה

בקיצור.. מה הרכב האידיאלי כרכב חסכוני ראשון לבחורה צעירה?

פורסם (נערך)
לפני כשעה, ליאוריונה כתב:

היי לכולם, אני חיילת בודדה וחסכתי כסף כדי לקנות רכב אבל לא ידעתי שזה ככ קשה..

יש אין סוף מודעות, מלא שקרנים ותת סעיפים שצריך להבין בהם..

אני מחפשת רכב חסכוני (מי לא) שיסחוב בעליות של ירושלים/לנסיעות ארוכות, עדיפות לרכב קטן והתקציב שלי הוא 20 אלף 

בדקתי i10, סוזוקי סוויפט, ספלאש, ניסן מיקרה, גטס..גיליתי שטויוטה יאריס יוכל להיות פצצה

בקיצור.. מה הרכב האידיאלי כרכב חסכוני ראשון לבחורה צעירה?

את בכיוון הנכון לגמרי. (למרות שלא הבנתי איך הגטס קשור לתקציב שלך .)

אם ידני באופציה זה יותר חסכוני ואמין בפרט ברכבים שאת מחפשת.

בגדול הכללים היבשים לרכב שהבלאי שלו יהיה נמוך הם:

א. היסטוריית טיפולים שוטפת.

ב. ק"מ נמוך ויד שניה או שלישית מבעלות פרטית ומקסימום ליסינג אבל ודאי לא השכרה או לימוד נהיגה ומונית.

 

תעלי את הנתונים של הרכב שמצאת לפורום להתייעצות. הרבה פעמים אפשר רק מנתונים למנוע רכישה לא נכונה. אבל אם יש היסטוריה של טיפולים שתוכלי להעלות זה ודאי יעזור יותר. ועוד משהו תצייני מאיזה איזור המוכר כך תוכלי קצת יותר לקבל אזהרה על סבירות גבוהה שמדובר בסוחר רכב.

עריכה אחרונה על ידי David2540
פורסם

הכי חשוב,

חפשי כאן בפורום את כל מה שצריך לוודא שלא דוחפים לך איזה נבלה.

דוח של היסטוריית הביטוח,

היסטורית טיפולים כמו שכבר כתבו,

בדיקה מקצועית [במחירים האלה הייתי בודק במוסך ולא במכון].

 

אם יש מישהו שיבא איתך, כדאי מאוד !

פרצה קוראת לגנב,

בחורה שקונה רכב ראשון קוראת לכל נוכלי המדינה !

פורסם

ידני אופציה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הייתי בודק מזדה 2 ברמת אבזור דינמיק, תהיה זריזה, יונדאי i20 גם אופציה, באזור ה 25 אלף יש מיצובישי ספייס סטאר שתהיה חסכונית אך רועשת יותר ופחות זריזה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 6 שעות, David2540 כתב:

את בכיוון הנכון לגמרי. (למרות שלא הבנתי איך הגטס קשור לתקציב שלך .)

אם ידני באופציה זה יותר חסכוני ואמין בפרט ברכבים שאת מחפשת.

בגדול הכללים היבשים לרכב שהבלאי שלו יהיה נמוך הם:

א. היסטוריית טיפולים שוטפת.

ב. ק"מ נמוך ויד שניה או שלישית מבעלות פרטית ומקסימום ליסינג אבל ודאי לא השכרה או לימוד נהיגה ומונית.

 

תעלי את הנתונים של הרכב שמצאת לפורום להתייעצות. הרבה פעמים אפשר רק מנתונים למנוע רכישה לא נכונה. אבל אם יש היסטוריה של טיפולים שתוכלי להעלות זה ודאי יעזור יותר. ועוד משהו תצייני מאיזה איזור המוכר כך תוכלי קצת יותר לקבל אזהרה על סבירות גבוהה שמדובר בסוחר רכב.

סוזוקי ספלאש 2010- 185 קמ טסט לחודש 5 מחיר 14

טויוטה יאריס 2004- 188 קמ טסט לחודש 12 יד 3 ברישיון מחיר 11 גמיש (הרכב אמנם עבר שדרוגים אבל יש בכלל למה לבדוק במוסך שנה כזאת?)

סוזוקי אלטו 2012- 90 קמ טסט לשנה יד 2 פרטי מחיר נדרש 23 (לא הגיוני לדעתי, כמה אפשר להוריד אותו?

סיריון שנת 2011- 157 קמ טסט לשנה יד ראשונה מחיר נדרש 17 וחצי (סביר? כמה אפשר להוריד?)

פורסם

היאריס כבר ישנה מאוד ולא כדאי במחיר הזה.

הספלאש גם רכב אמין, הסריון עם נתונים טובים.

צריך לבדוק שיש היסטורית טיפולים, ולבקש דוח סליקה קודם:

דוח סליקה.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

לדעתי, תקבלי תמורה הרבה יותר טובה לכסף עבור רכב ידני.


בידניות אני יכול לחשוב על - פורד פיאסטה, שברולט ספארק, סוזוקי ספלאש, i10/20 כאשר כולן אמינות מאוד, עם אחזקה זולה ומבוקשות פחות מהאוטומטיות. כתוצאה מכך תקבלי רכב חדש יותר (2011-2013), במצב טוב יותר באותו המחיר. כבונוס, גיר ידני אמין יותר.
על האלטו לא הייתי ממליץ בשום גרסה (ידני או אוטומט), מעבר לבטיחות הלא-קיימת היא תתקשה בעליות יותר לעומת האחרות. היתרון היחיד שלה הוא אחזקה זולה בצורה קיצונית.

 

אם בכל זאת תבחרי אוטומט - פיאסטה בנפח 1.4, מאזדה 2 ברמת אבזור דינמיק וסוזוקי סוויפט יהיו טובות, כאשר המאזדה הכי זריזה ו"סוחבת" מכל הרכבים שציינתי כאן. המאזדה והסוויפט דגמים מבוקשים מאוד, ולכן רק שנתון ישן יותר (2008-9) ייכנס בתקציב וכן יהיה קשה יותר למצוא אחת במצב טוב.

 

מה שלא תעשי - ממליץ מאוד לקרוא מדריכים לקניית רכב ראשון - למשל כאן.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
פורסם
לפני 13 שעות, yulianx כתב:

היאריס כבר ישנה מאוד ולא כדאי במחיר הזה.

הספלאש גם רכב אמין, הסריון עם נתונים טובים.

צריך לבדוק שיש היסטורית טיפולים, ולבקש דוח סליקה קודם:

דוח סליקה.

 

טויוטה יאריס שנת 2007 140 אלף קמ  מחיר 18 אלף, איך נשמע?

פורסם

בשנת 2007 הגיע יאריס עם תיבה רובוטית, פחות ממליץ בגלל פעולה לא נעימה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני לא יודע אם זה נוגד את חוקי הפורום לכן לא אפרסם את הבחור בפומבי,אבל לי אישית ולבני המשפחה שלי יש ניסיון מאוד חיובי עם בחור שזהו תחום העיסוק שלו בדיוק,לעשות בדיוק את העבודה השחורה הזו במקומך.

אדגיש כי אין לי שום אינטרס או קרבה לבחור הנ״ל

וכמו כן כמובן שהוא לוקח עמלה בעבור השירות.

אם זה רלוונטי בכל אופן תוכלי לפנות אליי בפרטי ואתן לך את מספר הטלפון שלו,גם אם לא תבחרי בו הוא יעזור לך בשמחה ויתן לך אחלה של טיפים.

×
×
  • תוכן חדש...