Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

עברתי מהמרכז לצפון, אזור חיפה, ואני בעלת סיטרואן פיקאסו C4 מודל 2011, הייתה לי תקלה ולצערי לקחתי אותו למוסך ממולץ אבל לא מורשה וכמובן שאחרי הטיפול אני צריכה טיפול נוסף לרכב.

הרכב באמת במצב שמור ואני באמת רוצה לשמור עליו ככה, במיוחד לאור העובדה שהוא לא חדש, בלשון המעטה..

יש לציין שאת כל הטיפולים של הרכב ביצעתי במוסך בראל בפ"ת, מוסך שאני מאוד מאוד מרוצה ממנו!! וחוץ מטיפולים שוטפים לא נאלצתי להגיע למוסך, ברוך ה'.

אשמח להמלצה חמה למוסך טוב באזור

פורסם
לפני 1 דקה, TomerLL כתב:

מורשה יבואן יש לך את מוסך המהנדסים בעכו

 

שמעתי על המוסך בעכו שהוא שוחט... האם יש על מה לסמוך?

 

לפני 1 דקה, dani666 כתב:

יש לי ניסיון טוב עם צמרת (מורשה יבואן)

 

אתה מטפל שם קבוע? האם הוא באמת אמין? כי שמעתי שהמוסכים בחיפה לא אמינים בכלל...

 

סליחה על התשאולים.. אני ממש חדשה פה בצפון ולא רוצה ללכת למוסך ללא המלצה חמה....

לאור שהרכב הבונבון שלי קצת זקן...

פורסם

הבעלים הקודם של הקקטוס טיפל בצמרת/גזעת והיה מרוצה.

אני טילפתי במורשה בנהריה וגם היה בסדר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעה, shirly0210 כתב:

 

שמעתי על המוסך בעכו שהוא שוחט... האם יש על מה לסמוך?

 

 

אתה מטפל שם קבוע? האם הוא באמת אמין? כי שמעתי שהמוסכים בחיפה לא אמינים בכלל..

מהנדסים עכו, הבעלים הגון וממש לא שוחט. 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 שעות, shirly0210 כתב:

אתה מטפל שם קבוע? כן.  בשני רכבים.

 

האם הוא באמת אמין?  נראה שכן

 

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

היי,

אשמח להקפיץ את הנושא מבלי לפתוח שרשור חדש

לפני כשנה קניתי סיטרואן די אס 5. יישור קו בוצע במוסך גבע ומאד נהנתי מהשירות. מאז עברנו לצפון (אזור עפולה). האם יש אלטרנטיבה באזור הצפון, המטרה שלי לשמור על הרכב באותה הצורה.

שעות עבודה כרגע לא מאפשרות נסיעה למרכז…

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 21.12.2022 בשעה 21:11, TDI כתב:

בקבוצה של בעלי סיטרואן ראיתי המלצות על סמיר מרכסים.

לא מנסיון אישי.

שוקל לבדוק אותו.

אני חושב שבזמנו גם ראיתי המלצה לדעתי למוסך מורשה בעפולה שהשם שלו מתחיל המ׳. אולי מישהו מכיר ויכול להמליץ?

פורסם
בתאריך 21.12.2022 בשעה 20:17, v3p89 כתב:

היי,

אשמח להקפיץ את הנושא מבלי לפתוח שרשור חדש

לפני כשנה קניתי סיטרואן די אס 5. יישור קו בוצע במוסך גבע ומאד נהנתי מהשירות. מאז עברנו לצפון (אזור עפולה). האם יש אלטרנטיבה באזור הצפון, המטרה שלי לשמור על הרכב באותה הצורה.

שעות עבודה כרגע לא מאפשרות נסיעה למרכז…

 

 

תכנס למרכז שירות מונזה מורשה סיטרואן.

מוסך מנוסה מאוד ברכבים האלה.

  • רעיון טוב! 1

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
בתאריך 21.12.2022 בשעה 21:11, TDI כתב:

בקבוצה של בעלי סיטרואן ראיתי המלצות על סמיר מרכסים.

לא מנסיון אישי.

היי, האם אתה מכיר מה השם של המוסך?

מוסך יסמין במקרה?

×
×
  • תוכן חדש...