Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא יודע כמה הייתי פוסל פאביה במצב מצוין על יד חמישית. מסכים שזה יחסית גבוה אבל כמות בעלויות אמורה לתת אינדיקציה על מה שהרכב עבר. אם רכב עבר 5 ידיים והוא במצב מדהים אין שום סיבה לא לקחת.

קח עכשיו רכב מסוים, תעביר אותו בין 5 ידיים של חברי הפורום (אלה שאתה סומך עליהם, בטוח שתמצא חמש כאלה) עדיין לא תקנה? (כדוגמא לאנשים שמבינים ברכב ומטפלים בו כראוי)

הדטה הוא רק דאטה והנתונים הח רק נתונים, הם אמורים לעזור לך לקבל החלטה אבל יש עוד קונטקסט מעבר אליהם

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

ממה שאני זוכר, אתה מאזור קצרין?!

אם הנסיעות שלך כוללות הרבה עליות הפיאסטה תהיה חלשה - במיוחד עם מזגן.

אם לא, אני יכול רק לשבח אותה - רכב משובח בשקל וחצי, עולה על כל הרכבים שציינת בכל תחום אפשרי - כולל אמינות.

אני גר בגליל, נוסע באחת מבציר 2012 יותר משנה וחצי ונהנה מכל נסיעה.. וגם סולח לה על הצורך לבחוש בידית בתדירות גבוהה ע"מ לשמור על הקצב..

ליותר פרטים מוזמן לשלוח הודעה פרטית.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם (נערך)
בתאריך 7.10.2021 בשעה 20:11, GABIUBOGI כתב:

הדרישות שלי לא מוגזמות מידי, 2011 ומעלה, עד 140,000 ק''מ, עד 20,000 ש''ח, ידני בלבד.

מעדיף לא צרפתיות.

החברה בפורום יעוץ עזרו המון אבל מה שקורה אחרי זה פשוט גומר אותי.

 

1. נוסע לסופ''ש במרכז, מחליט לקפוץ לראות אלטו שנראתה יפה בתמונות עם נתונים טובים. מגיע בפועל הרכב חבוט מאוד, נוסע בצורה נעימה.

ביקשתי מהמוכר לקזז את כל הפגיעות על סה''כ אלף ש''ח מהמחיר אותו ביקש.

סירב בתוקף, המשכתי הלאה.

 

2. סיאט איביזה מכפר מסוים בצפון, נתונים מעולים, בעלים אחלה. נפגשים, הרכב מוזנח בטירוף אבל חצי יום אצל אורן קורולה והוא יהיה כמו מהחברה.

בסוף הפגישה לפני הבדיקה עושים מינגלינג, המוכר פולט שהרכב עבר שיפוץ מנוע בדיוק והוא ישר מוכר. המשכתי הלאה.

 

3. סקודה פאביה מאחת הקריות, מאוד מרשימה ויפה. באמת רכב כאילו יצא אתמול מהחברה. בשיחה עם הבעלים נאמר לי יד 2. מגיעים לבדיקה אני שיכור ממצב הרכב וישר משלם לבדיקה. בזמן ההמתנה אני משעמום עובר על המסמכים, פתאום רואה שהרכב 05!!. הספקתי לקחת את הכסף של הבדיקה ולעוף.

 

4. קיה ריו מכפר אחר בצפון, שולח לחבר תושב הכפר שעובד במוסך בקשה שיקפוץ לראות אותה, בלי להתבלבל הוא אומר לי שהרכב היה אצלהם כמה ימים קודם לכן עם תקלה רצינית (לא אפרט) והבוס של החבר אמר לבעל הרכב להעיף אותו מהר.

 

ואני שואל אותכם ואת עצמי, מה יהיה? כולם יהיו ככה? לא יהיה מוכר נורמאלי? כמה עוד ימי חופש אזרוק לפח?

 

אי אפשר בתקציב הזה להכנס למגרש ולקנות, אולי רק פיאסטה או אופל שהפיאסטה די חלשה ממה שאני מבין אופל זה אופל, לא יודע עליו כלום.

 

זהו פרקתי.

 

 

ממוצע נסיעה של רכב הוא כ 18000 ק"מ בשנה. אתה מחפש רכב בן כ 10 שנים אז ממוצע של 180000 ק"מ אתה מתעקש על עד 140000 שזה הרבה מתחת לממוצע. אז אולי הדרישות שלך כן מוגזמות?

עריכה אחרונה על ידי huber
פורסם (נערך)

הטעות שלך היא שאתה 'נעול' על דברים שהם לא רלוונטיים לרכב שתקבל.

הרכב של אשתי יד חמישית, נו ו? זה נותן מקום להוריד במחיר ולקנות ביותר זול. מה זה משנה שהיה מישהו שהחזיק אותו חודש וחצי עד שהבין שידני לא מתאים לו ובגלל זה עלתה יד?

גם קילומטראז... במקרה בדיוק מישהו בכנופצון פרסם ספלאש ידנית (94 כ"ס) יד ראשונה עם 170 K בפחות מהתקציב שלך

אל תהיה נעול על קילומטראז ותקנה רכב נורמלי.

 

נ.ב. כנס מהחתימה שלי לשרשור על הפיאסטה, גוללתי שם את כל הליך החיפושים. זה תמיד לוקח זמן, במיוחד בתקציב של 20K

בתאריך 7.10.2021 בשעה 23:04, farkash7 כתב:

פחות מסכים, אם התקציב 20000 אני מחפש עד 25, כדי להשאיר מקום לתמרון, וגם כי אם יהיה רכב טוב ב22, אפשר למתוח קצת (לא כל אחד) ולקנות.

יש את המדריך שלי לרכישת רכב משומש שיכול לעזור לך מאוד גם כן, היית חוסך הרבה עוגמת נפש אם היית פועל לפיו (לא היית נפגש עם 2 מהמוכרים מלכתחילה)

עריכה אחרונה על ידי EliC25
פורסם

נזכרתי בכלל שפרסמתי לפני כמה ימים 208 של חבר, אם תשתחרר גם מהסטיגמה של הצרפתיה, תקבל רכב חדש לגמרי במחיר מצחיק. (הוא אפילו אחרי טיימינג)

לדעתי תרים לו טלפון, תעשה סיבוב על האוטו ותתרשם.. 

פורסם

יד 4 ברכב בן (כמעט) 10 זו לא התפשרות... זה אומר שהרכב החליף יד כל 3 שנים וקצת.. הכל בסדר

פורסם (נערך)

תתחדש. רכישה ראוייה, ראש שקט בעקבות הטיפול בנושא הטיימינג. נסה לבדוק הסטוריית טיפולים, אולי התמזל מזלך והרכב טופל במורשי יבואן ואצל רון ותוכל לדעת בוודאות את קורותיו. 

סע בדרכים טובות. 

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 16 דקות, zaf כתב:

תתחדש. רכישה ראוייה, ראש שקט בעקבות הטיפול בנושא הטיימינג. נסה לבדוק הסטוריית טיפולים, אולי התמזל מזלך והרכב טופל במורשי יבואן ואצל רון ותוכל לדעת בוודאות את קורותיו. 

סע בדרכים טובות. 

יש לי את 2 הקבלות האחרונות, הוא טופל בde-wagen בעכו שהבנתי שהוא אחלה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21


×
×
  • תוכן חדש...