Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני רוצה להחליף את מערכת השמע ברכב יש לי תקשיב של 1000 שח ואני נוטה לרמקולים של jbl. האם יש למישהו המלצות מה כדאי לשים, האם יש צורך בסאב ומגבר או שרק 4 רמקולים קומפוננט מספיק או שכדאי לשלב רמקולים רגילים עם קומפוננט? אם יש מישהו ששידרג את מערכת השמע שלו לi10 אשמח לשמוע מה הוא שם במקום. האם כדאי להגדיל לרמקולי 6.5 או להישאר עם הגודל המקורי 5.25?

עריכה אחרונה על ידי סיגל123
פורסם (נערך)

מה שאת צריכה קודם כל זה להחליף את המערכת המקורית 

את צריכה קודם כל מסגרת רדיו ,השאלה היא האם הרכב שלך הוא הצורה הישנה או החדשה של שנת 13

זה

https://www.alexsander.co.il/product/6464/i-10-08-013

או זה

https://www.alexsander.co.il/product/6465/i10-013

 

לאחר מכן את צריכה רדיודיסק BT בסיסי טוב בגודל 1DIN עם מגירת פלסטיק 1DIN 

זה למשל 

https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=1115187

זה יראה כך {רק לצורך הדוגמא}

319497d1270031314-how-replace-stock-radi

הרמקולים הקדמיים מקוריים הם 5.25 

אבל בפירוק שלהם ניתן להכניס 6.5 קומפוננט עם עומק התקנה קצר על טבעת עץ 

מה שיהיה צריך לעשות בכל מקרה.

כמו

https://www.alexsander.co.il/product/9032/6-5-infiniyt-ref-6530cx

רמקולים אחוריים 6X9 על המגש האחורי 

https://www.alexsander.co.il/product/13645/pioneer-ts-a6967s-6-9

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 12.10.2021 בשעה 21:10, AUDIO KING כתב:

מה שאת צריכה קודם כל זה להחליף את המערכת המקורית 

את צריכה קודם כל מסגרת רדיו ,השאלה היא האם הרכב שלך הוא הצורה הישנה או החדשה של שנת 13

זה

https://www.alexsander.co.il/product/6464/i-10-08-013

או זה

https://www.alexsander.co.il/product/6465/i10-013

 

לאחר מכן את צריכה רדיודיסק BT בסיסי טוב בגודל 1DIN עם מגירת פלסטיק 1DIN 

זה למשל 

https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=1115187

זה יראה כך {רק לצורך הדוגמא}

319497d1270031314-how-replace-stock-radi

הרמקולים הקדמיים מקוריים הם 5.25 

אבל בפירוק שלהם ניתן להכניס 6.5 קומפוננט עם עומק התקנה קצר על טבעת עץ 

מה שיהיה צריך לעשות בכל מקרה.

כמו

https://www.alexsander.co.il/product/9032/6-5-infiniyt-ref-6530cx

רמקולים אחוריים 6X9 על המגש האחורי 

https://www.alexsander.co.il/product/13645/pioneer-ts-a6967s-6-9

החלפתי בסוף את ה2 הקידמיים ל6.5 של morel ואת ה2 האחוריים לjbl 2 way

כעת הבעיה שיש קצת רעשים מהדלתות הקדמיות כששומעים שירים עם בס גבוה. השאלה אם סאב משולב עם מגבר ייפתור את את הבעיה אן שרק איטום?

פורסם
לפני 3 שעות, סיגל123 כתב:

החלפתי בסוף את ה2 הקידמיים ל6.5 של morel ואת ה2 האחוריים לjbl 2 way

כעת הבעיה שיש קצת רעשים מהדלתות הקדמיות כששומעים שירים עם בס גבוה. השאלה אם סאב משולב עם מגבר ייפתור את את הבעיה אן שרק איטום?

לגילוי נאות אני עובד בתחום

איטום ללא ספק יפתור את הבעיה שיש רעשים מהדלתות בעוצמה גבוהה וגם ישפר את איכות הסאונד בתוך הרכב בצורה מורגשתE21B2B1B-70CA-40A6-A38E-102940DADB83.thumb.jpeg.a6528c9ee43a8189d382f6717843e48a.jpegB57BEB9A-B437-49D6-AD6B-5506D0AB4302.thumb.jpeg.9d9d638b7c2415d74bea304c514f0aeb.jpegדוגמאות לדלת אטומה 

  • אהבתי 1

גילוי נאות אני עובד בתחום האודיו לרכב . 
בעל עסק להתקנה ומכירת ציוד אודיו לרכב סאונד קלאב 

https://www.facebook.com/Soundclubgarage

×
×
  • תוכן חדש...