Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, 

האם מישהו מכיר רכב שהוא גם 7או 6 מושבים וגם דיזל היברידי עם עדיפות לפלאג אין.

אני אתן דוגמא יש - Q7 כזה (אני לא חושב שחדש, רק כאלו מהדור הקודם), אבל הוא לא פלאג אין.

 

למרצדס יש דיזל היבריד פלאג אין אבל הוא חמישה מושבים (GLE המחודש).

 

המטרה שלי היא לייבא אחד ביבוא אישי ואז ישנה הטבה גדולה לפלאג אין במיסוי.

 

תודה

פורסם (נערך)

תייבא טיוטה סיינה . 

כבר שנים היא מגיעה לפה בייבוא אישי .

עכשיו היא היברידית. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לפני 13 שעות, save כתב:

תייבא טיוטה סיינה . 

כבר שנים היא מגיעה לפה בייבוא אישי .

עכשיו היא היברידית. 

תודה.

לא הכרתי את הרכב הזה. אבל - להבנתי מיובא בגרסת בנזין בלבד וגם אינו פלאג אין.

אני מחפש - שישה או שבעה מושבים, דיזל-חשמלי, פלאג אין אם ניתן

פורסם (נערך)

נכון תמיד היה בנזין אבל מ 2021 נמכר רק בתצורת הייבריד. הלך לעולמו מנוע ה V6 הישן. .

 

יש סיטרואן ג'אמפי חשמלית בלבד שנקראת עכשיו eSpaceTourer .  אותו מנגנון כמו בפיגו 208 החשמלית שהגיעה לפה לא מזמן. אבל מי משוגע לייבא צרפתית....

 

ואולי טסלה X ? 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לפני 4 שעות, save כתב:

נכון תמיד היה בנזין אבל מ 2021 נמכר רק בתצורת הייבריד. הלך לעולמו מנוע ה V6 הישן. .

 

יש סיטרואן ג'אמפי חשמלית בלבד שנקראת עכשיו eSpaceTourer .  אותו מנגנון כמו בפיגו 208 החשמלית שהגיעה לפה לא מזמן. אבל מי משוגע לייבא צרפתית....

 

ואולי טסלה X ? 

אני חוזר שוב, אני חפש רק דיזל היברידי. לא חשמלי מלא ולא היברידי המשלב בנזין-חשמל.

פורסם (נערך)

דיזל פלאג אין היברידי קיים בדגמי מרצדס ואאודי שונים, אבל עם 5 מקומות.

 

 

עריכה אחרונה על ידי TDI
פורסם (נערך)

נסיתי להביא אותך הכי קרוב ליעד אבל תבין : אם כבר שמת מנוע דיזל הוא חסכוני בהרבה מובנים מחשמלי ובעל טווח כפול (לפחות). אין היגיון לשים שם מנוע חשמלי. השיפור בצריכה יהיה שולי.  

 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לפני 4 שעות, TDI כתב:

דיזל פלאג אין היברידי קיים בדגמי מרצדס ואאודי שונים, אבל עם 5 מקומות.

 

 

תודה. זה מה שחשבתי, למעט q7 משנים קודמות שמגיע דיזל חשמלי עם 7 מקומות. קיוויתי שתהיה גרסת 7 מושבים ל GLE 350de אבל אין כזו, למעשה המנוע החשמלי בא על חשבון נפח תא המטען.

חשבתי שאולי אני מפספס משהו...

 

בגדול, ביבוא אישי, להבנתי , ישנו מיסוי קטן מאוד על רכבי פלאג אין ולכן חיפשתי רכב כזה. קיוותי שחברי הפורום כאן ימצאו משהו שאני לא מכיר...

 

לפני 4 שעות, אליהו שבת כתב:

אין כזה דבר

 

זה כמובן לא נכון. להלן דוגמא: 

GLE 350de

 

פורסם

מה הנעילה דווקא על דיזל. אם תמצא בנזין חסכוני זה לא יהיה טוב?

בלי קשר לטעמי פחות חכם לייבא דגם עם שילוב מנוע לא נפוץ. מתכון לצרות באבחון וזמינות חלקים.

פורסם
בתאריך 8.12.2021 בשעה 19:09, yd b-4 כתב:

מה הנעילה דווקא על דיזל. אם תמצא בנזין חסכוני זה לא יהיה טוב?

בלי קשר לטעמי פחות חכם לייבא דגם עם שילוב מנוע לא נפוץ. מתכון לצרות באבחון וזמינות חלקים.

הנעילה נובעת מכך שבעסק שלי הסולר מאוד נגיש לעומת הבנזין

×
×
  • תוכן חדש...