Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לפני שנתיים נסעתי לגרמניה בדצמבר וקניתי מעיל ב h&m עם עודף מ 200. היה לי חם מידי איתו.

 

עריכה:

גילוי נאות: אני חצי עירקי חצי פינגווין. אתמול פעם ראשונה לבשתי ארוך החורף הזה.

עריכה אחרונה על ידי Night Driver
  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בניוקאסל הבנות לא לובשות מעילים גם מתחת לאפס.

כן, גם אמא שלי לא האמינה לי, עד שהיא באה לבקר אותי כשהייתי באונ' בחורף, וראתה בעצמה...

 

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-1334827/Why-dont-Newcastle-girls-EVER-dress-weather-One-proud-Geordie-explains.html

 

https://www.timesnownews.com/the-buzz/article/more-snow-fewer-clothes-newcastle-clubbers-dont-need-winter-clothes-as-temperature-drops-4-degrees-c/359446

 

ולא, רובן לא נראות מי יודע כמה.

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני שעתיים, falou כתב:

כי מטרייה זה גייז

ותופס לך יד אחת

ועוד משהו להסחב איתו

ועף ברוח ועושה אותך מרי פופינס

מה שמחזיר אותנו לזה שזה לגייז

 

כול כך הזכיר לי את זה: 

 

  • מצחיק 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני שעתיים, sperial כתב:

דוגרי - מטריה זה דבר לא נוח, ובעידן שלנו מטריה עולה 10 ש"ח ומחזיקה מעמד יום אחד. נגמרו ימי ה-Knirps שהיתה מטרייה לחיים.

 

עריכה: בדקתי בגוגל. Knirps עוד קיים. במבט ראשון - 300 ש:ח לדגם הזול ביותר.

המטריה של אמ:פמ עולה 20 שקל ומחזיקה מעמד יפה מאד.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, Night Driver כתב:

גילוי נאות: אני חצי עירקי חצי פינגווין. אתמול פעם ראשונה לבשתי ארוך החורף הזה.

 

מה שאומר שאתה לבוש חצי פיג'מה חצי טוקסידו

או את הפיג'מה SUIT

 

10720-1532336916.jpg

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
בתאריך 20.12.2021 בשעה 12:17, ברווז כתב:

בגדול, קניתי מעיל בפעם האחרונה ב-2001 לפני נסיעה לאירופה. 

מאז ועד היום לא ראיתי צורך לקנות אחד חדש, אבל הוא כבר גמור- אפילו שלבשתי אותו אולי 6 פעמים מאז הרכישה. כבר ישן מדיי... ולעת זיקנתי, התחיל להיות לי קר בחורף. 

אני רוצה לקנות אחד חדש, מחמם מאד. תקציב נמוך, סביב 300 (פלוס מינוס).

אידאלית, משהו לא מגושם.

תודה לעוזרים.

בכזה תקציב הייתי מבקר באחת מחנויות יד 2 בתל אביב. זה יהיה הVFM הכי טוב.

האתר שלי: long.co.il

פורסם

מעיל טוב קונים באמזון עם משלוח חינם או דומה לזה. אין תחליף לאיכות ולמחיר. מה המידה שלך (מקווה שאתה לא לובש דובון צהלי)

Amazon.com: MOERDENG Men's Waterproof Ski Jacket Warm Winter Snow Coat Mountain Windbreaker Hooded Raincoat : Clothing, Shoes & Jewelry

 

דוגמא להמחשה

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

קניתי לפני כחודש וחצי softshell של קולומביה דגם ASCENDER מאמזון ב300 וקצת ש"ח (קצת פחות עם מבצעים,זיכויים ושאר ירקות).

אני מבטיח לך שאם עלה עלי יעלה עליך ויש לפחות עוד 3 מידות מעל (כנראה מיועד למכליות).

שומר על טמפרוטורה נעימה, לא חם ולא קר ודוחוה גשם מצויין. חסרון קטנטנן (כמו של 95% מהסוג הזה) - אין קפוצון. אני יכול לעזור לך עם המידות אם אתה הולך לכיוון.

  • אהבתי 2
פורסם
לפני כשעה, nev כתב:

קניתי לפני כחודש וחצי softshell של קולומביה דגם ASCENDER

 

זה לא בדיוק מעיל חורף חם.

 

לפני שעתיים, Michazzz כתב:

מעיל טוב קונים באמזון עם משלוח חינם או דומה לזה. אין תחליף לאיכות ולמחיר. מה המידה שלך (מקווה שאתה לא לובש דובון צהלי)

Amazon.com: MOERDENG Men's Waterproof Ski Jacket Warm Winter Snow Coat Mountain Windbreaker Hooded Raincoat : Clothing, Shoes & Jewelry

 

מעיל כזה הוא חם מדי (לטעמי) לחורף פה (אלא אם גרים במקום ממש קר).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...