Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קודנית tripl s איבדה רגישות בקור


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Buki,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, עם ימי הקור שהגיעו הקודנית דורשת לחיצה חזקה מאוד, מאידך מנעולן דורש 500 להחלפה שזה ממש לא לעניין. מחפש הדרכה להחלפת המגעים בלבד

 

המון תודה מראש

 

20220119_091122.jpg

פורסם

נפוץ מאוד, בצידם האחורי של המקשים ישנם מגעים שעם הזמן מתכסים בשכבת תחמוצת עד שמפסיקים להגיב.

 

לא צריך להחליף ולא נדרשת שום הדרכה מיוחדת. פתח את מארז הפלסטיק של לוח המקשים, הוצא את הלוח, נקה את הגב שלו עם אלכוהול 70%, לאחר מכן רצוי עם ספריי מגעים, הרכב חזרה וסגור.

לטווח הארוך רצוי מאוד להפטר מהקודנית לגמרי.

  • אהבתי 1

חזיר דיזל

  • פיתרון
פורסם

מניסיון שלי ניקוי המגעים עוזר לתקופה אבל בהמשך הבעיה חוזרת, אם רוצים להשאיר את הקודנית ממליץ על ניקוי המגעים בלוח המודפס והחלפת גומיית לוח מקשים שעולה כ 50 שקל אצל מתקיני אביזרים. 

Screenshot_20220119-131702_(1).thumb.png.56f04a03e3e675c31095706f59202298.png

 

 

 

אם אין דרישה של הביטוח לקודנית, עדיף לבטל ולפרק אותה לגמרי. 

 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)
בתאריך 19.1.2022 בשעה 13:18, Buki כתב:

מניסיון שלי ניקוי המגעים עוזר לתקופה אבל בהמשך הבעיה חוזרת, אם רוצים להשאיר את הקודנית ממליץ על ניקוי המגעים בלוח המודפס והחלפת גומיית לוח מקשים שעולה כ 50 שקל אצל מתקיני אביזרים. 

Screenshot_20220119-131702_(1).thumb.png.56f04a03e3e675c31095706f59202298.png

 

 

 

אם אין דרישה של הביטוח לקודנית, עדיף לבטל ולפרק אותה לגמרי. 

המון תודה! משום מה לא קיבלתי מייל הודעה שהייתה תגובה לשאלתי☹️ החלפתי גומיה עבור 75 שקלים והמכונאי עבד למעלה מ-20 דקות כדי לפתוח להחליף ולסגור!

עריכה אחרונה על ידי g2c
×
×
  • תוכן חדש...