Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, ronrcz כתב:

אתה משווה בהמה כבדה לרכב קטן כמו 208?..

לא השוותי כלום, הצגתי נתונים של מנועי דיזל מודרניים, בלי לתת המלצה לקנייה של אחד מהם.

מי ישמע איזו בהמה הראב4, מינימום אקסקורזן.

פורסם

לא יודע מאיפה הבאת את הנתון הזה. כנראה משני מקורות שונים וזה מייצר הבדלים לא נכונים.

 

בנטקאר, ההבדל בין 208 בנזין לבין ראב4 בנזין 2x4 הוא 300 קילו.

זה לא בשמיים. 

 

תוסיף מערכת היברידית לטויוטה ומנוע דיזל לפיז'ו, זה עוד 100 קילו לטויוטה ועוד בערך 50 קילו לפיז'ו, כלומר 350 הפרש. לא 600.

 

האופל שנהגתי בה שוקלת בגרסת הבנזין בדיוק כמו הראב4 היברידית, כלומר בדיזל היא תשקול לפחות 50 קילו יותר.

 

עכשיו תעשה מתמטיקה...

 

פורסם
לפני שעה, ronrcz כתב:

1930 ק"ג שוקל הראב 4 , ה208 שוקל 1300ק"ג...יותר מ 600ק"ג הבדל ואתה לא מבין איפה ההבדלים.

באיזה סרט? הראב 4 שוקל אולי טון וחצי..

ולא אמרתי שהוא באותו גודל של ה208, אבל מכאן עד 'בהמה כבדה' הדרך ארוכה מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...