Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 2012 - תקלה p0745


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם


ברשותי מאזדה 3 2012. עשתה 157K
שבוע שעבר במהלך הנסיעה נדלקה נורת AT, (p0745) והתחילו העברות קשות בהילוך ראשון /רברס.
כמו כן לא רואים באיזה הילוך הרכב כאשר מעבירים לM.
נסעתי אתמול ליניב - גירים אוטומטיים בסגולה פ"ת, אחרי שהמליצו לי עליו, ואכן התרשמתי ממנו לטובה.
יניב אומר שהמחשב מראה תקלה בגיר (ושמן גיר מאוד מפוייח) וגם בתקשורת בין המחשב רכב ללוח מכוונים.
לפי דבריו הבעיה סיכוי גבוהה שאלו 2 בעיות נפרדות, ורק אחרי שיפתח ויבדוק, הוא יוכל לדעת בוודאות, והוא לא מבטיח כלום.
ההצעה שלו כרגע, פריצת הכספת של מחשב הרכב והחלפת הלוח מכוונים תעלה 1600 ש"ח.
ואם זה לא יעזור, החלפת גיר יכולה להגיע ל6500 ש"ח.
כלומר, כל הסיפור יכול להגיע למעל 7 אלף שקל, לרכב ששווה עכשיו 20 אלף... ואני די מתלבט.
אין לי ספק שיניב מקצוען ויש לו נסיון, אבל אשמח לשמוע חוות דעת נוספת.
תודה, יאיר

פורסם (נערך)

תנסה קודם החלפת שמן גיר בשלבים. להחליף שמן, לסוע קצת לרוקן שוב ליטר/שתיים  ולהוסיף.

בנתיים אל תסע על הרכב עד שתתקן.

לדעתי זה שסתום סלונוייד חשמלי ראשי. צריך להוציא אותו לבדיקה. 

עריכה אחרונה על ידי dorban5
פורסם

תיקון טעות: החלפת מחשב גיר ולא לוח מכוונים.

כנראה שיפוץ, אני לא חושב שהוא ישים לי משהו לא תקין.
לפי דבריו יש תקלה בטוח במחשב גיר, מאחר וכמה פעמים הוא לא שלח מידע ללוח מכוונים.
אז אולי החלפת שמן+ מחשב גיר?

פורסם

העברה חזקה להילוך ראשון או רוורס יכולה להיות גם תושבת גיר לא דווקא שיש בעיה איתו.

הייתי מסתכל לכיוון של אם היא קרועה ואם לא אז כמו שאמרו מעליי זה כנראה סולונואיד שנסתם או לא מגיב טוב וגם זה תיקון יחסית קליל, אם יש לך את המנוע 1.6 יש לך את הגיר 4f27e ויש הרבה קיטים של סולונואידים באינטרנט בפחות מ200 שקל וזה גם הזדמנות להחליף שמן גיר (הגישה היא מהקארטר שמן).

פורסם

הייתה לי תקלה כמו שאתה מתאר רק קוד p0758. שלחתי את הרכב על גרר ליניב והוא אמר לי שמניסון שלו זה לא סלנאויד אלה תקלה במחשב. המחשב גיר הוא חלק ממחשב הרכב במנוע 1600, הוא העביר את הרכב למעבדה לידו והם סידרו לי את הענין ב800 שקל מאז הרכב נסע עוד 15 אלף קמ בלי בעיות ( בכמה חודשים כי אנ נוסע כמו נהג מונית )

פורסם

בס"ד 

השערה שלי, מנסיון עם רכבים של חברים, ככל הנראה, אחת הבעיות שלך היא במחשב הגיר שיושב במקום חם מאוד שעם הזמן פשוט מטגן אותו. 

אחי, בתור פעולת מנע, העלה את המחשב למעלה והרחיק אותו מהגיר. 

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
לפני 11 שעות, rotemb כתב:

בס"ד 

השערה שלי, מנסיון עם רכבים של חברים, ככל הנראה, אחת הבעיות שלך היא במחשב הגיר שיושב במקום חם מאוד שעם הזמן פשוט מטגן אותו. 

אחי, בתור פעולת מנע, העלה את המחשב למעלה והרחיק אותו מהגיר. 

במאזדה המחשב קרוב לגיר? אצלי בפיאסטה (אותו הגיר) המחשב יושב ליד המצבר.

שלי היה חשוף לטיפה אסיד מהמצבר בשלב מסוים בחייו ופיתח חלודה בפינה אז שייפתי וצבעתי.

פורסם

היי, קודם כל מתנצל, חשבתי שהגבתי שלשום לכל התגובות ועכשיו ראיתי שזה לא נשלח. 

 

המנוע הוא 1.6.

השארתי אצלו את הרכב לשיפוץ מחשב גיר. 

נקווה לטוב ושזה יפתור את הבעיה. 

לדבריו אין מה להחליף שמן גיר, אם יש מצב שהגיר תקול, כי חבל על הכסף.

 

פורסם

אין לך ברכב מחשב גיר כיחידה אחת המחשב גיר הוא חלק ממחשב המנוע זה אותו הפלטה חשמלית. אצלי הוא שלח את הרכב למעבדה לידו לתיקון של המחשב

פורסם
לפני 22 שעות, Yairus כתב:

היי, קודם כל מתנצל, חשבתי שהגבתי שלשום לכל התגובות ועכשיו ראיתי שזה לא נשלח. 

 

המנוע הוא 1.6.

השארתי אצלו את הרכב לשיפוץ מחשב גיר. 

נקווה לטוב ושזה יפתור את הבעיה. 

לדבריו אין מה להחליף שמן גיר, אם יש מצב שהגיר תקול, כי חבל על הכסף.

 

אשמח שתעדכן מה עלה בגורל בסוף

פורסם (נערך)

עדכון:
בתחילת השבוע קיבלתי את הרכב מתיקון אחרי שיפוץ מחשב גיר, לדבריו נמצאה שם תקלה והיא תוקנה.
ביקש שאסע עליו שבועיים נראה אם התקלה של הגיר חוזרת. אם היא תחזור, נאלץ כנראה לעשות טיפול לגיר עצמו, אם לא, נעשה החלפת שמן גיר ופילטר
נורת הAT, לא חיכתה הרבה זמן, וחזרה אחרי יומיים לסירוגים, הבעיטות הורגשו שוב, בהתחלה בהעברה לרוורס, ובהמשך גם בהעברת הילוך ל2/3 ואולי אפילו גם ב4.
אך כן רואים בלוח מכוונים באיזה הילוך אתה, מה שלא היה לפני התיקון מחשב.

עריכה אחרונה על ידי Yairus
×
×
  • תוכן חדש...