Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול ראשון לבד באלפא רומיאו ג׳ולייטה


NoKa
שימו לב! השרשור הזה בן 1049 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם, בבעלותי ג׳ולייטה 1.4 מולטיאייר (170 כוחות סוס שנת 2011 אם חשוב) והנה מתקרב הטיפול השנתי
והפעם אני חושב לטפל ברכב לבד בתקווה שבעזרת מישהו מהכנופייה (אם יש כאן מישהו כזה אשמח לעזרה) 

הרכב היה מטופל אצל מוסך מוכר שמתמחה באלפא והיה עושה פלאשינג למנוע כדי לשמור על המולטיאייר בטיפול, להבנתי גם חלק מהמוסכים של היבואן נוהגים כך לעומת זאת החלק השני מתנגד וטוען שצריך לעשות רק כשיש תקלה ולא כחלק מהטיפול. 
שאלתי היא אם ידוע למישהו באיזה חומר משתמשים במוסכים של אלפא ואם זה בכלל משנה, אני אישית ראיתי שהוא השתמש בחומר של bg אבל לא ראיתי את הדגם הספציפי
והאם בכלל כדאי להשתמש בחומר כזה כי נראה שבתחום הזה יש יותר תחושות בטן מעובדות בשטח 

 

.Being second is to be the first of the ones who lose

 (21.03.1960-1.5.1994) Ayrton Senna

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, NoKa כתב:

שלום לכולם, בבעלותי ג׳ולייטה 1.4 מולטיאייר (170 כוחות סוס שנת 2011 אם חשוב) והנה מתקרב הטיפול השנתי
והפעם אני חושב לטפל ברכב לבד בתקווה שבעזרת מישהו מהכנופייה (אם יש כאן מישהו כזה אשמח לעזרה) 

הרכב היה מטופל אצל מוסך מוכר שמתמחה באלפא והיה עושה פלאשינג למנוע כדי לשמור על המולטיאייר בטיפול, להבנתי גם חלק מהמוסכים של היבואן נוהגים כך לעומת זאת החלק השני מתנגד וטוען שצריך לעשות רק כשיש תקלה ולא כחלק מהטיפול. 
שאלתי היא אם ידוע למישהו באיזה חומר משתמשים במוסכים של אלפא ואם זה בכלל משנה, אני אישית ראיתי שהוא השתמש בחומר של bg אבל לא ראיתי את הדגם הספציפי
והאם בכלל כדאי להשתמש בחומר כזה כי נראה שבתחום הזה יש יותר תחושות בטן מעובדות בשטח 

 

יש כאלה שעושים את זה כל טיפול האמת שאין ממש צורך. אם יש הוראות יצרן מפורשות עדיף לעשות כי זה סה"כ נפט שמנקה את המערכת ועלותו זולה .

אבל אם אין אז לא צריך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זהו שלהבנתי אין שום הוראות יצרן ישירות לפלשינג אלא כל מוסך מחליט אם לעשות או לא.

לכן אני שואל כאן אולי יש מישהו שיודע יותר ממני כי הרבה אנשים מתנגדים לפלאשינג ולסתימות שהוא יכול לעשות.

חוץ מזה פלאשינג של bg (epr 109) נחשב טוב? כי כנראה שזה הפלאש שבו הוא השתמש

.Being second is to be the first of the ones who lose

 (21.03.1960-1.5.1994) Ayrton Senna

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, NoKa כתב:

זהו שלהבנתי אין שום הוראות יצרן ישירות לפלשינג אלא כל מוסך מחליט אם לעשות או לא.

לכן אני שואל כאן אולי יש מישהו שיודע יותר ממני כי הרבה אנשים מתנגדים לפלאשינג ולסתימות שהוא יכול לעשות.

חוץ מזה פלאשינג של bg (epr 109) נחשב טוב? כי כנראה שזה הפלאש שבו הוא השתמש

אם הרכב שלך עבר פלאשינג בטיפול האחרון אז הפלאשינג הבא לא יזיק לו . כל הקטע שזה יכול לעשות נזק זה בגלל שיש לכלוך במנוע שהוא מנקה ויכול לקחת אותו למקומות צרים במנוע שהוא יתקע שם וזה יעשה בלאגן.

ברגע שהמנוע שלך "נקי" אין חשש לנזק (לדעתי).

כל חומר פלאשינג אותו דבר. גם אם תשים נפט זה יעשה את אותה הפעולה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פלאשינג בכל טיפול נראה לי מוגזם.

פלאשינג יכול גם לגרום לנזק.

אם אתה רוצה לשמור על חיי המנוע, השתמש בשמן איכותי בתקן המתאים למנוע רכבך וכמובן פילטר שמן מקורי. לשמנים החדשים יש מספיק תוספים (פנימיים) ע"מ לספוח פיח ולשמור על המנוע ללא שום נזק פוטנציאלי.

ואם כבר אתה כ"כ פדנט ויש לך אפשרות - החלפות שמן ומסנן תכופות יותר יאריכו גם הן את חיי המנוע.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, חולגי כתב:

פלאשינג בכל טיפול נראה לי מוגזם.

פלאשינג יכול גם לגרום לנזק.

אם אתה רוצה לשמור על חיי המנוע, השתמש בשמן איכותי בתקן המתאים למנוע רכבך וכמובן פילטר שמן מקורי. לשמנים החדשים יש מספיק תוספים (פנימיים) ע"מ לספוח פיח ולשמור על המנוע ללא שום נזק פוטנציאלי.

ואם כבר אתה כ"כ פדנט ויש לך אפשרות - החלפות שמן ומסנן תכופות יותר יאריכו גם הן את חיי המנוע.

להבנתי המטרה היא לנקות את המעברים הצרים של המולטיאייר כדי למנוע פגיעה בו.

גם אני כששמעתי את זה הייתי מופתע ולכן זה די שנוי במחלוקת (הבנתי שגם במנועים של ה159/בררה/ספיידר עושים את זה).

את הטיפול הקודם עשיתי לפני קצת יותר מ8k ואני מתכוון לעשות לו באזור ה9-10 עם שמן של מוטול/קסטרול 

.Being second is to be the first of the ones who lose

 (21.03.1960-1.5.1994) Ayrton Senna

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1049 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...